Hehe, ja som pre zmenu dnes isiel do prace MHD. Ked mi ta 98 uz jazdi tak casto. ? Ale vadi mi ze 70, na ktoru prestupujem, ma stale v spicke 12 minutovy interval, takze sice mam jednu systemovu linku, ale nie druhu. Myslim, a teraz pisem rydzo subjektivne, ze 70 by mala mat interval 8, pripadne 6 minut v spicke a mala by byt obsluhovana solami, tie klbaky sa zaiste zidu inde, napr. na 96. Predtym nez ma tu roznesete, tak toto je vysoko neodborny a subjektivny navrh, tak ho berte s rezervou. ?
Z toho vyplyva len jedno….
Z technickeho hladiska nebude zo sucastnych elektrickovych trati a z nadstavieb elektrickovych trati nosny dopravny system, ako to niektori tvrdia. A ked nebude ani zo zeleznicnych trati… sme proste tam kde sme boli, iba tych reci pre volicov je akosi viac.
Len ma vytacaju elekricko optimisti…
DPMB urcite nie, kedze DPMB je Dopravni Podnik Mesta Brna Bratislavsky dopravca sa uz peknych par rokov vola DPB To len tak na okraj
Spominane predlzenie by bol urcite dobry napad, a perspektivne do buducnosti by sa urcite zislo, ale kym nie su peniaze na podstatnejsie, dolezitejsie, a akutnejsie trate a predlzenia (Petrzalka, Lamac, DNV, podzemne krizovanie centra) tak o predlzeni z Race nema zmysel uvazovat.
Iste ciastkove rozvojove plany zarucene existuju, ale kym nie su prostriedky na ich realizaciu, tak zostavaju len na stoloch...a prostriedky nie su, lebo magistrat neda, lebo nema z coho...:/
Má DPMB v úmysle vybudovať pokračovanie el.trate z Komisárok po BEZ-ku na Rybničnej ?Je to možno okolo 1 km. Mal by v tých miestach vyrásť technologický park CEPIT. A perspektívne prepojiť ďalej cez Vajnory na Zlaté piesky ? Má vôbec DPMB vypracovaný nejaký plán rozvoja elektrickej trakcie ?
Ja zasa dávam 100 bodov Trnavkarskemu beusu za trieskajúce Tr. s hrdzinou po okrajoch a IK ktoremu vrzga tak DB náprava že cestujúci z hl. stanice sa na tom dobre bavili -BA šrotovisko ☠
Niekde by to proste pri tom Poluse vcuclo pod zem alebo opačne na mostík s nástupišťom ponad cestu. Na 1 vlak. v hl. stanici nastúpi príkl. 100 cestujúcich počas /3h./z toho necelá štvrtina vystúpi v okolí pezinka. Prečo hovoríš o 500 cestujúcich v jednom ťahu a v 1 o pár metrov dlhšej súprave? Vlakotramvaj môže slúžiť ako doplnok k nosnému cestovaniu aj mimo územia. Osobna žel. doprava týmto nemusí používať staré nepohodlné motorové vozne- autobus 809 -812 (049) niekedy s preplnenými vozňami, či okuliarnika s prázd. ťažkymi vozňami.Šefa tu nemám za sebou ? čo ma po preklepe ?
e #51465 trat filialka - petrzalka by bola fajn, ved zeleznice to maju aj v plane, peniaze by ziskali z eu fondov, kraj je za, len nasemu magistratu sa to nepozdava... radsej nieco ako nic, ved uvidime co a kedy pojde do petrzalky ?
soske, je jasne, ako to myslis, ak by sa natiahla trat z filialky do petrzalky ako bola, tak velmi dobre.
Ale verim, ze si sa bol pozriet na dieru na Karadzicovej ako tam mafiani buduju lepsie zajtrajsky.
Takze nato zabudnime.
Siruacia, ze pred Polusom v roku 2025 zastane vozidlo, ktore bude na svojej ceste pokracovat neviem do Senca, s kapacitou 500 osob... aj ostrovcek so zrezanymi chodnikmi o sirke 2 metre (co je aj tak nerealne) nebude postacovat na rychlu obsluhu cestujucich, vsak ze ?
petert ja ti nerozumiem? rocumiem vsetkym pojmom, co si uviedol, ale smysel mi to nedava, alebo mam ubohu predstavivist. lebo ked si to zacnem pokusat premietnut v hlave, vyjde mi to rovnako ako ked:
centralne letisko postavme pri tesco na kemennom namesti, jednu runway po legionarskej a druhu po dunajskej a pristavat by mohli medzi v smere od wien flughafen a potom sa napajat na M.R.Stefanika, okdial by bolo priamo spojenie so svetom. a este tak zabezpecime dopravu centra a s juhom a vychodom mesta... wow.
To je aj tým, že sa mi to tu zdá monotónne, vlastne sa v električkovej doprave nič rozumné nebuduje a prešlo mnoho rokov na to, aby sme teraz uvažovali o metre, keď nie je akosi ani na ten nosný systém. Každý sa tu snaží čo najviac zo seba dať ako spektre S499,1023, Sommelera a mnohych iných čo tu musia napomínať bludy a.? To, že uprednostňujem nosný systém ako železničný a to si dovolím vtrepať rovno do centra ako u Bahn je čistá moja myšlienka ako dostať ľudí rychlo a ďalej po železnici. Takto by stačil aj len 1 tunel filialka - Petržalka. Cargo má nákladnu dopravu, DPBa by ostali autobusy a trolej. a Spololočný žel. nosný projekt by mohla mať iná spoločnosť. Myslím si že nosný systém by sa mal budovať na základe slov. železníc.Môžu po ňom jazdiť ešte eliny ale nie už v takomto zanedbanom vlečúcom sa stave.
Áno, prosím pekne, viem, čo je návestidlo, aj predpis D1, dnes už Ž1, poznám, aj návestiť 40 a výstraha by som vedel. Ale ako sa návestidlom vlakotramvaj rozbočí a kde, to som veru nepochopil.
petert