Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #45735:
Čo je pre teba prazdna električka ? Ked sa v nej dá kultune cestovat ? Neviem prečo každý silou mocou tvrdí, že elina nieje vytažená, pokial z nej nivisia ludia ako z indického vlaku a pokial neničí kolaje z pretaženia vozu...
Reply on: pepino23 #45734:
V lete by nemal byt problem to nejako posilnit, tak ako sa posilnuje napriklad linka 43... Ale je zbytocne, aby cely rok tam jazdili doslova prazdne elektricky. A do Vajnor elektricka zatial nema moc perspektivu, a ten CEPIT ktovie ci postavia.. 🙂
Neviem preco sa rata v novom elektrickovom linkovom vedeni s obmedzenim spojov na Zlate piesky. Viem pochopit, ze ludia do Tesca necestuju MHD, ale v lete na Zlate piesky MHD vyuzivaju. Ved parkovat sa tam skoro nikde neda. A navyse som cital, ze po postaveni technologickeho parku CEPIT vo Vajnosroch sa rata s predlzenim trate az do Vajnor..Je ale otazne, ci ten park vobec postavia..
dodatok #45730 fobust:
Pozri, linku 4 a 3 (po trase terajsej 11) posilnit tak, aby sa mohla zrusil nemyselna 17. Vybrane spoje linky 3 by v spicke koncili na ZST Vinohrady. Obnovit linku 8 tak ako je. Tym padom by sme vyriesili aj Ruzinov.
Čo sa týka tej spojky Ružinovskej a Vajnorskej radiály plne s tým súhlasím. Mohol by mi niekto povedať, kedy bolo toto spojenie zrušené.
Viete mi niekto poradiť, kde sa dá zistiť najpresnejšia vzdialenosť medzi jednotlivými zastávkami MHD?
Reply on: S499.1023 #45728:

Presne tak! Prave som to chcel napisat. Viem ze tam bola ta zjazdova vyhybka, dokonca aj krizenie. A potom by sa linka 2 nechala takto vrtiet, na HLST by sa poslala obnovena linka 8 po svojej existujucej trase a L3 by sla po trese terajsej linky 11. A nedoslo by k ziadnemu zhorseniu ani na Vajmorskej ani na Ruzinovskej radiale.
Reply on: 81-71 #45724:
Silno pochybujem, že najbližších 20 rokov sa nejaká podstatná zmes bude trepať až na Zlaté piesky kvôli nákupom. Veď po ceste majú Polus. Do Tesca tiež nechodí skoro nikto MHD, možno takých 5% zákazníkov a zamestnanci...
Reply on: fobust #45723:
Aby som doplnil - ideálna by bola už v nejakom 1991(?) plánovaná a potom zase stornovaná spojka Blumentál-Odborárske námestie (pred križovatkou Odborárske námestie už bola pri rekonštrukcii osadená zbiehacia výhybka) a linka žst. NM - Vazovova-Blumentál-Odborárske nám.-žst. NM.
Reply on: S499.1023 #45726:

Ale vies ze som to nemyslel vazne. ?
Reply on: fobust #45723:
Obnoviť koľajové spojenie Vajnorská-Miletičova (ktoré nikdy nebolo používané pre vozbu cestujúcich)by si mohol jedine tak po estakáde (pod zemou je podchod:-P), inak by si na polovicu cyklu zablokoval celú križovatku Trnavské mýto (bolo by to kolízne so všetkými smermi okrem minimálne využívaných smerov Šancová-Krížna a Trnavská-Vajnorská) a spôsobil by si definitívnu saturáciu celého mesta gumokolmi ? .
Reply on: fobust #45723:
Nazdar posielam ti otazku mailom.
Reply on: tr3mp #45720:
Ak by to mali byt zmeny do buducna, aby každý rok nedochádzali k tak sprostým zmenám, ktoré iba mýlia ludí, je dobré mysliet aj do predu. Shoping Palace sa má ešte riadne rozširovat a navyše cez leto je Zlatých Pieskoch aj vela ludí na dovolenke, je tam predsa kempova oblast atd., takže toto všetko by malo opodstatnenost, navyše z roka na rok sa toto uzemie rapidne mení, si spomen čo tam bolo par rokov do zadu, polia...ale aj tak toto opatrenie navrhuje presný opak. O jednom hovoria a iné navrhuju, a tato radiala bude asi skutočne najviac negatívne oplyvnená touto "racionalizáciou". Viem, že su aj vytaženejšie radiály, ale zasa zredukovat niečo na minimum, to je dobrá blbost, najma vzhladom rozvoj uzemia za posledne roky pri Zlatých Pieskoch.
Reply on: tr3mp #45720:

Idealne by bolo, keby na Trnavskom myte obnovili kolajove spojenie z Vajnorskej smerom na Mileticovu, ako kedysi. A zaviest posilovu linku Ruzinov - ZST Nove mesto, ktora by premavala iba s spicke a vykryla by prave tych 12, resp. 14 percent, ktore chybaju. Samozrejme by bolo nutne spravit aj zastavky pre tuto linku.
Reply on: fobust #45719:
Neporovnávam kapacitu (obsaditeľnosť vozidiel), ale počet vlakov na radiále v jednom smere za hodinu, ktorý sa cez víkend znížil všade a v sedle v úseku: Karlova Ves - CMO, Zlaté Piesky - Zátišie, Hlavná stanica - Floriánske nám./STU.
Reply on: AAA #45717:
To je zaujímavé, hlavne ta obhajoba trasy na Zlaté Piesky...práve tato radiála bude asi najviac negatívne dotknutá "zlepšením" linkového vedenia.............
Reply on: AAA #45717:
Ten výsledok auditu o nedostatočnej kapacite na Vajnorskej radiále je podľa mňa riadna haluz ... ešte som nevidel električku, v ktorej by boli v úseku Polus - Zlaté Piesky nebolo aspoň niekoľko miest na sedenie voľných. Nedostatočná kapacita je v úseku Polus - Trnavské mýto.
Reply on: AAA #45717:

Na vsetkych radialach s vynimkou Karloveskej doslo k znizeniu kapacity. Alebo?
Reply on: AAA #45717:

Zmeny počas tlače ☺
Opravujem víkend Pri kríži na 9/8.
Ja som sa zamyslel nad tým ospevovaným električkovým linkovaním a zistil som, že na všetkých radiálach sa zmenšuje počet vlakov za hodinu nasledovne
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.