ale , ty si neaky expert od ucha, ako citam. Hmm, to by si ani stary harcovnici skuseny mechanici len tak nedokazali povedat. Hmm asi zaujimavu literaturu si cital coo? ☺
Dnes na Linke 30 3619 - B732 CNG Starko ma niečo so zapalovaním. Motor má dost nepravidelný chod ,ma podstatne znížený výkon a na voľnobehu má malé otáčky miestami takmer zhasína. Nebol plne obsadený ale na miernom stupaní mal vodič so zaradenou jednotkou čo robit aby sa rozbehol. Vôla ventilov tiež nie je o.k. Ak sa s tým dnes nebude niečo robiť v blízkej dobe može dôjsť k skriveniu klukového hriadeľa a k pridretiu lozísk (ak uz teraz nie je neskoro)co je na GO - takto moc tých penazí neušetríme! Ak zajtra plne obsadený bude vypravený na dlhé diely nielen ze sa tam asi nedostane ale bude to aj jeho koniec.
Vďaka za skvelý link. Všimol som si v texte
"...plnoautomatická prevádzka je finančne náročnejšia, ... "
Žeby boli platy veľa vodičov ako platy zopár informatikov???
Aj ja by som rád videl ako vyzerá tá skúšobná Pražská T6. Ale ak je v stave v akom bola publikovaná v DM tak potom nie. Alebo už jej dali v PARS Make-up? ?
naozaj? kde si videl foto? Pokiaľ myslíš tie, čo boli tu na stránke - tak tie boli od kolegu z Prahy. Do Bratislavy určite nedojdú skorej ako budú zaplatené...
Bol som sa previezť linkou X50, aby som zistil obsadenosť voza a vyťaženosť linky. Bol som prekvapený, keď som videl koľko cestujúcich viezol - ak rátam aj seba, maximálne tam mal 13 ľudí, pričom medzi cestujúcimi prevládali duochodci na svojej ceste životom na Miletičovu alebo na Mlynské nivy. Výnimka potvrdzujúca pravidlo - jeden dedo čo nastúpil na Rajskej a na Rajskej aj vystúpil (až po jednom kole) a ako sa pri výstupe zdôveril vodičovi, chel ísť na Obchodnú... ?
Vodiča X50tky - voz 3501 treba pochváliť za to, že dokázal celú službu neustále informovať cestujúcu verejnosť o trase linky, odklone linky 50 a odpovedať kladne na večnú otázku, či ide na Miletičovu. Toto všetko zvládal bez nervov, podráždenosti, či vulgárností (ja osobne by som to zrejme tak dlho nevydržal). Naozaj všetka česť!
Tak isto by som si dovolil pochváliť vodiča K2S 7112 z linky 8, ktorý ma príjemne prekvapil tým, že na zastávke Záhradnícka počkal, keď zbadal X50 a umožnil tak cestujúcim prestup v smere do Ružinova.
Skupinke ľudí, ktorí sa nedajú prehovoriť (a teda je treba ich preniesť, alebo im jednu tresnúť, aby si prečítali oznam) čakajúcej na Rajskej a niektorých ďalších zastávkach na linku 202 prajem pevné nervy a pokojnú noc, do rána to už nejako vydržia, kým sa svojho spoja dočkajú. ?
No niekde medzi tými dvoma križovatkami... Keby to bolo až tam, to by bolo aj takých 300 metrov... Alebo mám blbý odhad. Tak možno to nie je 100, ale len 50 metrov. Išiel som tadiaľ okolo 23:30.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max
Vodiča X50tky - voz 3501 treba pochváliť za to, že dokázal celú službu neustále informovať cestujúcu verejnosť o trase linky, odklone linky 50 a odpovedať kladne na večnú otázku, či ide na Miletičovu. Toto všetko zvládal bez nervov, podráždenosti, či vulgárností (ja osobne by som to zrejme tak dlho nevydržal). Naozaj všetka česť!
Tak isto by som si dovolil pochváliť vodiča K2S 7112 z linky 8, ktorý ma príjemne prekvapil tým, že na zastávke Záhradnícka počkal, keď zbadal X50 a umožnil tak cestujúcim prestup v smere do Ružinova.
Skupinke ľudí, ktorí sa nedajú prehovoriť (a teda je treba ich preniesť, alebo im jednu tresnúť, aby si prečítali oznam) čakajúcej na Rajskej a niektorých ďalších zastávkach na linku 202 prajem pevné nervy a pokojnú noc, do rána to už nejako vydržia, kým sa svojho spoja dočkajú. ?