Beus> Dopyt je v 4xx naozaj "trochu zaujímavý". Myslím však, že by nebol problém zapojiť to inteligentnejšie - kabeláž tam je a ani by nebolo treba až také veľké úpravy. To by aj pracovníci superdielní iste zvládli.
Ja vidím problém v blbom umiestnení inkrimonovaného čudlíku. Čo som videl, tak 99% sprostých dôchodcov furt mačká núdzové otvorenie. Jediné šťastie, že je to tlačítko, do ktorého asi treba poriadne "***núť" aby zareagovalo (doslova) - neviem, ešte som ho netestoval. Ja si myslím, že z hľadiska všeobecného IQ národa (hlavne časti národa nad 50 rokov) je najlepšie centrálne otvárať všetky dvere.
Ja vidím problém v blbom umiestnení inkrimonovaného čudlíku. Čo som videl, tak 99% sprostých dôchodcov furt mačká núdzové otvorenie. Jediné šťastie, že je to tlačítko, do ktorého asi treba poriadne "***núť" aby zareagovalo (doslova) - neviem, ešte som ho netestoval. Ja si myslím, že z hľadiska všeobecného IQ národa (hlavne časti národa nad 50 rokov) je najlepšie centrálne otvárať všetky dvere.
Spectre
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.