Andy> Odkiaľ si došiel na skutočnosť o prázdnosti linky 212???? Nehovorím, že je natrieskaná, ako 201/202, ale tiež to nie je ideál. Ja si myslím, že 212 je ideálne využitie kĺbaku.
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.
Kami
#4140 d3ko> s tou sutazou Ti nepomozem. Sam by som rad vedel ci v rokoch 1991 - 1996 prisli nejake vraky do BB aj z DPB. Konkretne nejake B731 okolo 1993 a par I280 vo zvysnom case. Mali vnutri nalepky Ked stojite, drzte sa. Neviem preco I280 z 1986 chcete dat do muzea, vsak v BB jazdi par z roku 1984, jeden z nich presiel niecim ako GO (natreli ho a jazdi do dnes) v roku 1990 ! Aj ked bez uprav ostal uz len jeden, najmladsi z roku 1989/90.
Dopytove> ten napis s upozornenim by sa zisiel aj zvnutra na dvere TrM