D3k0 : Ono je to na dlhsie... V podstate ten clanok v Pravde to tak strucne zhrnul. Do podrobnosti teraz nechcem ist, lebo mam poznamky doma a pisem o tom clanok. Ked bude hotovy, tak ti ho poslem, alebo ti aspon poslem email, ze je uz hotovy a kde ho najdes.
Z toho co si pamatam : Najprv bola prezentacia, kde velmi kvalitne ukazali, ako je sucastna situacia s autami neudrzatelna, ako autobusy su blokovane autami, odkial kam cestujuci jazdia a pod. Az na niektore podhodnotene polozky (ako napr. s tou obsaditelnostou) to bolo vcelku ok... Potom ukazali, ako by mali viest trasy, ako chcu rozlozit vystavbu na etapy, kolko to bude stat a pod. Ukazali zopar obrazkow vozidiel a bolo. Potom nasledovala prezentacia nazorov hlavounov (starosta Petrzalky hovoril najviac a tiez najviac onicom... A potom ta spominana diskusia. Toho Nicholsona prosim nikto nevo*te, spominal tam nazor, ktory je citovany v Pravde. Co vsak necitovali je, co povedal hned potom. On ked vraj ide do mesta, nema ani kde zaparkovat a tak by za tie peniaze staval radsej parkovacie garaze atd... Boli tam s nim taki dvaja nohsledi, ktori davali tiez blbe otazky a posledne sa urcite viezli autobusom v roku 198x... Na odborne otazky preto nezostalo tolko casu. Ale ako som uz povedal, pan statny tajomnik Mattos nam povedal to, co som tu uz prezentoval a zmienili sme sa mu i o privatizacii zajazdov BA a o tom novom Tam Buse. Bol dost prekvapeny, lebo tvrdil, ze cena 7000000 sk za tu spolocnost je vzhladom na prestarle vozidla primerana a zjavne o Tam 232A118 nevedel... Este mu poslem nejake info o GO 1631 v roku 2000 a tiez zoznam modernejsich autobusov spolocnosti (napr Ikarus+Karosa a tie dva sede Tam Busy, ktore podnik kupil v devatdesiatych rokoch...
Inak 1610-1612 patria Zajazdom Bratislava... Nechceme ich odkupit ? Ked cela spolocnost stoji 7 milionov, tie karosy za milion daju... Ideme konkurovat DPB nie ?
Beus : Posli mi info o zajazdakoch, ak nejake mas... Hlavne, co este existuje...
Z toho co si pamatam : Najprv bola prezentacia, kde velmi kvalitne ukazali, ako je sucastna situacia s autami neudrzatelna, ako autobusy su blokovane autami, odkial kam cestujuci jazdia a pod. Az na niektore podhodnotene polozky (ako napr. s tou obsaditelnostou) to bolo vcelku ok... Potom ukazali, ako by mali viest trasy, ako chcu rozlozit vystavbu na etapy, kolko to bude stat a pod. Ukazali zopar obrazkow vozidiel a bolo. Potom nasledovala prezentacia nazorov hlavounov (starosta Petrzalky hovoril najviac a tiez najviac onicom... A potom ta spominana diskusia. Toho Nicholsona prosim nikto nevo*te, spominal tam nazor, ktory je citovany v Pravde. Co vsak necitovali je, co povedal hned potom. On ked vraj ide do mesta, nema ani kde zaparkovat a tak by za tie peniaze staval radsej parkovacie garaze atd... Boli tam s nim taki dvaja nohsledi, ktori davali tiez blbe otazky a posledne sa urcite viezli autobusom v roku 198x... Na odborne otazky preto nezostalo tolko casu. Ale ako som uz povedal, pan statny tajomnik Mattos nam povedal to, co som tu uz prezentoval a zmienili sme sa mu i o privatizacii zajazdov BA a o tom novom Tam Buse. Bol dost prekvapeny, lebo tvrdil, ze cena 7000000 sk za tu spolocnost je vzhladom na prestarle vozidla primerana a zjavne o Tam 232A118 nevedel... Este mu poslem nejake info o GO 1631 v roku 2000 a tiez zoznam modernejsich autobusov spolocnosti (napr Ikarus+Karosa a tie dva sede Tam Busy, ktore podnik kupil v devatdesiatych rokoch...
Inak 1610-1612 patria Zajazdom Bratislava... Nechceme ich odkupit ? Ked cela spolocnost stoji 7 milionov, tie karosy za milion daju... Ideme konkurovat DPB nie ?
Beus : Posli mi info o zajazdakoch, ak nejake mas... Hlavne, co este existuje...
COLOR