Ludia, chcelo by to nieco, co by nemalo zapchy, meskanie a problemy so stupakmi /=special cesta iba pre MHD, monorail, visutak, podzemak, proste nieco, co nechodi po normalnych komunikaciach/, nakolko na ceste na Patronku zo SAV mam moznost overit vsetky mozne i nemozne vlastnosti /meskanie, ucinnost, sila, akou sa zvlada stupak.../ a hlavne
MALO BY TO BYT VELKOKAPACITNE /zajtra som o 7:45 na Patronke, tak sa tam mozte pozriet, ako sa snazim natrepat pred rokom do prazdnej, teraz do natrieskanej 92/, alebo na
HALOVU, kde sa dostanete najskor do 3 busu, lebo vsetko iduce do mesta sa naplni na prvych troch zastavkach
Ozyvam sa po dlhej odmlke a hned mi udrela do oci jedna vec:opat sa diskutuje o metre PRED volbami.Kandidati rozmyslaju cim by nam ulahodili niektori to robia pivom a klobaskami rozvesanymi po stromoch ci iny zase roznymi diskusiami na temu:Metro v Batislave.Vazeny takto to uz funguje asi 30 rokov a metro uz mohlo byt davno v prevadzke.
Kami : v prvom rade sedel Si a ja. Po celej prezentacii sme si odchytili pana Mattosa a on povedal, ze ak by niekto iny spravil lacnejsi projekt... Vazeni, kto by mal zaujem na projekte spolupracovat, nech sa mi ozve. Spolu s DPB im (Metru) planujem vypalit rybnik alternativou s elektrickami
Metro: bol som sa tiez pozriet. Prezentacia bola pekna, aj reci okolo. 15 mld bude stat len prva etapa, cele asi 40. Akurat skupina okolo NEKA Nicholsona si ucast mohla odpustit. Potom sa nedostali k slovu chalani v soferskom (prvom) rade. Ich otazky boli zmysluplnejsie. Ale ci tento projekt nosneho systemu konecne vyjde, je otazne.
Sprievodca MHD: zohnal som si vasho sprievodcu. Je pekny, aj s fotkou a prihovorom riaditela. Konecne som videl ako vyzera ten listok na 4 jazdy.
CP: dnes som na Olejkarskej marne skusal zohnat nejaky vzorak, ci dispecersky CP. Videl som nejaky neplany CP, ale inak pozerali na mna ako na exota. Tak som aspon zobral nejake klasicke CP. Vie mi niekto zohnat dicpecersky CP na nejaku linku ? Poskytnem info o BB, vsetko co mam, aj blaznive.
Dopytove otvaranie: je to poriadna blbost. Dnes som siel TrM. Naprv jedna tetka nepochopila system a kym sa spamatala a bezala k inym dveram, uz ju vodic privrzol. Neskor mlada baba sice system pochopila, ale kym sa dvere otvorili, uz vodic zatvaral a slecna sa previezla. Aby som neprisiel skratka, kym som sa pri vystupovani dostal k dveram, privrzol aj mna. Keby sa so mnou pohol, tak tu poviem niekolko teplych slov na adresu vodica a zverejnim cislo voza a cas. Nemal meskat uz na 1. zastavke, neponahlal by sa tak.
bol som pozriet na vcerajsej diskusii o nosnom systeme (metro by nebolo presny vyraz).
prezentovany projekt vyzeral asi nasledovne:
1. etapa z janikovho dvora hlbenym tunelom cez petrzalku, potom razenym tunelom na hl. stanicu (mozno 2005-8)
2. hl. stanica - malacky (po trati ZSR)
3. hl. stanica - trnavske myto - predmestie - trnava
4. tr. myto - predmestie galanta
5. tr.myto - as ml. nivy - kam. namestie - ml. dolina - kutiky
6. tr. myto - ruzinov
7. ruzinov - letisko
8. ruzinov - dun. streda
9. kutiky - dubravcice (koniec okolo 2030)
moznost rozsirenia smer vieden
vozidla: dvojsystemove (mhdzsr)
cena by mala byt polovicna ako pri povodnych variantoch
zaujimave je konecne vyuzitie zeleznice na jej integraciu s mhd, len som sa zabudol spytat, ci by bolo unosne, aby po zeleznici premavali este dalsie supravy - pri preplnenosti niektorych trati
bola spominana suma tusim 15mld Sk (v dnesnych cenach), len si nepamatam, ci to bolo za prvu etapu, alebo za cele
vo februari by mal ist navrh na vystavbu do vlady na schvalenie.
rozhodne vsak znie lakavo, ze sadnem v petrzalke pri dome na supravu a vystupim v zohore, alebo napr. dochadzajucu z trnavy sa zvezie az na kamenne nam.
->o dopravu by sa mohol starat aj novy bratislavsky region
niektori ludia si to vsak zmylili s predvolebnym mitingom, bolo tam asi 5 kandidatov na poslancov
najma isteho pana nicholsona nebudem volit - on by nastaval cesty a garaze a stat by neprispieval na verejnu dopravu len pre niektorych, ked ju uz on nepouziva... to ze dialnice (a ine cesty pre auta) sa tiez stavaju zo statneho a z penazi ludi, ktori auto nemaju, mu uz nejako uniklo.
dufam, ze to nebolo prilis dlhe
btw, toto je len report, tak mi nenadavajte, ze co to tu pisem a ze som zastancom metra, etc ...
ISiMHD bude uz asi navzdy zrusene, pretoze to posielanie sms zadarmo nefunguje!!! Ak niekto ma zaujem o platene ISiMHD(3sk/sprava), nech mi da vediet...
Ad drzost vodicov aut: Ja som uz zazil, ze nam v Lamaci pri stanici (ako sa ide na dialnicu) jedno auto doslova samovrazedne vbehlo pod bus, divil som sa, ze to sofer (busu) zvladol... a ten piiip siel dalej, ako keby pred sekundou nebol jednou nohou aspon na a're, ked uz nie v hrobe.
rano si idem v trolejbuse 14TR na medzijarkoch pozeram ako sa neake auto snazi predbehnut trolejbus cez krizovatku a protismer. Auto zrazu prudko zastavi a za chvilu aj vidim preco. V odbocovacom pruhu v protismere stoli velky modry klbovy SAD ikarus 280 :-))
idem o deviatej zo skoly do prace a na mileticke zrazu vidim pred nami stojacu supravu T6 (ktora mi zdrhla, ale este ze sla hned za nou 8;-)). Dovod - blbo parkujuce auto. ze kachna pred nou to este presla, ale ze s tou T6 by to uz oskrel... (asi o 5 mm) a nechcel riskovat ze si ho poda neaky mafian. Nastastie velmi rychlo dosiel dispecer aj s odtahovkou, takze dalsi voz uz nestihol pribudnut :-))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR