Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
do paze...co je moc to je moc....som cakal na Americkom namesti, smer Spitalska na 11 a dosla K2 7076 a jak sa blizila na zastavku a zacala brzdit tak spod elektricky sa vyvalil obrovsky mrak husteho prachu a zahalil cely nastupny ostrovcek odspodu az skoro do vysky elektricky po celej dlzke....sa cudujem ze nikomu taky stav tam nevadi...
ceco> a jak by si ich chcel??
Nazdarte.

1, preco mam obrazky Blavy nalavo a text napravo?
2, kazdy, kto chce dostat CP z urcitej zastavky, nech kontaktuje DPB, odbor informatiky, dohodne si cas a moze sa tam vybrat /alebo si ich poslat postou/ - v utorok som vyfasoval vsetko z Patronky
3, design je peknyyyy
Kdo se chce podívat na počítačovou simulaci nové tramvajové trati na Barrnadov v Praze ať mrkne sem:
http://www.ctech.cz/3d/3d_tramvaj/index.htm
Je tam i ukázka nové nízkopodlažní tramvaje, kterou by Praha v budocnu mohla nakupovat
TeBeCe: Dik bolo to tou zasratou cache - Design je nadherny

Zrusili prejazd pri Botanickej pri OMV, to by mi az tak nevadilo, ale odsekol by som ruky projektantovi mostu La Franconi. Ked idem z telocvicne FTVS do Petrzalky tak musim ist az k nadjazdu pri Slavicom udolii a tam odbocovat dolava cez dost neprehladnu a velmi nehodovu krizovatku........

projektantom mostov La Franconi a Pristavneho mostu by som skutocne najradsej ublizil
TENTO DESIGN JE SUPER!!!!!
tulenique: Ja chodim cez links a ziadne rozsypanie nevidim...
tulenique> bye bye prejazd pri OMV :o))
Doktor #3677: Nic v zlom, ale ten prispevok mi pripada, ako keby si (ste) chcel(i) vsetko sprdnut za kazdu cenu. Najma slova "extra jednotvarny elektrickovy park" sa mi velmi "lubili". 😉 Kolko typov musi byt, aby to nebol jednotvarny park? Potom nedoporucujem ani Brno, lebo tam je tiez jednotvarny elektrickovy vozovy park, zlozeny "len" z vozov K2, K2R, inak rekonstruovane K2, T3, T3R (mali by byt, ale nejak som na ne nemal stastie), KT8D5 a KT8D5N, co je naozaj zufalo malo. ;-))) Taktiez neviem, co sa Ti (Vam) nelubi na 21Tr, mne sa pacil. Ale mozno je to tym, ze ja, suc vychovany vozmi Kazisa, ups Karosa, 7xx, hykam stastim nad kazdym vozom, v ktorom mam strop nad vyskou oci. :-)))
Mimochodom, prazske T6A5 mi pripadaju ako mix medzi nasimi starsimi a nasimi novsimi, vie niekto co su zac plz?
Spectre---Ano,som pesimisticky...ale co sa tyka nakupu novych vozidiel inak to ani nemozem vidiet a v CR to bolo lepsie mozno o 20%.

DP---Ake voloviny?S tim motelom to myslim vazne.

Ale traz uz vazne:zostavam v nemom uzase nad zrychlovanim elektrickovej dopravy v Bratislave.Skutocne ste sa priblizili (opat) statom EU.Ked idete v Kosiciach tou "rychlodrahou" tak to je skuticne na smiech,elektricka "uhana" rychlostou az 30 km/h (maximum,aspon podla mna) ale aj u nas sa veci menia,prve lastovicky T3mod+T3 s BUSE.Dokonca sa hovori cosi o KT8D5.
kokoooooos....oni rozbili aj ten prejazd pri botanickej jak je OMV pumpa!! dufam ze ho rusia forever....ale sak to ma za tu 7085 :-))) no ved pri krizi je dost miesta na otacanie...ked su prejazdy kazdych par metrov tak to soferov len zvadza k zbytocnemu otacaniu :-)))
Doktor> Ách, ten pesimizmus. Ja by som ešte išiel pre kompletnosť do Brna (odviezť sa s 1801)
Doktor!!!Netáraj voloviny!!!
tulenique> mas stare obrazky v cache...musis to refreshnut...najlepsie tak ze na stranku kliknes pravym tlacitkom a das refresh...lebo mne to iba tlacitkom neslo....
Tak,vratil som sa a neviem cim to je ale dnes ma vsetci sokujete.Idem si domov-najprv ma sokoval taky maly,zastrceny a spinavy motel v ktorom mali vyber jedal ako v najluxusnejsej restauracii v KE,potom ma sokovalo santenie policajtov na cestach a teraz vy...ale je to celkom pekny design,to treba povedat.
V ramci mojho kratkeho vyletu s rodinou som prechadzal cez Bratislavu,a musim povedat ze mate dost jednotvarny (a zastarany) elektrickovy park:T3,K2 a T6A5.S autobusmi to bolo trochu lepsie,videl som dokonca aj ten "superluxusny" TAM s klimatizaciou,ktora nefunguje.Inac podla mna akutne potrebujete par (povedzme 40) novych vozidiel-konecne som pochopil co mate proti Ikarusom 4xx.
Potom som navstivil Prahu:Elektrickovy park bol extra jednotvarny same T3 obcas T3P,dost vela T6A5 (len nove serie z 1998) a par KT8D5 (najvyssie e.c. ktore som videl na KT bolo 19)autobusy:väcsinov tie Citybusy (nic extra) no a potom Karosy radu 9xx ale len nejake obmedzene mnozstvo a na zaver stare Karosy rady 73x(1).Na zaver som navstivil Hradec Kralove kde elektricky nie su,autobusy su natrete v dost nevkusnej farebnej scheme a to v cerveno-zlto-ciernej.Modelovo boli zastupene Karosy 741,732,941 a Citybusy.Na trolejbusovych linkach jazdili aj tie 21Tr ale na to com som o nich pocul a ocakaval to tiez nebolo nic extra...
Uz sa skoncil upgrade stranky???? Mne sa stale zobrazuje akasi rozsypana..... mozno preto ze mam len IE 5.0. Ako su na tom ostatni?
TeBeCe:
pokial si pamatam, tak aj na krizovatke pred Blumentalskym kostolom to tak podobne bolo. Ked som chodil do prveho rocnika na SPS, tak tam semafory neboli. Potom ich tam kydly a zacali zapchy. Najhorsie je to, ze smerom na Americke nam sa caka peklne dlho. Taka 11-stka tam caka, za nou 9, za nou 7 a na konci 6. Ta sestka tam stala aj 3 minuty. Uplne vazne. Neveim preco tam tie samafory dali, nakolko som si predtym nevsimol nejaku zapchu aut, alebo iny dovod. Udaljne fungovali aj semafory na tej krizovatke tesne za florianskym namestim, tam kde je odbocka na HLST. Dnes tam tie samafory nefunguju iba tam visia. dufam ze casom sa takto upravi aj doprava na Florinaskom namesti, lebo tie samafory tam dopravu iba brzdia, neurychluju (asopn elektrickovu).
to je snaaad neuveritelne!! od pondelka 5.11. budu mat elektricky na krizovatke na hurbanovom namesti (od kapucinskej na obchodnu) prednost v jazde!!! pritom budu vypnute semafory....je to vobec mozne co sa robi pre podporu elektriciek v poslednom case ??? CHVAAAAAAAAAALIM kompetentnych...akurat to nemuselo trvat tak dlho... 🙂
dalsou zmena bude na krizovatke mickiewiczova-ul. 29. augusta, kde sa hlavnou cestou stane odbocenie dolava z 29.aug. na mickiewiczovu.
Čo nové v Brne?

Takže, v piatok kedy som toto krásne mesto (znovu) navštívil som mal v úmysle odviezť sa hlavne šerblom RT6N1 #1801, ktorý po oprave zase jazdí. Táto električka len utvrdila môj názor na ČKD-DS, osobne neviem, koľko komu zaplatili, aby ten šrot znovu dostal povolenie, ale pre bezpečnosť cestujúcich by mali všetky RT6 ZOŠROTOVAŤ!!!



Základné vlastnosti RT6N1:

-Maximálna rýchlosť: Vďaka motorom vysokého výkonu dosť veľká



-Akcelerácia: Horšie ako K2 !!!!



-Brzdenie: OVEĽA horšie, ako tá najhoršia K2 !!!!!!!! Na rovine zo zásady do šmyku a dole kopcom sa to zastavilo iba na kláty



-Zvuky: 1)Pri rozbiehaní, alebo brzdení vydáva výzbroj konštantný zvuk o výške cca. 1kHz - bez ohľadu na rýchlosť.

2)Stredný podvozok sa išiel rozpadnúť.

3)"Kvalitné" prevodovky, ako v KT8 a T6



-Pocity z jazdy: Stredný článok strašne pukal, zatiaľ čo ostatné sa nebezpečne nakláňali (aj na zastávke). Celý voz má asi pneumatickú stabilizáciu vodorovnej polohy, alebo čo, pretože to furt robilo "pfff-pfff". Ajtak sa to miestami išlo celé prevrátiť.



-Design: Zvonku to nie je zlé, vnútri však majú okná tesnenia, ako vo vlaku. Vysokopodlažná časť električky má schody asi ako Sanos = horolezecký výstup



!!VAROVANIE!! RT6ku pofotiť, ale v žiadnom prípade nenastupovať vtedy, ked bude voz jazdiť. Pre tých, ktorí neuposlúchnu radím ešte, aby sa vystríhali jazdy v strednom článku. Samovrahovia môžu do stredného článku nastúpiť.
ujo Bon-Cu ich chcel :))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.