Reply on: tr3mp #29970:
tak to treba tiez pripomienkovat, minimalne jednokolajny prepoj by bolo _VELMI_ vhodne zachovat, kedze tam "parkuju" aj funkcne exponatyNa obratisku cilizska sa pravdepodobne pripravuje daka uprava trolejoveho vedenia, kedze uz druhy tyzden pozorujem krtince pri jeho okraji a dnes som tam uz videl aj "formu" pouzivanu pri betonovani zakladov pre nove stlpy. Predpokladam ze dojde k vymene niektorych naklonenych stlpov a aj k pridaniu dalsich trolejovych stop.
galiyosha
K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc
Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.
Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.