Potešiteľné správy. A nerozširuje sa počet nízkych sedačiek? Lebo ak nie, tak som dosť sklamaný. Výrobca by tak nezareagoval na jednu z najväčších nevýhod oproti Solarisu.
Nebude sa meniť zadná časť vozidla? Podľa "jedného vodiča CityBusu v Prešove" po zmene motora na Iveco je vzadu tak prázdno, že zadné okno by mohlo ísť pokojne aj o 10-15 cm nadol.
Re #27844 m@rtin: Pripájam sa. Karosa v tomto roku neuveriteľne znížila ceny. Ak by DPB chcel, doslova za smiešny peniaz by si vedel obnoviť veľmi slušnú časť vozidlového parku Karosami B951E a B961E.
Si, m@rtin: "Pekne" ste sa zachovali voci navstevnikovy, hlavne m@rtin. Nechcem ho tymto obhajovat (Beana) ale mohli ste mu to povedat aj milsie ked ste vedeli, ze sa myli. Urcite ste si vsimli, ze sem pisal prvykrat a nevyzna sa az tak v doprave a v nosnych systemoch ako niektori odtialto. Len toto som chcel povedat.
Beans: ja len vravim, ze existuju na slovensku autobusove trate s profilom ako linka 203. Trat do Petrzalky by vyzadovala nakup vozidiel tak nemyslim ze je to realne popri vystavbe nosneho systemu.
no ja im dam radsej najavo moju mienku o nich neucastou v druhom kole volieb... A keby som mal tu moznost, tak by som s takou chutou prefickol fica lopatou po xichte jak sa stale teraz rozdrapuje...
si: Čo sa vnútornej politiky týka, ami pre mňa nie je Močiar či Gašparovič prijateľný, no čo sa zahraničia týka Gašparovič bude pre nich viac prijateľný ako Mečiar a Slovensko to zahraničie potrebuje. Teda Slovensko od Nitry na východ, pretože tam treba veľa zahraničných investorov. A preto pôjdem do druhého kola a budem hlasovať za Gašparoviča.
Kami: a kto hovori, ze treba vymenit trolejbusy za autobusy?? Ved prave naopak!! Ked dokoncia most Kosicka tak treba prehodit polku spojov z pristavneho mostu na most kosicka a tahat tade trolejbusy do petrzky.. Bo trolejbus ma urcite dlhsiu zivotnost v ba ako autobus!
Beansk:
Nevytrhávěj věci z kontextku, nikdo tu netvrdí, že Karosy jsou spasitelem pro BA. Kdyby sis dal tu práci a přečetl si mé příspěvky třeba ještě jednou, možná bys to pochopil.
ANdy:
Mám projetou celou ČR i Slovensko autem. A můžu jen tvrdit, že silnice jsou srovnatelné. U nás jsou okresy, kde jsou silnice ve špatném stavu, ale jsou okresy kde jsou silnice deobré. Zrovna tak je to na Slovensku. Ale nemyslím si, že jsou silnice v Čechách horší, možná dálnice, protože je máme starší.
Beansk: a predstav si, ze by na linke 203 premavali prepchate klbove autobusy. Pristavny most sa moze strcit. A po takej trase jazdia Ikarusy 280, ci K741, K941, K961.
Vyradovanie 10 rocnych autobusov nie je len o krase. Tam su aj prevadzkove dovody. Jeden medzinarodny dopravca povedal. Kym som mal stare vozy, stale som musel nieco opravovat. Teraz len jazdim a lejem naftu. Akurat platim taky leasing, ze ...
koniec citatu.
Ci sa odnovuje park kazdy rok desatina, alebo kazdych 5 rokov polovica, by mohlo byt jedno. Keby ta pravidelnost bola zarucena. A nie ze sa kazdych 6 rokov obnovi patina a potom kazdorocne stotina vozoveho parku.
(sorry za OT) v druhom kole niet moznosti volit mensie zlo - pre mna su obaja kandidati (meciar aj gasparovic) absolutne neprijatelni a tak na druhe kolo volieb ani nepojdem...
d3k0: Nedalo by sa spraviť tie najbližšie odchody nie linky, ale zo zastávky všetkých liniek?
Bolo by to premňa praktickejšie a myslím si, že aj pre veľa iných ľudí? Dik.
Jeden OT:
Máme po voľbách aj po referende. To referendum potešilo, len ten Močino zase zdvihol výstražný prst pre tých, ktorí ignorujú voľby tým, že aj tak nič nezmením. Tie babky demokratky pomaly vymierajú No nič Slovensko čaká v druhom kole volieb zase len menšie zlo. To by však vlastne bolo takmer vždy, nech by sa tam dostal hocikto kto mal na to preferencie.
Ludi, ktori uz raz maju auto uz nedonutis ist MHD ani keby jazdilo pozlatene metro.
Co sa tyka toho pristavneho mosta, tak ano, nadavaju, ale nie na nejake znicenie motora, ale na zapchy, a teda meskanie, z coho potom prichadzaju o prestavky....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami