Coskoro pribudne priamo aj trolejbus L40 spred Eurovey priamo pod Most SNP v ovela lepsom intervale ako L70 ci L29. Takze je velmi otazne ci tam na L29 naozaj ostane.
Súhlasím, viackrát som sa potreboval dostať z oblasti Čulenovej alebo Malej scény na električku č. 4 smer Dúbravka ale keďže 70 mala ísť o nejakých 10-12 minút tak som šiel pešo na NĽŠ (ak nešla ani 29 hneď) a bol som rýchlejšie ako prvým autobusom, ktorý šiel tým smerom. Tam chýba hlavne 50-tka, ktorá tadiaľ chodí iba jedným smerom (žiaľ od Mosta SNP k Auparku sa nedá priamo dostať).
Pri úvahách o skracovaní L29 netreba zabúdať na spojenie Eurovey/Šafka s Karlovou Vsou v smere do KV, kde by ostala ako prípoj na električky iba L70, resp. peší presun na Jesenského alebo Nám. Ľ. Štúra
Ak mas na mysli otocku v uzle, tak musis upravit uz tak nabity signalny plan v celej krizovatke. Zelena pre 32,33 smer DD je zaroven zelena pre IAD/MHD z Molecovej na Karlovesku . Alebo zelena pre chodcov od elektricky/bus k skole. Co sa tyka polomeru obluku - aj 18metrak by to mal dat.
1. Však spojíš 29 s vybranými spojmi 33
2. Prečo by skrátením 29 mali zrazu stačiť sóla? Či už rátame s tým že Devínčania sa vďaka tomu vybodnú na MHD?
Klbovu 29 nemas kde otocit na Riviere ani na Segnerke , jedine az na vypnutom semafore pri Nad Luckami. Skratenim 29 by tam stacili vsak aj 12m vozidla.
Ako cisto teoreticky 29 si viem predstavit skratit po Rivieru (prestavky pri Shellke) alebo este kusok potiahnut po Segnerovu (vystup a prestavky pri Kaktus Bike/poste, nastup na Segnerke) kedze tak ci tak by musel ist az tam sa otocit, ale realne komu by to pomohlo?
ked sa tu riesi obmedzovanie spojov, intervalov a liniek tak mam na to riesenie. to riesenie je vratit pana jana zachara do funkcie, on by to vyriesil do konca leta. Bez ironie! zastavam sa nazoru, ze najlepsia mhd bola prave za neho, vtedy sa normalne zvysovali trzby a rozumne sa investovalo. dalsie napady na zlepsenie financnej situacie su:
1. zrusit vsetky predajne miesta a pokladnice zssk, aj na hlavnej stanici bez nahrady, nahradit obchodmi
2. nechat zeleznicnu dopravu na tratiach 110,120,130,180,190,127, 188 po presov, mozno 131. Vsetky ostatne trate by som vytrhal a samozrejme predtym by som zrusil dopravu tam. takto budeme mat omnoho viac penazi aj na udrziavanie hlavnych trati.
3. obmedzit rozpocet zsr na 990000 eur rocne, zeleznice dostavaju prilis vela a potom kvoli tomu dostavaju matky s rodinami menej nez treba
4. zakazat cestovat bez elektricenky tym co maju trvaly pobyt v bratislave, teda kto by byval v bratislave tak by mal zakaz chodit na mhd s listkami, jedine s elektricenkou
5. zrusit vsetky automaty a predajne miesta dpb
6. zdvihnut ceny listkov o 300 percent a zrusit vsetky zlavy
7. zrusit linky 131, 184, 7, 23, 25, 26, 92, 39, 59
8. zaviest v mhd povinne nastup prvymi dverami ako je to v arrive
9. sprivatizovat zssk a zsr
10. zrusit nocnu dopravu v bratislave
Ohľadom L31 sa spýtam naopak: Nemohla by z CSU premávať len po Lanfranconi s tým, že jej záťaž prevezme v zostávajúcom úseku L4 a L9?
Lebo predlžovanie z Blumentálu po Jelačičovu sa mi nezdá byť úsporné opatrenie, pokiaľ sa teda nemyslí, že špičkový interval takto novo vytvorenej L31 sa zmení na 10 minút.
V Mníchove lístok za 49€ v cenníku ani nebol lebo nie je jeho súčasťou. Majú ho len na určité obdobie, potom zanikne. Chápeme sa? Ty sa chceš opierať o niečo, čomu ani nechápeš a ideš len svoje. Poprosím, čítaj aj s porozumením druhých.
Je jedno či je to v appke alebo nie, položka nie je v cenníku. Appka MVGO (iná na webe nie je) ponúka presne ten istý sortiment s tými istými cenami, ktorý je v cenníku. Za 49 € je tam len Deutschlandticket zavedený pred dvoma týždňami. Zatiaľ čo mesačný lístok na zónu M je 63,20 €.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki