Železnice idú možno aj úspešne konkurovať Arrive v BA kraji, totiž od decembra sa plánuje ďalej zahusťovať S50 a S60, možno aj S70, pretože sa ukázalo, že nový hodinový interval je atraktívny.
Plánuje sa celodenný polhodinový interval. Ak na to BSK/BID nezareaguje, tak budeme mať IDS taký, že autobusy budú skôr okrajovou záležitosťou, vrátane prípojov, ktoré tým pádom už budú len ako neatraktívne možnosti, ktoré ešte k tomu nie sú garantované napriek tej ich garancii nadväzností.
tomu ver v rámci mesta elektrokolobežka, mimo mesto auto... nevidím dôvod, prečo by som mal využívať služby takéhoto dopravcu čo má zákazníkov až takto zretelne na háku a BID to nijako neprekáža ... a o železničnej zločineckej ani nehovorme radšej ... úprimne mi je lúto tých čo nemajú inú možnosť ako denno denne trpieť túto psychodrámu čo sa na Slovensku nazýva verejnou dopravou ..
Vodiči regionálnej dopravy skôr často ignorujú tlačidlo STOP, lebo si myslia, že ho niekto stlačil len omylom (obzvlašť, keď je stlačené tesne po odchode z predchádzajúcej zastávky). Prečo sa to deje aj v regiobusoch IDS BK, kde by mali všetci stlačať tlačidlo STOP nechápem.
Mne sa osobne raz stalo v plnej 725 smerom z mesta, že som chcel vystúpiť na Podunajskej a moju STOPku odignoroval vodič. Keďže nikto na zastávke nestal, zastávku sme prefrčali. Kričať cez plný autobus mi prišlo ako nezmysel a dostať sa k nemu bolo tiež nemožné. Tak som stlačil núdzové znamenie, ktoré by malo v kabíne neprerušovane pípať. Na Arménskej mi teda zastavil a vystúpil som.
Pomôže aj znamenie núdze, ako som si minule všimol. Aj keď to ho zrovna použil ujko, ktorý sa rozhodol vystupovať na poslednú chvíľu a predtým ešte nervózne stláčal krytku od nabíjačky
Neraz sa stalo, že vodič ani po nastúpení cestujúcich zadné dvere neotvoril a už začal odchádzať zo zastávky, keď už vystupujúci začali kričať lebo nič iné nepomáhalo. Neviem prečo sa proste nepoužívajú dopytové tlačidlá, ktoré regionálne autobusy majú všetky.
Spýtaj sa ho či si tie dvere máš otvoriť sám núdzovým otváraním a buď pripravený ho použiť.
Ale to vyzerá podla toho ako to opisuješ že to robí zámerne, lebo je paranoidný že mu náhodou nastúpi niekto zadnými dverami a teda chce najprv aby nastúpili všetci na zastávke a až potom vás chce vypustiť.
Pragmatická otázka z prímestskej dopravy: ako slušne od zadných dverí pripomenúť vodičovi, že znamenie dostal nielen zo zastávky, ale aj z vozidla? Totiž nezriedkavý prípad je, že po odchode z poslednej zastávky pred mojou výstupnou stlačím stop tlačítko. To pípne a rozsvieti sa aj stopka na vnútornom displeji. Keď sa vodič blíži k zastávke, na ktorej mienim vystupovať, všimne si čakajúcich ľudí a zastaví kvôli nim, otvorí predné dvere, ale na signál z vozidla a tým aj požiadavku na otvorenie zadných dverí zabudne. Väčšinou následne zaúčinkuje až niekoľká pripomienka od vystupujúceho. Zvyknem používať frázy typu:
" Pán vodič, pustíte ma, prosím?"
"Pán vodič, chcel by som vystúpiť. "
"Pán vodič, stlačili sme tlačítko. "
"Pán vodič, otvorte, prosím, zadné dvere."
Keď vodičovi ešte stále neodchádza, väčšinou pochopia situáciu nastupujúci a pri kupovaní lístka mu odkaz zopakujú. Keď nespolupracujú, občas príde aj na úsečnejšie a menej prívetivo vyslovené výrazy typu "Vystupujeme!" / "Dvere!" apod.
Ja som ich viezol len raz a tiez len sedeli pri kabine a rozpravali sa. To ze to bol nezmysel je jasne, len uz som dlho ziadneho nestretol, tak ma zaujima ci boli potichu zruseni alebo tento nezmysel nadalej pretrvava.
Lebo to bol jeden z ďalších ... (odpustím si neslušné slovo) M. Valla a navyše už je po voľbách. Odhliadnuc od faktu že celý ten koncept bol obrovský nezmysel a jediná náplň asistentov prepravy bola čo som zažil na vlastné oči sa odviezť v štvorke z Dúbravky do centra. Taká šoto pozícia s nulovým prínosom pre MHD
Joyki
Plánuje sa celodenný polhodinový interval. Ak na to BSK/BID nezareaguje, tak budeme mať IDS taký, že autobusy budú skôr okrajovou záležitosťou, vrátane prípojov, ktoré tým pádom už budú len ako neatraktívne možnosti, ktoré ešte k tomu nie sú garantované napriek tej ich garancii nadväzností.