Pekne si to popísal, s tou kontrolou to až také benevolentné nie je, ako sa nazdávaš, a theoz: skús si zistiť možnosti ako nechať bicykel v meste, bolo by to možno aj jednoduchšie, ako sa vláčiť s bicyklom horedole, chápem že je to nešťastná situácia, ale vidíš ako to je..
Keďže v DPB neexistuje proaktívna kontrola toho čo vodiči robia, som si istý že za štandardných okolností sa vodičovi nič nestane. Sú tam ale riziká. Po prvé, môže sa stať že vo vozidle sa nájde nejaký idiot ktorý pošle sťažnosť (nepravdepodobné, ale možné). Po druhé, ak by bola nejaká nehoda a nebodaj by tvoj bicykel letel vozidlom a niekoho zranil, niekto môže rýpať do toho prečo ťa vodič prepravil.
Riziko je malé, ale existuje. Preto by som vodičom nemal za zlé ak ťa nevezmú.
Dobrý deň, chcem sa opýtať vodičov električiek. Chodím zo zastávky Pri kríži na Most SNP s bicyklom do roboty (kuriér) a keďže som v škole do 13:30, stíham to až na 14:00 cca keď nastupujem. Veľkej väčšine chcem poďakovať lebo ma zoberú ale občas dostanem odpoveď že berú až po 18 čo je napísané aj v prepravnom poriadku. Máte nejaký postih keď ma zoberiete na začiatku špičky alebo len nechcete? Ďakujem za odpoveď
Mňa už začínala chytať paranoja. Už som aj rifle vypral, aj bundu vymenil, 2x si presadol (nikto okolo), a furt cítim eau de bezďák. A deje sa to len v 29T/30T.
No poniektorý sú fakt dosť špinavý aj na pohľad. To je na vykázanie z prepravy. No nezažil som ani raz , aby to riešil vodič. Sedia na 90% vždy úplne vzadu.
Neplánuje sa náhodou precalunenie 29/30T do koženiek??
Poslednou dobou vždy keď idem cítiť dosť smrad a pravdepodobne je to spôsobené skupinami ľudí ktorí sa vozia zo ZP...
Chcela by som velmi pekne poďakovať vodičovi elektricky č,4 ktorý mi odložil a nasledne vrátil zabudnutý ruksak v elektricke . Rovnako chcem poďakovať aj pani operátorke ,ktorá ho promptne kontaktovala po mojom telefonáte a zabezpečila odloženie stratenej veci .Poctiví ľudia na SK ešte nevymreli Srdečná vďaka
V súvislosti so zmenami intervalov na linkách 68, 80 a 88 z 12min na 15 v sedle a cez víkendy mi napadlo, že či by nebolo vhodné keby DPB zapracoval na vytvorení materiálu na stanovenie jednotnej koncepcie intervalov a to v následových variantoch.
- základ 60 min
- 1.úroveň variant: A. 30min / B. 20-40min
- 2.úroveň variant: A. 15min / B. 20min
- 3.úroveň variant: A. 7/8min / B. 10min
- 4. úroveň variant: A. 3/4min / B. 5min
Alternatívne kombinovať dané varianty podľa toho, či je možné odseparovať istý zväzok liniek v intervalovom móde A. od B. a opačne, resp. že sa stretnú linky v i=30/60/30//60 a i=10/20/10//20, prípadne dvojica i=15/30/15//30 a i=5/10/5//10, ktoré sú síce v odlišnom variante intervalu vedené ale aspoň nie je nijak ohrozená nadväznosť. Samozrejme, že by sa to v značnej miere odvíjalo aj od intervalu električiek, aký by sa stanovil.
Možno už konečne niekomu svitne, že stanice by mal vlastniť štát, resp. samosprávy aby sa nestalo to, že si z poplatkov za vjazd autobusov pre verejnosť spraví niekto ryžu.
ericek111