Reply on: Arrivaderci #245363:
36/123 by mali podľa mňa viesť až do Dúbravky (zišlo by sa aj ich posilnenie), aby bolo zachované spojenie Dúbravky a ZB (regiobusy, OBI)/Lamača. Spojenie Dúbravky s Lamačom by sa ešte vyriešiť posilnením 23 po obratisko električiek. K Bory mall (napr. na tú zastávku, kde by končila 92) a ŽST Bory by sa mohli odkloniť aj nejaké regiobusy.20 by som viedol cez Technické sklo, pretože veľa ľudí z tadiaľ chodí práve do DNV (na sídlisko, nie k VW) a navyše sa tam stavajú aj Agáty, ktoré by potom boli obsluhované iba 23 so slabým intervalom.
Sklady nad Metrom by mohla výhľadovo obslúžiť 23 ako doplnková linka do VW a Dúbravky. Základnú obsluhu tejto časti a zastávok M. Encingera, Hrubé lúky, H. Ponickej (prestup na 21 smer DNV) a Nemocnice Bory (zastávka 92) by mala zabezpečiť nejaká nová linka spájajúca Bory s centrom. Dočasne by sa mohla táto linka ukončiť na kruhovom objazde pri M. Encingera.
Ďalšia vec je, že by sa do Borov mala zaviesť aj nočná doprava aspoň presmerovaním N21, čo by si vyžiadalo pridanie 1 poradia . V budúcnosti by mohla ísť N21 cez Lamač/D1 (v noci by to bolo asi aj jedno) a nejaká nová linka by išla po súčasnej trase N21 cez Dúbravku ďalej do Borov.
810zssk
A teda sme rezignovali na preferenciu MHD a otvorene ľuďom hovoríme že majú jazdiť autami lebo nie sú zdroje, hej?