Ale ten development tam nevznikol zo dňa na deň a z ničoho nič. Mesto je zodpovedné za proces územného plánovania a ak niekde nejaký rezidenčný development povolí, nemôže byť prekvapené, že tam zrazu, na obrovské prekvapenie, prídu ľudia, ktorí sú, paradoxne, s najväčším potenciálom zmeniť dopravné správanie. Ale tak to nehrozí pri mikrovymetáku s intervalom 30 minút. Lebo dnes je situácia taká, že ja osobne, ak by som zvažoval Bory, tak bez auta ani nepozerám inzeráty.
Inak aj Devínska Nová Ves, Vrakuňa alebo Petržalka boli "development na perifériách" a majú použiteľnú MHD.
5 parov zastaviek nie je (za par povazujem aj nepouzitu zastavku na 505 + zastavku pri Bory Mall), 5 parov po okraji je, a 2 pare su obsluhovane linkou s intervalom 30 minut. To ti pride dostatocne? Hlavne ked sa teraz spusta nemocnica, ktora je najdalej od vsetkych liniek a pribuda tam vela ludi, co tam byva?
Google konecne aktualizoval satelitne mapy a okolie Borov uz je na mapach A vsimol som si, ze tam je skutocne vela zastavok, tak som rozmyslal, ako vlastne by tam viedli MHD? Ake trasy a linky?
Zdravím, chcel by som spýtať či existuje, respektíve niekto viete o nejakej stránke, youtube videu, alebo niečom o rekorde v prejdení všetkých zastávok/trás električky v čo najrýchlejšom čase, či už v súčasnej konfigurácii alebo akejkoľvek inej. Ďakujem
Naspäť by išla 75 po Cyprichovej, Hubeného (tu by sa musel otočiť smer jazdy) alebo by sa zobojsmernila Kadnárova? Ďalšia vec je, či by bolo na Tbiliskej miesto pre ďalšiu linku, aj keď by to by sa dalo vyriešiť buď ukončením pri OC Rača, alebo okruhom po Rači. Ak sa raz zruší 59, tak 75 by mohla z MiÚ Rača pokračovať na Pánty namiesto 59. Večer by tam mohla jazdiť v preklade so 65. Predĺžená 75 by mala potom ešte väčší potenciál na predĺženie prevádzkovej doby.
Nebola by tá 59 preplnená, ak by zastavovala aj na Zochovej? Na Blumentáli mohla 59 už dávno zastavovať, keďže tadiaľ aj tak často chodí namiesto Vazovovej.
U L75 by som upravil trasovanie vrchom až po Tbiliskú. V súčasnej trase mala význam , keď fungovala Meopta , tlačiarne a kartografia čo vytváralo slušný dopyt na odvoz a zvoz zamestnancov.
L59 súhlas . Určite by pomohla aj pri mimoriadnostiach a od Blumentálu čo to pobrala. Obišla by aj zápchy od rozhlasu po celej Vazovovej. Smerom do Petržalky by mohla zastavovať na nám. Slobody ešte alebo na Kollárovom nám. . Trochu by sa zacelili slzy za L5 a niečo by z Rače zastavovalo aj v hornom centre. Ideal by bolo zastavovanie na Zochovej. Ak už padla modla nezastavovania v celom centre.
Aká plná vlastne býva poobede L75 medzi Pionierskou a Krasňanmi, príp. medzi Vinohradmi a Krasňanmi?
L59 vídavam neskôr poobede (po 16h) smerom do Rače v okolí Račianskeho mýta poloprázdnu. Nie je to síce z hľadiska intervalu žiadna sláva, ale ak by zastavovala aj pri Blumentáli, nejakých cestujúcich navyše by si našla.
Súhlasím s tým, že aj po 16 hod. poobede smer Rača je električka poriadne plná a to aj ďalej ako Vinohrady. Myslím, že 7/1-7/5 by sa mali rozšíriť aspoň na 7/1-7/8 a ťahať to aj poobede do Rače.
To ja neviem no od Vinohradov si nesadneš ani náhodou.. Poobede po 16h. od Blumentálu smer Rača detto. Mne státie nevadí , ale tlačenica už hej.. L7 mala rozhodne premávať alebo aspoň nechať L3 v režime školský rok.
Ja som sa vozil takmer všetky prázdninové dni v čase medzi 7:50 a 8:10 z Vinohradov a nikdy nebolo vo voze viac ako 20 stojacich (a aj to neboli úplne všetky miesta na sedenie obsadené cestujúcimi).
Takže by bolo vhodné zistiť dôvod, prečo je tento zrovna plný (napr. príchod vlaku) a či by premávka L7 mala na to dosah.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1