Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: birch #245330:
K tomu systému mŕtveho uhla- za mňa je to dobrý nápad ale realizácia u týchto vozidiel úplne zlá, nedomyslená, všetci vodiči na to nadávajú.

Pípa to na každej druhej zastávke alebo keď autobus stojí v križovatke a niekto ide vedľa normálne po chodníku tak to tiež pípa úplne zbytočne. Keď to pípa na každej druhej zastávke tak logicky vodič ten zvuk začne časom ignorovať a tým pádom to celé stráca zmysel. Ten systém skrátka nevie rozoznať rizikovú situáciu.

Okrem toho to ani nie je spoľahlivé, niekedy to ani nezaregistruje auto ktoré prejde tesne vedľa autobusu alebo ho zaregistruje neskoro.

Ale najväčšia blbosť tohto systému je to že jeho umiestnením paradoxne vytvorili ešte väčší a nebezpecnejší mŕtvy uhol prednej časti vozidla pretože monitor s kamerou umiestnili priamo do výhľadu vodiča presne do toho rohového okienka ktoré tam je na to aby tento uhol minimalizovalo.

Akože myslel som že to bude fungovať lepšie takže do budúcna dúfam že sa to vylepší lebo ak majú mať rovanký nedomyslený systém aj ďalšie vozidlá tak to radšej nech tam nie je žiadny lebo je to vyhodenie peňazí.
Reply on: david1 #245328:
tym Ti chcu z magistratu povedat, ze mas cestovat autom.... su prazdniny, cesty relativne dobre prejazdne (a urcite si sadnes a teplo tam budes mat tak ako si nastavis 😃 😃 )
Reply on: 810zssk #245326:
Aj podľa mňa je priestor stiesnený, najmä medzi prvými a druhými dverami. Ostatné typy autobusov tento priestor majú riešený lepšie. Nádrž na palivo priestor zmenšuje aj opticky.

Zároveň mi chýba rozsvietenie nápisu STOP nad dverami pri stlačení ktorékokoľvek z tlačidiel dopytu, aby som vedel, či musím stláčať tlačidlo dopytu alebo už nemusím. Bolo by to praktické najmä pre cestujúcich sediacich pri okne, ak nevidia na vnútorný displej.

Pípanie senzora mŕtveho uhla pre vodiča sa nedá prehliadnuť, ale ako cestujúcemu mi to nejako špeciálne nevadí. Otázkou je, čo hovoria vodiči, lebo to pípa dosť intenzívne a pri mestskej premávke aj nadpriemerne často.

Pozitívne hodnotím nízku hlučnosť, tepelný komfort a vizuál vozidla - pôsobí moderne.
Reply on: david1 #245328:
..castejsieakometro
Radosť cestovať MHD. Zrušením L7 máme na Račianskej stále "komfort" ako cez školský rok.
Na trati 130 od 9.1. výlukový grafikon (úsek Šaľa - Nové Zámky) pre pokračujúcu modernizáciu dvoch úsekov. S60 sa nemení.
Reply on: PatopavlikSK #245320:
Mne sa najmä páči že tvorcom toho autobusu sa podarilo nemožné a je tam ešte menej miesta ako v predchádzajúcich SORkách. Neveril by som že sa to ešte dá viac pokašlať.
Reply on: PatopavlikSK #245320:
Mne sa tým ako cestujúcemu veľmi dobre cestuje, podľa mňa je to dobré zvezenie, jediné čo ma trocha otravuje pri dlhšej ceste je to pípanie z kabíny vodiča, ktoré je spôsobené senzorom mŕtveho uhla v zrkadle.
Reply on: PatopavlikSK #245320:
Koho zabilo ? 😁
Reply on: Valec #245322:
Ako k tomu príde Ján Lach? 😃
Reply on: zakaznik #245321:
Keď už, tak na Lumumbovej. 😉
Petržalke na Lulumbovej ukážkovo opravili trhliny tesne pred voľbami. Takže nie, že by sa nedalo. Ale väčšinu volebného obdobia sa riešia blbosti a starostlivosť sa predstiera až pred voľbami (aj v MČ).
Ako sa vám páči autobus SOR NS Diesel keď prišli do Bratislavy ste spokojný?
Reply on: N/A #245318:
Co by s nimi bolo? Nic, ako obvykle 😀 ja som tajne dufal, ze ked uz bola dva mesiace rozkopana gagarinka, tak sa fixnu aj popraskane betonove zastavky. Ale ani sa do toho nekoplo, asi sa caka kym sa to rozpadne definitivne.
Reply on: si #245316:
Treba sa zamyslieť čo bude aj s betónovým zastávkami, napr. Trnavské mýto. To tiež nebudú lacné opravy.

Obávam, že v roku 2023 veľký investičný dlh voči cestám a zastávkam. Kedy sa dobehne (tým že sa bude kumulovať a znásobovať) je vo hviezdach.
Reply on: zakaznik #245309:
Ako v tomto som bol vdacny za Nesrovnala... Teda Asfaltovica. Tie cesty, co sa asfaltovali za neho este celkom drzia (doteraz velmi rad jazdim napriklad na Dlhe Diely, kde prva cast esicka krasne drzi a potom placem na druhej, kde ta cesta ma mozno aj 20 rokov, ale stale v lepsom stave ako napriklad Patronka od TeBeCe 😃 )

Skoda len, ze v inych veciach bol... vsak vieme.

EDIT: Inak asfalt v Karlovke uz miestami trpi ked si to tak zoberiem - napriklad na krizovatke Mlynska-Botanicka pred semaforom smer Centrum - tam uz autami dobre hadze 😃
Reply on: N/A #245314:
s tymi cestami je este trosku iny problem.... samotne pozalievanie trhlin by naozaj vela nestalo, len ho treba robit priebezne (a nie v zime) a nie az ked sa cesta uz rozpada.... pokial voda s mrazom vykona svoju pracu aj na nizsich vrstvach cesty, tak Ti uz pozalievanie spar a ani odfrezovanie povrchu a natiahnutie noveho nepomozu.... no a tu je problem v tom, ze na tu lacnu cast udrzby sa vyse 30 rokov viac-menej kasle (lebo jej vysledok nie je hned vidno a neprinesie teda dalsie hlasy volenym predstavitelom) a zdroje na systemove opravy celej cestnej siete ked sa to uz nechalo zajst do stavu kde to je akosi nie su....
Reply on: TeBeCe #245311:
Ešte krajšia je pred zastávkou Mokrohajska smer Lamač.
Reply on: zakaznik #245312:
Lebo keď spočítaš tie opravy na celej sieti ciest, tak zistíš, že jedna veľa nestojí, ale celkovo sú to dosť vysoké čísla.

A to ešte neprišli mrazy.
Reply on: zakaznik #245312:
Tak s tymto s tebou absolutne suhlasim. Napr. Na krizovatke prievozska x gagarinova x bajkalska su v odboceni dolava z gagarinky na bajkalsku 2 diery ako krava presne na trajektoriu odbocenia uz dobrych par mesiacov a nic sa z tym nedeje. Geometria na mojom aute si to uz odniesla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.