Bolo, po celý čas, čo som ja jazdil 1984 - 1994 ale samozrejme to dispečing operatívne upravoval podľa meškaní. Ale linky si už nepamätám, ktorá kam, Ale keď sa zamyslím logicky, tak prestoje na Hbf. mala 1 a 13; 2, 3, 8 a 14 mali len vyrovnávací čas. 13 ale často prichádzala s meškaním,takže často dostala 3. koľaj, ktorá pôvodne ani nemala byť dopravná (nebol tam perón ani odchodové návestidlo, vodič dostal na voľno z výstupišťa a po odbavení cestujúcich odchádzal podľa vlastného uváženia.
a zaciatkom 90. rokov nejazdili takto? 1 a 13 (K2 obe) na 1.kolaji - to si pamatam naisto, na 2.kolaji 2 a 14 (obe sola T3) a na 3.kolaji 3 a 8 (K2 na 3 a solo T3 na ..ci?
Ja som šiel T6 a bolo 21:00 keby to bol výjazdoch spoj skoro ráno nepoviem nič že sa ešte nestihol zohriať interiér .. ale prišlo mi to zvláštne len že či naozaj za tým nie je šetrenie...
Chvíľu boli aj čísla liniek tie gulaté terčíky priamo na nástupištiach.. Tak ako bolo písané súpravy na prvom a kačice na druhom a treťom. Dve sóla nacúvané na slepej ako záložáky.
Nie neboli pridelene. Ale vacsinou z druheho sa stavalo pre K2 (3,8) a na prve sa zvykli pustat 2xT3 (1,2), kvoli dlzke supravy. 3 bola vyuzivana pre zalozne vozidla, alebo ak sa pomeskalo tak na obehnutie stojacich vozidiel v obratisku. Boli aj taky dispeceri, co si dokazali napratat celu prvu kolaj....ale potom clovek si nedokazal ani odskocit, ked trebalo vzdy posunovat.
To pridelenie nástupíšť asi nebolo úplne fixné, resp. sa vzťahovalo na jednotlivé spoje a nie na linky, pretože napr. 3 a 8 jazdili väčšinou z 3. nástupišťa, ale niekedy išli aj z 2. nástupišťa.
Otázka pre historikov. V čase keď na HLST premávali 1,2,3,8 existovalo dlhšie stabilné obdobie kedy boli k linkám pridelené jednotlivé nástupištia? Ak áno tak ako, lebo pomaly na každej foto v galérií sú inak rozhodené.
No , keď to ide vo vláčikoch tak si kľudne počkám na prázdnejší tretí..
Na takých Vinohradoch by tam mohli svietiť busy mhd alebo regio.
V tomto nastavení je to fakt blbosť ukazovať dojazdy pol dňa pred ich príchodom.
ono to bude asi vecou pohladu a jasne ze aj nastavenia.... tento rok v zime som sa v skodovke este nevyskytoval, takze nemozem posudit, ale predchadzajuce zimy som sa v nich pravidelne musel vyzliekat aby som sa zbytocne nespotil (a potom po vylezeni von nenachladol)
Ak niekto hravate Simt, tak oddnes je vo vianocnej 20% zlave. V poslednej verzii bola konecne upravena aj nasa T30. A dovolim si aj trailer ak niekto nahodou nevie o so sa jedna: https://youtu.be/S6EI9QYgvoI .
Nemyslím si, že teplota vnútri má byť iba taká, aby ti bolo akurát vo vonkajšom oblečení. Lebo na zastávke si prinajhoršom podupkáš a budeš chodiť do kruhu, aby si sa zahrial. Vo vozidle máš ale jednu statickú polohu a nemá ťa aký pohyb zahriať. Nehovorím, že treba z MHD robiť saunu, ale rád by som sa v nej trošičku ohrial po čakaní vonku, nie ďalej mrzol a babušil sa.
"Hlavné mesto SR Bratislava plánuje v prvej polovici roku 2024 modernizáciu električkovej trate Ružinovská radiála v členení stavby na úseky Americké námestie – Legionárska, Legionárska – Slovanet, Slovanet – Chlumeckého"
S nekúrením som sa v poslednýcy týždňoch nestretol, práveže teraz sa mi zdá, že teplota vo vnútri je akurát pre ľudí oblečených podľa vonkajšej teploty (nejaký týždeň dozadu som mal problém vydržať vo vnútru v bunde)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si