Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.
Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.
Ked som sa pytal na konci marca, tak okrem tych sankcii, za ktore bola bezplatna doprava, nebolo udelene nic. Vsetko vraj riesi a zjednava napravu BID.
Navrhujem pre autobusy zrušiť uvádzanie (ne)klimatizovanosti vozidla na virtuálnych tabuliach, takto je to čisté zavádzanie Už ani neviem, kedy som stretol nejaký bus iný než Otokar s funkčnou a zapnutou klímou. Tie nedávno upgradnuté SOR šerble to isté. Česť veľmi občasným výnimkám...
Podať reklamáciu a žiadať vrátenie neoprávnene naúčtovaného cestovného. Ideálne niekde v procese aj poučia dotknutého vodiča, ale pri Arrive by som sa nedivil už vôbec ničomu.
Inak to nie je novinka, problémy s uznávaním lístkov sa v nejakej miere objavujú od vzniku systému v 2016 - akurát Slovak Lines bol aspoň veľmi promptný v riešení reklamácii (rozumej vracaní cestovného, nie že by problém odstránili). To že za 8 rokov tu nie sú dotknuté strany schopné vyriešiť aby sa v IDS uznávali lístky IDS vypovedá o ich schopnosti. Doteraz bola výhovorkou neochota/neschopnosť SL. Teraz má BSK silnú zmluvu s Arrivou, vrátane sankcií, a výsledok je nulanič (okej, to je nefér, reálne sa situácia ešte zhoršila).
Dnes som bol prvýkrát pozrieť v teréne ako Arriva funguje a v najbližších dňoch sa chystám vyžiadať si info od BSK či vôbec uložili nejaké sankcie za porušenie štandardov. Nedodržuje sa skoro nič.
Pri vlakoch sa označujú na stanici. Potom si treba označiť v predstihu , nejaké minúty ujdú.
Čo som pozeral ceny vlakov , lístok kúpený od železníc je lacnejší ako lístok z automatu. Do Kútov je 2.72Eur a lístok z automatu na zóny stojí vyše 4 eurá.
Môžem mu to vysvetľovať . On si hovorí svoje dookola. Počíta aj zónu 100 ale hovorím mu že idem zo 101 aj tak si hovorí svoje. Keby som išiel z Marianky na ten lístok do Záhorskej Bystrice do zóny 101 , čo by povedal , či platí. Potom by som ešte prestúpil na č. 37 na konečnú do Záh. Bystrice a prišiel by revízor v č. 37 , mal by to uznať.
Mimo Bratislavy sú tiež automaty na lístky po dedinách alebo sa lístok kupuje od vodiča?
V Kútoch nie je označovač? Označovač je v autobuse, nie?
Inak by mal platiť? Je to v rámci zóny 101 a potom 215.
Tieto zónové lístky čo sa kupujú v automate v Bratislave sa môžu používať aj mimo Bratislavy? Napríklad , môžem taký lístok použiť z Malaciek do Kútov?
Ako je to s tými zónamy? Nastúpim na konečnej č.37 . Cvaknem si 30 minútový lístok za 0. 90 eura. Vystúpim na druhej zastávke Krče. Prejdem cez cestu a nastúpim do č. 215. Ukážem vodičovi lístok ten z č. 37 a poviem mu že idem do Marianky. On mi lístok neuzná. Povie že tieto bratislavské lístky platia len v Bratislave a že som v tretej zóne. Musel by som mať podľa neho 3 zónový lístok. Pritom Záhorská bystrica je zóna 101 a nasledujúca zóna je 215 . To sú 2 zóny . Na 30 minútovom lístku je napísané že je na dve zóny. Prečo potom neplatí? Preto že prestupujem?
Akým spôsobom posledná 245 do MA obsluhuje Lozorno? Tá cesta kade sa to bežne točí cez deň má zákaz vjazdu busov medzi 22-06. Proste sa to porušuje, alebo sa tam tie busy točia nejak inak?
my sme (s Beusom) svojho casu sli do KE za cca 880 km a nikde nehitli juznu trasu cez Zvolen, vtedy (keby sme neboli chceli ostat na vychode) by sa to bolo byvalo dalo... (do Ke sme dorazili od Michalian )
a inac z cca 20tich vlakov co sme vtedy na tej trase pouzili bol tusim az jeden R, vsetko ostatne Os a cesta nam trvala 2 dni
a jedna z najvacsich "srand" bola vobec ziskat na toto listok, minimalne v danom case vedelo KVC zobrat maximalne 3 "cez", my sme ich na jednoznacne urcenie trasy ale potrebovali 11
nakoniec nam v doplatkovej pokladnici na BA-hlavnej vystavili pisany listok
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Inak to nie je novinka, problémy s uznávaním lístkov sa v nejakej miere objavujú od vzniku systému v 2016 - akurát Slovak Lines bol aspoň veľmi promptný v riešení reklamácii (rozumej vracaní cestovného, nie že by problém odstránili). To že za 8 rokov tu nie sú dotknuté strany schopné vyriešiť aby sa v IDS uznávali lístky IDS vypovedá o ich schopnosti. Doteraz bola výhovorkou neochota/neschopnosť SL. Teraz má BSK silnú zmluvu s Arrivou, vrátane sankcií, a výsledok je nulanič (okej, to je nefér, reálne sa situácia ešte zhoršila).
Dnes som bol prvýkrát pozrieť v teréne ako Arriva funguje a v najbližších dňoch sa chystám vyžiadať si info od BSK či vôbec uložili nejaké sankcie za porušenie štandardov. Nedodržuje sa skoro nič.