Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #243541:
Ja to väčšinou riešim cez telefón, na infolinku Arriva .j Odpovede som mal vždy cca do týždňa.
Reply on: Miro #243538:
Zo zákona je zodpovedný dopravca. Ak sa to rozhodne delegovať niekomu inému, ok, ale zodpovednosť stále nesie on.
Na Zlatých pieskoch dnes o 18h 632 stratil 4 minúty, lebo si kupovali lístky za peniaze tí, ktorí čakali na električku. Zadné dvere samozrejme zavrel pred nastupujúcimi. To by sme teda mohli posielať sťažnosti každý deň za každý spoj, Nedá sa to jednoducho.
Reply on: N/A #243537:
Na Krčoch som nastúpil na 269 idúcu do mesta zadnými dverami a samozrejme pindal že čo, bez lístka? Som mu išiel teda povedať že to netreba a že to ako viete? Že určite sa vy vyznáte lepšie ako ja, a proste podobné hlúposti či idem zadarmo. Ukončil som to tým že si to kľudne pípnem lebo mám aj tak električenku
Reply on: Miro #243538:
Dopravca, veď samospráva nemá vylepovať CP a označovať nástupištia.
Reply on: Joyki #243535:
Mňa skôr zaujíma, kto zodpovedný za ich údržbu, či mesto alebo Arriva? SL to už nebude.
Reply on: FFF13 #243536:
Čo vlastne robil?
Tak dnes sa už aj mne podarilo stretnúť dajakeho arriváckeho chu*ja (konkrétne v 8804), ktorý je závislý na pípaní električeniek v BA. Sťažnosť podaná, som zvedavý
Reply on: Miro #243534:
Sú to klasické čsad zlté - Slovak Lines.
Reply on: Joyki #243533:
A komu tie označníky patria patria? Mestu alebo dopravcovi?
Reply on: vegrar #243532:
Aleluja!
... za to na autobusovej stanici vymenili končene SL centrálnu tabuľu rozpisu nástupíšť za svoju, uvedené sú už písmená, lenže označníky sú stále staré a väčšine už medzičasom aj odpadlo označenie číslom, takže cestujúci majú na výber 9 nástupíšť, a stále nevedia odkiaľ čo odchádza.
V Senci na stanici už konečne spravili poriadok vo vitrínach.
Reply on: relko #243530:
Dopyt ti rozsvieti pidisvetielko na displeji s mizernym zobrazenim, ktore si pri nespravnom dopade slnecneho svetla, pripadne v kombinacii zo slnecnymi okuliarmi, fakt nemusis vsimnut. Kazda ina znacka na zemeguli to riesi akustickou signalizaciou alebo aj separatnym svetielkom na palubovke, len v Libchavach si konstrukteri zjavne myslia, ze vodic nema na praci nic lepsie nez kazde tri sekundy skulit na obrazovku, ci sa tam nieco nezazalo.
Reply on: vegrar #243528:
Má to fungovať rovnako ako pri DPB, znamenie dávaš stlačením STOP/dopyt/kočík/invalid, musí zastaviť, ak nezastavil je to chyba vodiča lebo keď stlačíš ktorékoľvek z tých tlačidiel (na vozoch BT...) rozsvieti sa mu to na prístrojovke
Reply on: vegrar #243528:
To by dávalo zmysel, prečo mi predvčerom nezastavil autobus na Podunajskej. Absolutne plný spoj linky 720 alebo 740, jediné tlačidlo, ku ktorému som dočiahol je dopyt, ale ten ak správne viem by mal na SORke ukázať u šoféra ruku na dverách. Dopyt stlačený tesne po odchode z Priekopníckej, Podunajská prejdená bez zastavenia. Na iné tlačidlá som nedočiahol a aj tak na SORkách, keď sa raz už STOPka stlači, tak druhýkrát nezazvoní, k vodičovi som sa cez plný autobus nedokázal dostať, tak som stlačil núdzové tlačidlo na dverách, ktoré začalo bzučať opakovane, vďakačomu sme na Arménskej zastavili a bolo mi umožnené vystúpiť (bez akéhokoľvek výstupu vodiča, že čo som to stlačil).
Dnes som si pri ceste Arrivou všimol zvláštnu vec v súvislosti so zastávkami na znamenie. Jedna pani stlačila pri zadných dverách zelené tlačidlo na otváranie dverí. Vodič na zastávke nezastal a pokračoval. Na ďalšej zastávke som vystupoval ja, ale stlačil som tlačidlo stop na susednom madle. Mne vodič zastavil. Nemalo by byť jedno, ktoré tlačidlo stlačíme?
Ešte dodatok: po stlačení zeleného sa nad dverami rozsvietil nápis stop, ale na obrazovke vpredu vozidla nie. To až po stlačení tlačidla stop.
Reply on: N/A #243526:
Zisťovanie záujmu medzi dvoma extrémami ti nepovie, kde je tá hranica, ktorú by ešte tesná väčšina opýtaných akceptovala. A navyše, býva rozdiel medzi tým, čo ti ľudia odpovedia a medzi tým ako sa v skutočnosti správajú. 😉
"nepožadujú v prvom rade kvalitu, ale nízku cenu"

Presne tak.

Môžeme spraviť anketu v uliciach.
a) nižšia kvalita/0,70 €
b) Dubajská kvalita/3,-€

Aký by bol výsledok ankety (pritom v odpovedi b) vylúčiť solventnú kategóriu respondentov, ktorí majú zdroje, ale verejnou dopravou nikdy jazdiť nebudú)?
Reply on: Andy #243523:
to zastupenie ale nemas sancu zmenit kym sa nezmeni kvalita sluzby (= kym kazdy kto moze odtial zdrhne k inym sposobom dopravy)
Reply on: Andy #243523:
No áno, ak MHD desaťročia berieme ako socku a ľudia z nej utekajú pri prvej možnej príležitosti, tak samozrejme tí čo tam zostali idú najmä po cene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.