Dnes som si pri ceste Arrivou všimol zvláštnu vec v súvislosti so zastávkami na znamenie. Jedna pani stlačila pri zadných dverách zelené tlačidlo na otváranie dverí. Vodič na zastávke nezastal a pokračoval. Na ďalšej zastávke som vystupoval ja, ale stlačil som tlačidlo stop na susednom madle. Mne vodič zastavil. Nemalo by byť jedno, ktoré tlačidlo stlačíme?
Ešte dodatok: po stlačení zeleného sa nad dverami rozsvietil nápis stop, ale na obrazovke vpredu vozidla nie. To až po stlačení tlačidla stop.
Ešte dodatok: po stlačení zeleného sa nad dverami rozsvietil nápis stop, ale na obrazovke vpredu vozidla nie. To až po stlačení tlačidla stop.
Cancer
Tam môže začať aj Arriva, aj DPB hneď od včera seriózne sa zaoberať každou jednou sťažnosťou a v prípade vecí, ktoré nieje možné preveriť kontrolou záznamových zariadení ani kamier vozidla ísť ich preveriť do terénu.
Tie problémy vodičov sú iba skutočne v mizivom prípade ojedinelé. Väčšinou ide o chronické problémy, ktoré keby sa niekto prišiel pozrieť na druhý deň, na tretí deň od nahlásenia podnetu mohol by ich vidieť u vodiča na ktorého prišla sťažnosť na vlastné oči keď už sa teda budeme držať premisy, že zákazníkom sa zásadne neverí a oni si iba určite vymýšlaju, lebo chcú poškodiť nám a našim vodičom liniek vzornej obsluhy.