Dnes som išiel troma vozmi arrivy (všetko nové crossy), predný označovač nefungoval ani v jednom z nich, prvý bus brutálne vyklímovaný aj napriek tomu, že bolo sedem hodín ráno, v dvoch prípadoch vodiči mladí slováci bez akejkoľvek uniformy, jeden dokonca v plavkách, obaja vyslovene arogantní, v treťom prípade to aspoň ako tak zachránil starší česky hovoriaci vodič.
Fantastické: rezignujme všetci na pravidlá a omeškajme spoje na 15 minút, nech tí ľudia nestihnú nijaké prestupy a nabudúce nech idú autom, a ktorí zostanú sú za k...t.
Ja som rezignoval na pravidlá a pekne si pípam lístok u vodiča. Keď vodičom nevadí, že ich 10 minút zmeškaný spoj omeškám o ďalšiu minútu (aj dve kvôli semaforom) namiesto 10 sekúnd, tak mne to môže byť úplne jedno.
Skončil som aj ja s využívaním regiobusov v rámci mesta. Odmietam, aby mňa, platiaceho cestujúceho ponižoval vodič, nadával mi hrubo, že čo som ja za kkta, čo si dovoľujem nastupovať vzadu v smere na Nivy. Doslova takto mi povedal pred ostatnými, samozrejme hučiac, vpredu sediac.
Treba to pogrilovať, lebo inak ten arogantný póvl za volantom nevymizne a ešte bude robiť zlé meno iným vodičom.
Mňa dnes viezol na expresnej linke do BA ex-šofér zo Slovak Lines, nádhera, decentné správanie, excelentná plynulá jazda, žiadne vozenie krumpľov, takmer na minútu presne. Škoda že sa nedá naklonovať
Nie len BID ale aj Arriva toto je časť oficiálnej odpovede na moju telefonickú sťažnosť z minulého týždňa z referátu sťažnosti Arrivi
,,Na území Bratislavy je vždy možné, a veľmi odporúčané, využívať v smere do centra regionálnu autobusovú dopravu rovnakým spôsobom ako tú mestskú – teda v smere do centra je vždy možné nastúpiť ktorýmikoľvek dverami a na ktorejkoľvek zastávke.
Vodiči našej spoločnosti jednoznačne majú pokyn otvárania všetkých dverí v Bratislave- smer AS. Nedá sa úplne vylúčiť, že dôjde k individuálnemu zlyhaniu jednotlivca. Môžeme Vás však ubezpečiť, že v komunikácii s vodičmi, sú upozorňovaní, a naše vlastné pozorovanie nás uisťujú v tom, že drvivá väčšina vodičov pravidlá dodržuje,,
Najlepšie na tomto je, že samotný pracovníci BID ešte aj v máji 2022 prezentujú, že druhými dverami sa dá nastupovať.
Som zvedavý čo ti príde za odpoveď a či ti vôbec príde. Mne odpoveď na sťažnosť podanú priamo cez stránku Arrivy v novembri neprišla doteraz.
To správanie je otrasné, ale inak ten nástup zadnými dverami smerom do mesta doteraz zavedený nebol.
BIDka plánovala, vypustila balóniky ale do PP IDS BK sa to nedostalo (lebo vozidlá nemali vzadu označovače alebo čo keď začínala Arriva?).
Stále tam je bod A.12.4, ktorý hovorí: V PAD je možný nástup do vozidla len prednými dverami, kde vodič kontroluje cestovné lístky. Cestujúci, ktorý nemá zakúpený cestovný lístok v predpredaji, je povinný zakúpiť si ho u vodiča.
Dnes po čase som mal opäť možnosť ísť buď Arrivou v rámci mesta, alebo autobusom MHD. Arriva prišla skôr, tak že to využijem. Autobus došiel na zastávku, stláčam dopyt na zadných dverách, samozrejme nič, otvárajú sa predné dvere a hulvát za volantom kričí "Čo tam stláčaš?!". Idem teda dopredu prvými dverami. Keďže mám kredit na karte, tak som si išiel kúpiť elektronicky lístok na označovači v prvých dverách a tam smutný smajlík s nejakým textom, prečo to nejde. V tom sa mi ukáže smutný smajlík hulváta za volantom a huláka tam na polovicu autobusu "Čo chceš?!" Hovorím dobré ráno, idem Pod stanicu. Arogantný hulvát na 8701. Aby sme si to zhrnuli:
-nástup zadnými dverami v smere k stanici nula bodov
-dotykový označovač s možnosťou kúpy lístka nula bodov
-hulvát za volantom, ktorý by mal voziť maximálne hnoj, aj to je ešte česť jeho osobe
-Arriva u mňa skončila, posledné čo urobím, že podám sťažnosti cez všetky možné kanály a v živote o tejto skrachovanej špinavej mafii v regióne už nechcem ani počuť, radšej pôjdem autom, pešo alebo na bicykli, ale s týmito.....už nie.
Veď keď tie vozidlá budú plnšie...tak je to potom dobré že sa kupujú veľkokapacitné trolejbusy predsa nie? Alebo to čo dokáže jeden 24M rozložíme radšej na dve nebodaj tri 27 Tr?
Trammat