Presne tak! Predošlé vedenia vedeli, čo robia, keď namiesto kĺbov kupovali 15m a namiesto 12m kupovali 10,5m. Mali by sme pokračovať a kúpiť čo najviac 8,6 metrových, a súčasné 8,6 metrové nahradiť dodávkami... Len tak dosiahneme prijateľnú úroveň cestovania v zmysle hesla "básník touží státi se trpaslíkem"...
Nie som síce z Bratislavy ale dosť často cestujem Bratislavskou MHD a áno všimol som si že linky chodia preplnené. Ale povedzte mi čo sa zmení keď sa kúpia dlhšie vozidlá? Ja osobne si myslím, že tie vozidlá budú ešte plnšie.
Asi robia čo môžu s tým čo majú k dispozícii. Na Levice a Štúrovo je fakt zbytočné púšťať komplet poschodovú jednotku. Kapacitne to stačí na dva - tri vagóny.
30TrDg na linke 40 netrafila jedným zberačom trolej pri autobusovej stanici (napriek tomu že stál na zastávke dobre - palica síce trafila natrolejovaciu striešku, no "neskĺzla" sa k troleju) a tak vodič pokračoval celú trasu na Hl. st. na agregát. To sa tam stáva bežne? Akože nedivím sa vodičovi, mne by sa tiež nechcelo každé kolo nahadzovať palicu manuálne, ak sa to stáva často.
Už druhý týždeň nie sú radené takmer žiadne posilové vozy na R 6xx, nakoľko Bmeerka, ktoré tam dávali momentálne jazdia v dvoch súpravách ako náhrady za 671, minulý týždeň išla Bmeer súprava aj do Komárna ako REX hádam tri dni.
Za mesiac 6.6.21 príde k susedom do ČR jednotka VRT SNCF TGV PSE z roku 1980 na prezentáciu, je oranžovo biela, tieto vlaky dojazdili v 2018, najprv bude v Prahe na hl. St. potom presun Brno výstavisko z st. Brno dolní kde bude tri dni, to bude aj taká rozlúčka s mestskou vlečkou nakoľko ju majú likvidovať, tam to bude jedinečné a neopakovateľné vidiet
Rozdeliť funkčné push-pull súpravy a potom mať súpravu Bdteer + 051 + Bdteer je také ... balkánske. Mať 10 rovnakých súprav je asi pre ZSSK veľa, pre nich je asi ideál čo súprava, to originál
ceres