Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #242983:
Ono ale bude problém zaviesť obsluhu nových lokalít bez navýšenia vzkm. Nočnú dopravu by bolo treba komplet prekopať, lebo niektoré spojenia v noci úplne chýbajú.
Bory sa zrejme nepodarí obslúžiť bez pridania ďalšieho vozu a oblasť Prístavnej a Landererovej by som neriešil závlekom N33, tá už teraz jazdí oklukou. N33 by som práveže presmeroval cez Nám SNP a zaviedol novú linku v trase HLST - Karadžičova - Landererova - Prístavná - Vlčie hrdlo - Podunajské Biskupice (konečná Vinohradnícka alebo neskôr Podunajská brána). N74 by som skrátil na Grófsku nivu alebo na Domkársku.
Reply on: Vladimír #242967:
Ja by som si dokázal predstaviť ešte pražskú nadstavbu "aktivácia lístka na určitý čas" - vyhľadám si spojenie a kúpim a rovno aj aktivujem si lístok na spoj, ktorý mi časovo vyhovuje, nemusím čakať na minútu do odchodu. Ale inak mi fakt nič nechýba.
Reply on: FFF13 #242969:
Jedine pri migrácii na nový telefón som musel znova zadávať číslo karty a robiť overovací nákup.
Reply on: Urbanway 2423 #242979:
Detto by sa čakať mohli N61 a N72 na autobuske (obojsmerne). S tým že N72 by sa časovo posunula tak aby to sedelo. Tým by sa jednak obom linkám otvorila možnosť cestovať z oboch vetiev na trase cez centrum + by sa vyriešil prestup medzi stanicou a N72.
Reply on: kluvo #242976:
Paráda! 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #242983:
Obsluha Drotarskej cesty sa moze zaviest kedykolvek, staci tam vypravit autobusy.
Reply on: Arrivaderci #242980:
V Boroch bude "problém" v tom, že by sa tam muselo pridať ďalšie poradie a asi aj zrušiť okruh v DNV, čo by navýšilo aj vzkm. Ďalej sa snáď zavedie aj obsluha Drotárskej cesty po dodaní parciálov, neskôr by sa mohla rozšíriť obsluha PB na Krajinskej a v Podunajskej bráne (keď sa tam zavedie denná linka). Zastávky Prístavná a Landererova by sa dali obslúžiť odklonením N33 medzi Malým trhom a Malou scénou, samotnú zastávku Most Apollo by bol problém obslúžiť bez toho aby sa zhoršilo spojenie Petržalky s centrom.
Reply on: Viko #242981:
Áno, tiež si myslím, že takto uvažovali, ale pokiaľ nebude zabezpečený na N95 tak potom bude tá zachádzka mať aj celkom nevyužitý potenciál. Do Ovsišťa síce chodí cez víkendy celkom dosť ľudí, ale pri Technopole, Lúčanke,... by ich bolo ešte viac.
Reply on: Urbanway 2423 #242979:
Myslím si, že tam išlo o to, že N95 chodí dosť plná už v súčasnej trase a tak radšej využili voľnú kapacitu v N80.
Reply on: Urbanway 2423 #242979:
Tak ja si myslim, ze celkovo by nocaky potrebovali trochu viac prekopat (casy, trasy) po tych X rokoch.

Napriklad ako prve mi do oci udrelo okolie Landererovej, Pristavnej, Kosickej/mosta Apollo su neobsluzene, pricom sa tam vo velkom stavia a dost bytov. Alebo aj Bory by sa mali zacat planovat, kedze su obsluzene viac menej nijak.
Reply on: kluvo #242976:
Na jednej strane je fajn, že sa so zmenou nečakalo napr. do letných prázdnin, ale škoda, že tadiaľ bude premávať N80 a nie N95 (ako to bolo v minulosti). Myslím si, že N95 by bola lepšia voľba, lebo jednak obsluhuje väčšiu časť Petržalky (a ak by išla cez Ovsište namiesto N80 tak skoro celú východnú časť) a po druhé by sa mohli na N80 dať sóla a na N95 by boli Capacity. Minimálne by mali N80 a N95 na seba čakať na Romanovej, aby sa dalo z centra dostať aj do južnejších častí.
Reply on: Baka #242977:
Ano, vratane 10.3.
Dobryy chcela by som sa spytat ze ak mi plati elektricenka do 10.3. Tak ze ci mi toho 10teho plati cely den ??
Podla novej mapy nocnych liniek to vyzera, ze od konca marca zacnu premavat linky cez centrum a Stary most - N61 cez Suche Myto, Centrum a Dunajsku, N80 cez Suche Myto, Centrum a Stary Most.
Reply on: trolejbus6207 #242974:
TAK TO JE DOBRA SPRAVA! Vratil sa domov. 😉 Kde inde by ho mohli lepsie zrekonstruovat? 😉
Reply on: 810zssk #242971:
Mne to ešte ani raz nefungovalo 😂
Reply on: 810zssk #242971:
Tým som chcel povedať len toľko, že ich brána to podporuje, takže stačí upraviť aplikáciu. Aj pri "natívnej" implementácii potrebuješ využiť (podporovanú) platobnú bránu, hoc to z pohľadu používateľa nie je vidno.

Keby nimi používaná brána Apple/Google Pay vôbec nepodporovala, bolo by to o prekážku viac a bez jej výmeny (alebo doplnenia podpory na jej strane) by to bolo nerealizovateľné. (Možnosť spracovania platieb priamo IDS BK môžeme, myslím, vylúčiť.)
Reply on: ceres #242970:
Nezvádzaj ich na zlé chodníčky, implementácia Google Pay cez platobnú bránu je najväčšie zlo čo existuje (má to tak napr. Regiojet) a neuveriteľne ma to irituje. Google Pay treba integrovať cez natívne riešenie bez otvárania nejakej externej stránky.
Reply on: S499.1023 #242966:
Tiež používam aplikáciu príležitostne v rovnakých situáciách ako FFF13 a tiež ma prekvapilo, že tam Apple/Google Pay zatiaľ ponúkané nie je. Práve pre takéto použitie preferujem tokenizáciu cez vendora platformy pred card-on-file platobnej brány, kedy nad životným cyklom platobných údajov nemusím mať žiadnu kontrolu - podľa toho, ako to (ne)naimplementuje konkrétny obchodník...

Brána od ČSOB by mala Apple/Google Pay podporovať, čiže je to vec implementácie v aplikácii. Neviem, či sú tieto transakcie zaťažené nejakými dodatočnými poplatkami, potom možno aj obchodnej politiky...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.