Som za to, aby DPB poskytol všetko čo môže v rámci humanitárnej pomoci susedom na Ukrajine!
DPB by mal na vlastné náklady spojazdniť (ak by boli nepojazdné) autobusy 2331, 2332, 2336, 2337, 2338, 2340, 2343, 2348, 2350, 4010, trolejbusy 6278, 6285, 6310, 6311, 6621, 6632, 6634, 6635, 6636, 6637, 6638 a súpravu T3SUCS 7821+7822 a venovať v rámci humanitárnej pomoci Ukrajine. Po dodaní nových Škodoviek aj T3M 7733+7734 a 8439, prípadne T3S 7301+7302 a T3AS 7303 a T3Mod 7304. Na UA do nich môžu kľudne dať zrýchľovač. S ním by tie vozne boli oveľa spoľahlivejšie.
PAD, a tým pádom je to trochu blbé, keďže vodič vidí, že je to senior karta.
Aj ja som uz niekoľkokrát dostal študentský, dokonca aj žiacky lístok, lebo si vodič myslel, že som školáčik.
Ako veľmi spoľahlivo bude fungovať ťap in/out systém, keď dnes priloží cestujúci SENIOR kartu a stiahla sa čiastka celého lístka? Nemá byť v čipe zapísaný druh karty a nič iné by sa nemalo dovolovať stiahnuť? Karta bola vystavená minulý týždeň.
U nas podobne, ale stale poznam par firiem kde HO uz bude bezny, tak nepredpokladam problemy. Skor vidim problem,ze zacnu chodit skolaci zo skol. CP prazdniny maju neskory zaciatok poobednej spicky,co robi dost kapacitne problemy po 13.hodine,kedy je este "sedlo" interval takmer vsade na abus linkach
u nás v práci sa významným spôsobom od zajtra obmedzuje využívanie HO. predpokladám že tieto kroku budú vo viacerých spoločnostiach/úradoch takže objem prepravovaných ľudí zrejme začne narastať.
Zdravý rozum je veľmi relatívny pojem, bežný nešoto šofér si nemusí uvedomovať brzdnú dráhu autobusu, to, že sú tam stojaci cestujúci, manévrovateľnosť a ďalšie veci, ktoré môže nesprávne konanie spôsobiť. BUS pruh by mal byť BUS pruhom, lebo u nás je zvyk, že jeden tam vojde a keď aj ďalší ho tam vidia, tak pôjdu tiež, veď prečo nie - keď môže on, môžem aj ja.
nie s tou IAD sme sa trochu nepochopili. Neviem či poznáš takto z hlavy radenie pruhov v Križovatke Košická-Mlynské Nivy-Svätoplukova v smere z Prievozskej. Radenie je sprava 1. BUS rovno na zast. AS a zároveň IAD povolené z tohto pruhu odbočiť doprava na Košickú, resp. Svätoplukovu, potom sú 2 rovné pruhy na Mlynské nivy a 2 (alebo 3?) odbočovacie pruhy doľava na Košickú. a Sústavne sa niekto z rovného pruhu (celkovo druhého v poradí sprava) rozhodne uprostred križovatky krížom cez buspruh odbočiť doprava na Svätoplukovu. Pritom ak tam chcel ísť, mal sa správne radiť bo v podstate buspruhu pred križovatkou. Lebo na Slovensku sa v autoškole neučia čítať značky. vidia tam BUS a pre nich to automaticky znamená že tam nemôžu. Pritom môžu a vlastne to je jediná "legálna" možnosť ako odbočiť doprava či už na Košickú alebo Svätoplukovu. Nehovoriac o kolíznych situáciách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A