Existuje nejaký logický dôvod takejto zvláštnej obsluhy lokality Čilistov na okraji Šamorína? Ráno (iba v dňoch školského vyučovania) ide bus tam aj späť, ale poobede prekvapujúco iba späť. Takže tam ide poobede Arriva Mobility Sulutions ako služobná jazda bez cestujúcich (btw je to Trnavský kraj). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L010737_220120_95687.pdf
V posledných rokoch si všímam časté zmeny obsluhy tej lokality kde je okrem viacerých (aj nových) rodinných domov aj hotel, park, prístav a nejaké prevádzky lokálneho významu (napr. cukrárenská výrobňa).
Čo si ja pamätám, tak väčšinou bol Čilistov obsluhovaný 1 x ráno a 1 x poobede väčšinou obojsmerne v niektorom roku Slovak Lines, v inom SAD Dunajská Streda a pamätám sa keď tam išli niekoľko mesiacov (možno rok) obaja dopravcovia hneď za sebou poobede po jednom spoji (Slovak Lines cez Šamorín do Bratislavy, SAD Dunajská Streda cez Šamorín do Kvetoslavova na železničnú staniicu).
V pamäti mám aj obdobie tiež pred iba zopár rokmi keď na súčasnú konečnú v Čilistove pri hoteli Kormorán nejazdilo nič, ale do susedného areálu X Bionic Sphere jazdila verejne prístupná linka SAD Dunajská Streda od železničnej stanice Kvetoslavov cez Šamorín. Cestovné bolo osobitné, ale už neviem či podobné alebo dokonca rovnaké ako Cenový výmer Trnavského kraja. Linku si objednával pravdepodobne x bionic sphere.
29T minimalne zozadu s malym dvojriadkovym cielom DUBRAVKA, PRI KRIZI. Pre mna uplne necitatelne a urcite mala ostat iba DUBRAVKA. Videl som aj 9tku a ta mala nastastie pekne iba RUZINOV. Ak sa neda inak tak nech sa zastavka Pri Krizi premenuje na Dubravku rovnako ako mame Lamac, Zahorsku Bystricu, Dlhe Diely...
Keby DPB po všetkých neoficiálnych kanáloch nedával najavo, že Schadefabrika je jediná voľba, tak by možno záujem mali. Inak Trollino 18 sa robilo aj jednomotorové, keď už musel DPB za každú cenu mať trakčne čo najhoršie vozidlá. Dvojmotoráky boli len tie štyri do La Chaux de Fonds, čo skončili v Soľnohrade (mmch. trolejbusy v La Chaux de Fonds majú 2023 predsa len znova vyraziť do ulíc, tentokrát vo forme celej flotily parciálnej, aby si nemuseli zadrôtovať to svoje vzácne Predstaničné námestie. Ale výsledkom bude aspoň kompletné vyhubenie čistokrvných autobusov).
Nestačili, už teraz býva tá 33 plná. Keď skrátka tie 30Tr bez APU nie je treba, tak by sme ich nemali nasilu niekde nasadzovať, keď by to v konečnom dôsledku zhoršilo kapacitu a/alebo zvýšilo náklady. Po dodaní nových trolejbusov budú 27+31Tr stačiť, veď sa nám uvoľní 14 vozov z 71.
Ja sa len snažím nájsť, kam by sa dali pichnúť krátke trolejbusy bez APU a čo po vyradení 25Tr. Ak by podľa teba pri 4-min. intervale stačilo aj krátke vozy, tým lepšie.
TramLover