Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.
Cez víkend ich tam naozaj netreba, dokonca podľa mňa ani cez týždeň, stačilo by jemne skrátiť interval v poobednej špičke. Avšak spomínam si dávnejšie na diskusiu tu na imhd, kde niekto vravel že až taký rozdiel v spotrebe 12 vs. 18m voz nie je, resp. záleží aký konktétny model porovnávame. Btw 12m vozy na 88 cez víkend stačia?
DPB od 2019 len píše jedno, povie druhé a urobí tretie. Výsledky tu máme v podobe sfušovanej KV-D radiály, ktorá zjavne bez opätovnej reko bude naďalej hlučná (t.j. nebude splnený zámer modernizácie, nebude skolaudovaná a tým pádom padnú EÚ-fondy) v podobe jednolinky, Stn. a mnohého ďalšieho.
By ma fakt zaujímalo, načo sú kĺbáky na 37 cez víkend… Okrem mňa tu bolo maximálne 6-7 ľudí (úsek Lafko - ZB). Hlavne, že obmedzujeme výkony električiek a trolejbusov, aby bolo na takéto šoto-kraviny. Ale hlavne, ako sa narieka, že nie sú peniaze. Na grc… Foto je z 3329.
Hej a po zatrolejovaní MD by t-33 bola práve tou vhodnou linkou na krátke 30 Tr bez APU. Len by to chcelo voz - dva pridať. Pre cestujúcich zlepšenie v podobe hustejšieho intervalu.
Čiže je evidentné, že tam informačnú tabuľu treba, keďže ani ŽSR nemá žiadnu, a ani funkčná IDS tabuľa.
Stačí komunikovať s mestom, lebo vypnutie tabule a žiadne ďalšie kroky absolútne nie je vhodné riešenie. Aj v Pezinku a aj v Malackách, dokonca aj na ostatných prestupnych bodoch sú aspoň ŽSR tabule, v okresných mestách aj IDS tabule, Senec nemá nič.
Nie, s BIDkou tá tabuľa nemá aktuálne nič. Ako som písal, dáta do nej plynú priamo z TD, aj to len o busoch.
A to, že sa nikto neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť atď je ďalšia hlúposť, nakoľko práve BID iniciovala to, aby sa v decembri tabuľa nadobro vypla, aby nemiatla cestujúcich zlými informáciami. Následne mesto kvôli sťažnostiam cestujúcich opätovne bez predchádzajúcej komunikácie tabuľu dalo v januári zapnúť. Tak isto BIDka má záujem tie tabule po dátovej stránke spravovať, ale to musí najprv mesto ich dať do poriadku, lebo v súčasných podmienkach to možné nie je.
Aký je súvis medzi výstavbou diaľnice a novej trolejbusovej trate, ktorá dovtedy nestala (okrem toho, že sa akurát musela robiť preložka cesty, po ktorej by tá trať viedla)?
Od Mesta Senec (fb posty) to mám, že BID "spravuje" a dodáva tok informácii, dáta. To, že ľudí nevie ani jedna inštitúcia ani len informovať o tom, kto vlastne je ten, ktorý je najviac neschopný už nie je môj problém. Mojim problémom je, že tá tabuľa poskytuje mne ako cestujucemu nepoužiteľné dáta, a nikto okrem cestujúcich sa neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť, rozbiť a kúpiť novú.
Ústí - tam sa hodia, nemajú APU, otázne je, koľko ich reálne zaradia do premávky a koľko použijú na náhradné diely
Naše by možno za cenu šrotu zobral DSZO
K druhej časti Tvojej odpovede - jednoznačný súhlas, ale v tej dobe Škodovka nič iné neponúkala, pritom stačilo tak málo - dať NDS-ke zatrolejovať Mlynskú dolinu ako vynútenú investíciu, mohli tam v pohode jazdiť 15Tr/15TrM (v tej dobe). A obstarať dvojmotorové Trollino bolo zjavne mimo uvažovania vtedajšieho vedenia DPB...
Ale Ústie nad Lábom sa ulakomilo. U bratislavských by na rozdiel od šalingradských nemuseli ani obracať polaritu.
Keď si spomeniem, koľko nelichotivých titulov mi udelil BW, keď som mu vravel, aby tie vozy nekupovali...
FFF13