Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: FFF13 #242691:
Rozdiel je skoro 5 t, takže zanedbateľné to nebude. Pri SOR 18 je rozdiel menší.
Reply on: TramLover #242690:
Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Reply on: FFF13 #242689:
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.
Reply on: TramLover #242688:
Cez víkend ich tam naozaj netreba, dokonca podľa mňa ani cez týždeň, stačilo by jemne skrátiť interval v poobednej špičke. Avšak spomínam si dávnejšie na diskusiu tu na imhd, kde niekto vravel že až taký rozdiel v spotrebe 12 vs. 18m voz nie je, resp. záleží aký konktétny model porovnávame. Btw 12m vozy na 88 cez víkend stačia?
Reply on: Urbanway 2423 #242687:
DPB od 2019 len píše jedno, povie druhé a urobí tretie. Výsledky tu máme v podobe sfušovanej KV-D radiály, ktorá zjavne bez opätovnej reko bude naďalej hlučná (t.j. nebude splnený zámer modernizácie, nebude skolaudovaná a tým pádom padnú EÚ-fondy) v podobe jednolinky, Stn. a mnohého ďalšieho.
Reply on: TramLover #242685:
V tomto článku sa tiež písalo o kĺbákoch len cez PD...
https://imhd.sk/ba/doc/sk/21241/Zv%C3%BD%C5%A1enie-prepravnej-kapacity-na-link%C3%A1ch-37-88-191
Reply on: Mhr1 #242684:
4-minútový interval spolu s 32 v špičke ti príde málo? Pridanie vozu by si okrem toho vyžiadalo aj vodiča navyše, čo by boli ďalšie zbytočné náklady.
By ma fakt zaujímalo, načo sú kĺbáky na 37 cez víkend… Okrem mňa tu bolo maximálne 6-7 ľudí (úsek Lafko - ZB). Hlavne, že obmedzujeme výkony električiek a trolejbusov, aby bolo na takéto šoto-kraviny. Ale hlavne, ako sa narieka, že nie sú peniaze. Na grc… Foto je z 3329.
Reply on: trolejbus6207 #242673:
Hej a po zatrolejovaní MD by t-33 bola práve tou vhodnou linkou na krátke 30 Tr bez APU. Len by to chcelo voz - dva pridať. Pre cestujúcich zlepšenie v podobe hustejšieho intervalu.
Reply on: branislav #242681:
Čiže je evidentné, že tam informačnú tabuľu treba, keďže ani ŽSR nemá žiadnu, a ani funkčná IDS tabuľa.
Stačí komunikovať s mestom, lebo vypnutie tabule a žiadne ďalšie kroky absolútne nie je vhodné riešenie. Aj v Pezinku a aj v Malackách, dokonca aj na ostatných prestupnych bodoch sú aspoň ŽSR tabule, v okresných mestách aj IDS tabule, Senec nemá nič.
Reply on: S499.1023 #242679:
+ 3pa3ck3 #242680

Beriem, zlý pojem, tak teda súbežná, v každom prípade tam dráty mohli byť už dávno...
Reply on: Joyki #242677:
Nie, s BIDkou tá tabuľa nemá aktuálne nič. Ako som písal, dáta do nej plynú priamo z TD, aj to len o busoch.

A to, že sa nikto neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť atď je ďalšia hlúposť, nakoľko práve BID iniciovala to, aby sa v decembri tabuľa nadobro vypla, aby nemiatla cestujúcich zlými informáciami. Následne mesto kvôli sťažnostiam cestujúcich opätovne bez predchádzajúcej komunikácie tabuľu dalo v januári zapnúť. Tak isto BIDka má záujem tie tabule po dátovej stránke spravovať, ale to musí najprv mesto ich dať do poriadku, lebo v súčasných podmienkach to možné nie je.
Reply on: S499.1023 #242679:
Ešte by to hypoteticky mohlo byť považované za kompenzačné opatrenie z pohľadu ochrany životného prostredia
Reply on: trolejbus6207 #242676:
Vyvolaná investícia je, že musí niekto vybudovať náhradu za to, čo zlikvidoval ale Mlynskou dolinou žiadne drôtolezy nejazdili.
Reply on: trolejbus6207 #242676:
Aký je súvis medzi výstavbou diaľnice a novej trolejbusovej trate, ktorá dovtedy nestala (okrem toho, že sa akurát musela robiť preložka cesty, po ktorej by tá trať viedla)?
Reply on: branislav #242672:
Od Mesta Senec (fb posty) to mám, že BID "spravuje" a dodáva tok informácii, dáta. To, že ľudí nevie ani jedna inštitúcia ani len informovať o tom, kto vlastne je ten, ktorý je najviac neschopný už nie je môj problém. Mojim problémom je, že tá tabuľa poskytuje mne ako cestujucemu nepoužiteľné dáta, a nikto okrem cestujúcich sa neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť, rozbiť a kúpiť novú.
Reply on: S499.1023 #242674:
Ústí - tam sa hodia, nemajú APU, otázne je, koľko ich reálne zaradia do premávky a koľko použijú na náhradné diely 🙂
Naše by možno za cenu šrotu zobral DSZO 😁

K druhej časti Tvojej odpovede - jednoznačný súhlas, ale v tej dobe Škodovka nič iné neponúkala, pritom stačilo tak málo - dať NDS-ke zatrolejovať Mlynskú dolinu ako vynútenú investíciu, mohli tam v pohode jazdiť 15Tr/15TrM (v tej dobe). A obstarať dvojmotorové Trollino bolo zjavne mimo uvažovania vtedajšieho vedenia DPB...
Reply on: Salomon #242671:
Tvoj postreh je podľa mňa akurát ten, že nevieš, čo chceš ale si proti.
Reply on: trolejbus6207 #242673:
Ale Ústie nad Lábom sa ulakomilo. U bratislavských by na rozdiel od šalingradských nemuseli ani obracať polaritu.
Keď si spomeniem, koľko nelichotivých titulov mi udelil BW, keď som mu vravel, aby tie vozy nekupovali...
https://www.cs-dopravak.cz/v-nedeli-skonci-v-brne-provoz-trolejbusu-skoda-25-tr/

Najvyšší čas zbaviť sa tých rároh aj u nás...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.