Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Osky #239966:
Áno a darí sa im. Už majú pre nostalgickú premávku T1, T2, T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T6, KT8D5, takže do kompletného sortimentu ČKD/Tatra im chýba práve tá K2.
Reply on: Osky #239966:
Bude mať č.7000.
Reply on: Pajo #239971:
Dnes som opäť (ne)cítil pustenu úžasnú dodatočne namontovanu klímu v SORe
Reply on: pomaranc #239928:
Mesto vôbec nerozumie parametru, že súčasťou ceny sa službu=odvezenie MHD je aj dĺžka čakania na dané vozidlo.

Pre nich ja parameter že aj keď čakáš dlho a je dosť plno, ale ty sa tlačís v modernom nízkopodlažnom dokonca klimatizovanom vozidle, máš velebiť zdraženie cestovného o cca 15-20 percent od júla tohto roku, okrem ročných električeniek.
Reply on: Andy #239969:
To nie je len o peniazoch. Ako som písal v článku o predaji 8133, Múzeum MHD patriace pod DP Praha je najmä múzeom električiek, DPP si neponechal napr. žiadnu Karosu B 741 (niekoľko zachovaných ex DPP B 741 majú súkromní zberatelia)
Reply on: Osky #239966:
Nedávno som čítal článok, kde sa písalo, že Praha ma na účte strašne veľa peňazí a nevedia čo s nimi, pretože nemajú dostatok pripravených projektov, tak neviem kde je teda pravda. 🙂
Reply on: Osky #239966:
Myslím, že prehlásiť K2 za T3 s inou skriňou sa im nepodarí.
Reply on: Joyki #239964:
Nebude..
Idú tam aj dva rexy.
Predĺžený OS berie dopyt iba z dedín za Šalou + Topolnica. Predtým si to zlízol osobák predtým..
Reply on: Erasmus #239958:
Možno tak, ako vyriešli ie liberecké T2ky. Inak, som zvedav, aké jej dajú číslo. Tipujem 6005, alebo "pôvodné" 7000. 😁 Inak, dosť to v komentároch kritizujú, vrja n ainé nie sú peiaze a na toto áno,. ale zase na druhej strane, možno sa raz v Prahe podarí dať dohromady vzorku takmer celého výrobného programu. 🙂
inak tie slávne vyhlásenia o promptnom riešení plochých kôl zapadli už prachom? lebo dnes som počul súpravu 7835+7836 a tá teda klepala tak, akoby na niektorom podvozku mala štvorce 😁
Reply on: david1 #239956:
Hej no, ten predĺžený Os ráno už zo Zámkov bude tým pádom ešte plnší, aj keď to bude klasická súprava, nie poschoďák. Snáď dajú 5 alebo viac vozňov.
Reply on: N/A #239945:
Pardon, teraz čítam svoj hlúpy príspevok… asi Vám je všetkým jasné, že som myslel “väčšie slovenské mestá v zmysle nie väčšie ako Bratislava, ale “väčšie mestá na slovenské pomery”. 🤦🏻🙊
Reply on: kecho #239961:
Veď peniaze, čo v DPB ušetrili zhoršením večerného intervalu električiek, mohli použiť na zavedenie 154 a ešte im aj niečo zostane, takže by som ešte nepovedal, že sa finančná situácia musela nutne zlepšiť. 😃
Reply on: N/A #239960:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/20615/K-Horárni-Krasňany-bude-premávať-nová-linka-MHD
“ Linka mala pôvodne začať premávať už 27. marca 2021, ale pre zlú finančnú situáciu DPB v dôsledku koronakrízy bolo jej spustenie nakoniec odložené.”

Cize logicky sa financna situacia v DPB musela podstatne zlepsit. 😃
Reply on: kecho #239950:
Hm, niečo mi uniklo? Alebo prečo sa finančná situácia výrazne zlepšila?
Reply on: 810zssk #239954:
Neviem no, páčil by sa mi tiež riadny grafikon, ale zatiaľ som nezažil žiaden spoj, ktorý by bol tak plný, že by som si povedal, že fúha, toto by chcelo lepší grafikon. Takže z hľadiska prehľadnosti prevádzky by bol dobrý ten riadny grafikon, ale z hľadiska plnosti spojov je to v pohode aj teraz.
Reply on: Max #239955:
V BA žiaľ nemohla 8133 ani príležitostne jazdiť s cestujúcimi, keďže bola na rozdiel od 317 vyradená. Som zvedavý, ako toto vyrieši DP Prahy - tipujem, že papierovo bude 8133 rekonštrukciou nejakej odstavenej, ale nevyradenej K2 z Brna, napr.:
https://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4135
Reply on: N/A #239935:
Ta 110 je uplna tragedia. Jazdna doba spoza Velkych Levar sa predlzi hned dvakrat: raz zrusenim rexov, a druhykrat tym pravidelnym 7-14 minutovym vyckavanim, navyse chybaju dva vlaky v rannej spicke. Z/do Malaciek to tiez neni polhodinovy takt. Posunitie prichodov o pol hodinu do BA znemoznuje prestupy uplne kamkolvek, Tatran/Povazan odchadza STYRI MINUTY pred prichodom, Metropolitan 20 minut, Gemeran/Urpin 13 minut. Osobaky smer Galanta 8 minut pred prichodom, Komarno 14 minut ... Jedine co funguje je osobakom smer na Trnavu, co je presne ta pol hodina o ktoru je to posunute.
Reply on: Joyki #239933:
Konečne upratali síce , len v návrhu OS vlaky zo Zámkov , kde bola doteraz 90 min.diera v rannej špičke. Dalo sa prísť do BA jedine na 7:00 a potom až o 8:30 a 9:00. Po novom pekne v hodinovom intervale čím sa aj rovnomernejšie rozloží počeť cestujúcich..
Tiež dúfam , že ostane v návrhu "obnovený" posledný OS do BA s príchodom o 22:52.
Víkend nekomentujem..
Ostal 120 min.int.
Aspoň od 9-18 mohol byť hodinový..
Reply on: Osky #239948:
Akurát som to sem chcel napísať. Nuž, škoda jej. Na druhú stranu - ak ju zrekonštruujú, tak to bude len a len dobre. Ktovie, aký osud by ju čakal v BA...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.