Áno a darí sa im. Už majú pre nostalgickú premávku T1, T2, T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T6, KT8D5, takže do kompletného sortimentu ČKD/Tatra im chýba práve tá K2.
Mesto vôbec nerozumie parametru, že súčasťou ceny sa službu=odvezenie MHD je aj dĺžka čakania na dané vozidlo.
Pre nich ja parameter že aj keď čakáš dlho a je dosť plno, ale ty sa tlačís v modernom nízkopodlažnom dokonca klimatizovanom vozidle, máš velebiť zdraženie cestovného o cca 15-20 percent od júla tohto roku, okrem ročných električeniek.
To nie je len o peniazoch. Ako som písal v článku o predaji 8133, Múzeum MHD patriace pod DP Praha je najmä múzeom električiek, DPP si neponechal napr. žiadnu Karosu B 741 (niekoľko zachovaných ex DPP B 741 majú súkromní zberatelia)
Nedávno som čítal článok, kde sa písalo, že Praha ma na účte strašne veľa peňazí a nevedia čo s nimi, pretože nemajú dostatok pripravených projektov, tak neviem kde je teda pravda.
Možno tak, ako vyriešli ie liberecké T2ky. Inak, som zvedav, aké jej dajú číslo. Tipujem 6005, alebo "pôvodné" 7000. Inak, dosť to v komentároch kritizujú, vrja n ainé nie sú peiaze a na toto áno,. ale zase na druhej strane, možno sa raz v Prahe podarí dať dohromady vzorku takmer celého výrobného programu.
inak tie slávne vyhlásenia o promptnom riešení plochých kôl zapadli už prachom? lebo dnes som počul súpravu 7835+7836 a tá teda klepala tak, akoby na niektorom podvozku mala štvorce
Pardon, teraz čítam svoj hlúpy príspevok… asi Vám je všetkým jasné, že som myslel “väčšie slovenské mestá v zmysle nie väčšie ako Bratislava, ale “väčšie mestá na slovenské pomery”.
Veď peniaze, čo v DPB ušetrili zhoršením večerného intervalu električiek, mohli použiť na zavedenie 154 a ešte im aj niečo zostane, takže by som ešte nepovedal, že sa finančná situácia musela nutne zlepšiť.
Neviem no, páčil by sa mi tiež riadny grafikon, ale zatiaľ som nezažil žiaden spoj, ktorý by bol tak plný, že by som si povedal, že fúha, toto by chcelo lepší grafikon. Takže z hľadiska prehľadnosti prevádzky by bol dobrý ten riadny grafikon, ale z hľadiska plnosti spojov je to v pohode aj teraz.
V BA žiaľ nemohla 8133 ani príležitostne jazdiť s cestujúcimi, keďže bola na rozdiel od 317 vyradená. Som zvedavý, ako toto vyrieši DP Prahy - tipujem, že papierovo bude 8133 rekonštrukciou nejakej odstavenej, ale nevyradenej K2 z Brna, napr.: https://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4135
Ta 110 je uplna tragedia. Jazdna doba spoza Velkych Levar sa predlzi hned dvakrat: raz zrusenim rexov, a druhykrat tym pravidelnym 7-14 minutovym vyckavanim, navyse chybaju dva vlaky v rannej spicke. Z/do Malaciek to tiez neni polhodinovy takt. Posunitie prichodov o pol hodinu do BA znemoznuje prestupy uplne kamkolvek, Tatran/Povazan odchadza STYRI MINUTY pred prichodom, Metropolitan 20 minut, Gemeran/Urpin 13 minut. Osobaky smer Galanta 8 minut pred prichodom, Komarno 14 minut ... Jedine co funguje je osobakom smer na Trnavu, co je presne ta pol hodina o ktoru je to posunute.
Konečne upratali síce , len v návrhu OS vlaky zo Zámkov , kde bola doteraz 90 min.diera v rannej špičke. Dalo sa prísť do BA jedine na 7:00 a potom až o 8:30 a 9:00. Po novom pekne v hodinovom intervale čím sa aj rovnomernejšie rozloží počeť cestujúcich..
Tiež dúfam , že ostane v návrhu "obnovený" posledný OS do BA s príchodom o 22:52.
Víkend nekomentujem..
Ostal 120 min.int.
Aspoň od 9-18 mohol byť hodinový..
Akurát som to sem chcel napísať. Nuž, škoda jej. Na druhú stranu - ak ju zrekonštruujú, tak to bude len a len dobre. Ktovie, aký osud by ju čakal v BA...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy