len pri tom narazis napriklad na to ze taka L3 z race kapacitne mierne nestihala (pred koronou, sucasny stav neviem, v MHD znutra som sa uz davno nevyskytol)
nie, nie je ich tak málo... cca. polovica frekvencie na drotárskej prestupuje na búdkovej do mesta a napr. viem, že zo ZŠI na Drotárskej občas pešo zbehnú až na búdkovú, keď im zdrhne 41-ka.
čo si pamätám z čias, keď som sa 147-kou občas prevážal z Búdkovej na Hodžovo(dávno pred coronou), tak nejaký vodič spomínal, že od Šulekovej je extra krátka zelená. tak neviem, či by to bol najlepší nápad.
Otázne je, či by sa na Grófsku nivu zmestili dve linky, pretože ja si myslím (v pláne je tam tuším iba jedna stopa), že nie, resp. by musela mať 208 prestávku na Šulekovej. Takisto podľa mňa nie je nutné ťahať na Grófsku nivu až dve linky, keďže z 209 (alebo inej linky) sa bude dať na hrane prestúpiť na Prievozskej/Pažítkovej prestúpiť na 202, 212 idúce do centra. Myslím si, že 209 je lepšia voľba ako 208,kvôli lepšiemu intervalu (neviem, či by sa oplatilo posilniť 208).
Otazka mimo vasej temy, preco sa neda pridat komentare pod sekcie Skoda 14 Tr a 15 Tr ? Minimalne u inych typov vozidiel mi to funguje, dakujem pekne za odpoved.
Ja stále vidím potenciál t-208 na obsluhu NUPP-u či Grófskej Nivy, či ako sa to volá, priamo po Prievozskej a zatiaľ s degešmi, po elektrifikácii s normálnymi trolejbusmi. Ďalšia linka do centra v tejto oblasti by bola určite využívaná, a to lepšie ako trasa do Ružovej doliny. Neobsluhovanie Šulekovej tiež nepokladám za dobrú vec... Aj zo Svätoplukovej vždy jazdil trolejbus do oblasti Kollárovho/Hodžovho nám., a to aj v situácii, keď už existovalo aj spojenie t-205/215 na Rajskú. Podľa mňa chýba aj táto relácia. Logické bolo zrušenie t-208 len vtedy, keď tam pri výluke jazdili t-202 i t-212. Vtedy naozaj nebola t-208 potrebná, len akosi sa nám z toho stal trvalý stav aj po skončení výluky... Ja sa teda určite prihováram za obnovenie t-208. Verím, že až nebude potrebné šetriť za každú cenu, tak sa toto spojenie obnoví.
Pred časom bol na križovatke Palisády x Šulekova úplný trojuholník. Len bolo príliš zložité vedenie, nikdy sa to tak nerobilo a vodiči to zneužívali. Ten závlek by nebol úplne zlá myšlienka. Len treba triezvo vyhodnotiť, ako by cestujúci na Mudroňovu a z Mudroňovej znášali predĺženie jazdnej doby o nejaké tri minúty.
To je pravda. Búdkova slúži vlastne len ako doplnkové obratisko pre trolejbusy idúce do mesta. Tak by sa aj mala využívať. Reálne v okoli býva minimum ľudí, ktorí by boli ochotní cestovať mhd. Okrem dôchodcov a zopár školákov nikto. 212 by sa tam kľudne mohla vrátiť ako kedysi len pod iným číslom. Kto potrebuje ísť na Kramáre, prestúpi na hrane na iný spoj. Ak už ide o spojenie s nemocnicou z vrakuje, nech je na to samostatná linka, ktorá ide 2x ha hodinu z cilizskej a bude pokoj. Využití je veľa: zachadzky každý xtý spoj, doplnkové linky (ktoré v BA veľmi chýbajú najmä ráno v špičke okrem veľmi krátkej serie 1xx liniek.), expresne linky pre 12m autobusy do a z centra. Vyhliadkové jazdy, občasne spoje pri kultúrnych podujatiach. Cykloaktobusy z budkovej (Hodžovho) smer Patrónka/Zelezna atd. Cez leto a vikendy turistické linky - super dostupnosť do horského parku ja neviem. Dá sa veľa veci. Len treba chcieť. A to sa teda nechce
vymahat v sucasnosti zakaz vychadzania po 21 by znamenalo akurat tak len znizenie uz bez tak mizernej autority tohto statu, jednak vsetkych chytit a zatvorit nemozes a dvak mozno az na par malo vynimiek to uz vsetcia povazuju za blbinu a zbytocnost....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mhr1