Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #239664:
Super, teším sa 🙂
Reply on: Qwertzuiop #239663:
Na hrane kapacity väčšinou znamená, že vozidlo je obsadené cestujúcimi takmer na maximum sedacich a stojacich miest udávaných výrobcom.
Reply on: Jak44 #239664:
Škoda, že 191 nemá dojazdy do vozovne aj v smere z centra. Aspoň Betliarsku a Depo Petržalka by podľa mňa mohla obslúžiť. Žehrianska by sa asi musela vynechať, jedine, že by sa autobus otočil naspäť na Jasovskej, čo sú ale zbytočné vzkm, alebo by sa zriadila občasná zastávka aj s prechodom na Dolnozemskej ceste, ak by to teda bolo možné.
Reply on: Jak44 #239664:
Obnovuje sa aj režim školský rok?
Reply on: Dezerter #239661:
Od pondelka sú na 9 súpravy. 🙂 + Sa obnovuje aj premávka 191, 192 a 196.
Reply on: Dezerter #239661:
Celkom by ma zaujimalo, že podľa coho sa taketo veci vyhodnocujú. Tu to bude určite niekto vedieť. Že aká je kedy kapacita a aké vozidla nasadiť. Existuju nejaké rátace ľudí? Alebo sa zamestanci vozia a rátajú? Že podľa coho sa určuje, že napríklad medzi 8 a 9 ráno bude na linku xy vypravených napríklad 10 spojov. Rozumiem, že prepravné prúdy sa museli sledovať už desiatky rokov no napríklad pri zavádzaní nových liniek a podobne. Že ako to funguje. Lebo úprimne sa mi nieked zdá, že si to niekto ráno povie a tak to je. Niekedy zasa nie. Napríklad linka 9. Čo znamená, že to je na hrane? Že sa v elektrické už ani nedá stať? Alebo že sú všetky spoje plne obsadené na sedenie? Ďakujem za odpoved.
Reply on: Dezerter #239661:
Prešli sme z "častejšia ako metro" na "častejšie ako L1 v Prešove". 😃
Reply on: Kubo03 #239658:
Dnes som išiel L9 a veru už je to v istých časoch na hrane kapacity. Buď nech sa zlepší interval na 5 minút a nechajú K2S alebo súpravy so súčasným intervalom
Reply on: Qwertzuiop #239659:
Nebol to iba starý CP, pretože práve v starých v nočných CP boli farebné linky, potom sa prešlo na univerzálne biele čísla v čiernom podklade.
Všimli ste si, že nočné linky začali byt farebne? Či to už bolo predtým? Ja som si to len dnes všimol, že číslo nie je bielou, ale zltou.
Reply on: Dezerter #239645:
Na 9 by mali chodiť aj naďalej K2S, súpravy sa ešte neplánujú.
Reply on: Dezerter #239645:
Bolo to aj vtedy zbytočné.. ale zase na druhú stranu v KV vypomáhal ráno/poobede 6ka...
Samozrejme bez K2S na hlavnej linke... K2 iba na 7ke a každé druhé poradie na 1ke...
Reply on: Urbanway 2423 #239651:
Pretože sa mení komplet podložie a robí sa iná skladba spodku a zvršku. A okolie výkopu by museli zapažiť a zrejme sa im to nechce robiť takto zložito.
Ike aj Urbanway 2423 ďakujem za objasnenie, už v tom mám jasno. Takže ForCity sú preto vždy špinavé na tých krytoch podvozkov? Vyzerajú, akoby prišli z betonárky.
Nechcem sa zapájať do diskusie, len mi prosím niekto povedzte čo je "kaliforňan" a čo je "blaťák", lebo absolútne nemám poňatia. 😁
Reply on: S499.1023 #239647:
Prečo sa v súčasnosti u nás vôbec nevyužívajú jednokoľajné úseky? Veď kaliforňany DPB má a so ZZ by hádam tiež nebol problém. Pri niektorých rekonštrukciách by to fakt pomohlo, napr. pri plánovanej rekonštrukcii na Krížnej ulici by sa to zišlo, aby nemuseli byť naraz vylúčené dve radiály, resp. aby nemuseli byť linky rozdelené na 2 časti.
Reply on: Solider #239643:
Ja mám tiež pocit, že Záhradnícka neduní ale Mhr, ktorý tam býva, tvrdí, že duní. Ja bývam tesne pri železničnej trati a nevadia mi ani dve bardotky na nočnom manipuláku s podkôrnikom, takže asi nie som tá správna posudzovateľská osoba.
Reply on: si #239639:
Kaliforňan sa dá použiť len na zakrytom zvršku alebo na BKV paneloch. Ale klasické perové výhybky nie sú žiaden problém. Teda kedysi neboli, pri ďaleko primitívnejšej mechanizácii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.