Reč bola o trolejbusoch, nie autobusoch.
Špičky vo Volkswagene sú a budú problém, lebo posilnený musí byť iba jeden alebo dva spoje, čo je dosť ťažko realizovateľné.
Alebo mi raz prišla 83ka a v nej veľa znechutených ľudí a to len pre jednu jedinú vec: Boli natlačení v 10-metrovej SOR-ke s ceduľkou: Záložné vozidlo.
Ja som bol medzi nimi.
Napríklad som išiel pred polrokom do školy do Starého Mesta z Dúbravky 84kou o 7:00. Interval bol 7,5 minúty a už na zastávke Záluhy sa nedalo nastúpiť. Teraz je to iné. Radiála dokončená, lockdown, menej zápch a podobne. Ale Harmincovu by mali rozšíriť.
ciste teoreticky (neuvazujuc prevadzkove naklady, potrebu dalsich vodicov alebo aj nutnost posilnenia meniarni) mozes napriklad spravit take, ze zoberies tu najmenej vytazenu klbovu linku a supnes na nu kratasy + das polovicny interval (takze v konecnom dosledku aj dvihnes kapacitu) a uvolnene klby zas rozhodis na zvysne linky s klbakmi kde opat zahustis interval.....
Na ktorej linke (obsluhovanej 30Tr) z (204), 205, (207), 208 a 211 by si chcel posilniť interval? Mne ako jediná napadá 204 a 205, možno 207 (aj keď neviem, či je na Palisádoch potrebný lepší ako 7,5-minútový interval (v preklade s 203) cez víkendy).
#238790
Veď reorganizáciu sme tu mali iba v 2016-tom. Súčasné linkové vedenie už nepostačuje resp., ktoré linky by si chcel reorganizovať (nemyslím zmeny trás na 203, 209 a 210)?
Čo je samozrejme geniálny nápad v situácii, keď nestíha bežná údržba a ešte by aj potrebovali obmedziť prevádzku jednej trolejbusovej vozovne kvôli jej rekonštrukcii...
a neda to priestor podniku na zatraktivnenie intervalov na tych linkach ? (obvykle ked sa na to pozeralo z "opacnej" strany tak sa vzdy narazalo na to ze nie je na to dost vozov)
Som zvedavý, čo DPB s 30Tr urobí, keď ich po dodaní parciálov bude môcť nasadiť iba na linky 205, 208 a 211 (cez víkendy 204 s 207), vďaka čomu bude potrebných iba 20 vozov cez víkendy a 14 cez PD, čo je s rezervou okolo 25 vozov, čo s tými zvyšnými 10-timi vozmi? Nebudú zbytočne blokovať miesto pre parciály na stojánke?
Áno, ale prenájom trolejbusov asi nebude najlepšie riešenie, keďže ich majú zatiaľ dostatok. Pokiaľ viem, tak Brno už na obnove krátkych trolejbusov asi rok pracuje, dokonca už vyhlásilo tri súťaže, ale zatiaľ bez výsledku, tak uvidíme, či tam budú mať do 2023 nejaké nové sóla.
Urbanway 2423