Reply on: david1 #237924:
Tú 151 by si viedol aj cez Tehelnú (ako v minulosti)? Ak nie, tak by si tým naštval zase iných dôchodcov, aj keby bol prestup na hrane. Aby si mohol mať 15-minútový interval v špičke, musel by si zaviesť ďalšie poradie, aj pri skrátenej trase (čo nejde cez Tehelnú), takže si myslím, že skrátenie 151 by asi potom nemalo veľmi zmysel. Inak nestačili by na tú 151 mimo špičky a cez víkendy aj nové Ivecá FCLEI ( keď budeme mať všetkých 8 )?
Ak by si na tej 51 skrátil všetky víkendové/večerné spoje po Vivo (a neťahal tadiaľ 151), tak by Tehelná zostala bez obsluhy, čo by asi nebolo najlepšie a preto by podľa mňa 151 mala ísť až na TrMy vždy a 51 by tam jazdila len ako "dôchodcovský spoj" v sedle, kedy by jazdila v preklade so 151 každých 30 minút, čím by sme docielili 15-minútový interval na Tehelnej (ostatné spoje by boli skrátené po Vivo) a ráno, príp. aj poobede do nejakej 17-ej, inokedy by končili všetky spoje 51 pri Vive.
Okrem toho by sa ešte mali nezávisle od zmien trás pridať dve zastávky medzi Tehelnou a TrMy (jednu pri Lidli jednosmernú a druhú niekde pri križovatke s Robotníckou), nech sa trochu zlepší dostupnosť dôchodcom idúcim z/do Lidla.
Ma178rek