Odporúčam ti zamestnať sa v SAD Dunajská Streda alebo Slovak Lines alebo vlastne v hociktorej inej SAD-ke. Tam ľudí s podobnými názormi ako ty prijímajú s otvorenou náručou...a potom to tam aj tak vyzerá.
Robilo sa kvázi referendum miestneho úradu formou hlas.lístkov.
L51
Súčasný režim
Pôvodný režim a interval
A mix oboch.
Vyhral mix o pár hlasov.
Má to byť dočasné riešenie. DPB by mal zmeniť trasy resp.linkovanie tak , aby sa stretli L51 a 151 aspoň v jednom bode a bol zabezpečený prestup na hrane.
V súčasnej podobe sa radikálne navýšil počet cestujúcich. Z Račianskej je už vyše troch rokov zatvorený nadchod pri Palme. Z Vinohradov je to už statočná prechádzka na Odborársku.
Večer a cez víkendy sa krásne chytajú prestupy na/ z L4.
Ak by L151 mala zastávku aj na začiatku Riazanskej v blízkosti električiek možno by nebolo toľko sťažností..
Stačilo , že padli rampy na Nobelke a už sa nechytali prestupy z L3 na 151..
Presun a čakanie na Slovanoch na zastávke bez lavičky a prístrešku fakt pohoda..
Predtým bola L51 pri 30 a neskoro večer a cez víkendy dokonca 60 min. intervale a večných zápchach v špičke na Odborárskej a Vajnorskej nepoužitelná..
L58 stojí pred školou. Nie spolu s L51.
Vozí tam decká z Mierovej kolónie . Tiež meškáva pre zápchy.
Robilo sa hlasovanie na Nobelovej formou hlasovacích lístkov.
L51 v novom režime 15 m
L51 v pôvodnom a v tom mixe , ktoré bude dočasne realizované.
To vyhralo o pár hlasov.
Problém je, že starí ľudia musia na relatívne krátkej trase dvakrát prestupovať a ak si to zle vyrátajú, tak pri Slimáku alebo na Trnavskom musia 30 min čakať. Tehelnú by podľa mňa bolo treba lepšie obslúžiť ako len linkou 151. Sám sa oháňaš intervalmi a mne teda príde dosť biedne, aby k veľkej poliklinike jazdil spoj raz za 30 minút.
Bohužiaľ prevážanie vzduchu k dobrej dopravnej obsluhe patrí. Ak má byť MHD atraktívna, tak musí jazdiť v použiteľnom intervale. Neviem si predstaviť že by som linku čo jazdí raz za polhodinu kedykoľvek uprednostnil pred autom.
Ten nepomer na ktorý poukazuješ sa má riešiť pridaním obsluhy v daných oblastiach, nie uberaním inde. V rámci územia s mestským charakterom by podľa mňa nemalo existovať nič čo jazdí menej ako raz za 15 minút (mimo účelových spojov a rôznych seniorvymetákov), okrem noci kedy je akceptovateľný interval 30 minút.
Takže namiesto toho, aby sa zlepšilo spojenie aj do ZB a JaRuČo sa majú zoškrtať spoje na Nobelovu len aby si ľudia navzájom nezávideli?
Pri 15-minútovom intervale tam síce autobusy budú prevažne voziť vzduch, na aspoň budú použiteľné. Ak by to mala byť pol hodina (alebo nebodaj viac), veľká časť cestujúcich by sa na to vykašľala a radšej hľadala iný spôsob prepravy - nikto nemá rád keď sa musí fixovať na konkrétny odchod spoja a tomu prispôsobovať aj svoj program.
Inak peší presun po odpornej Odborárskej (a ešte k tomu za tmy) sa v nijakom prípade nedá považovať za alternatívu.
Je rozdiel medzi dobrou dopravnou obsluhou a zbytočným prevážaním vzduchu v neskorých večerných hodinách (to je akoby si sa sťažoval, že prečo chodia v noci autobusy iba každú hodinu). Keď môžu mať o dosť väčšie MČ ako ZB (30-minútový int.), PB (20), Jarovce, Rusovce a Čunovo (všetky 30) cca dvakrát horší interval ako Nobelova, tak prečo musí mať zrovna tá Nobelova 15-minútový interval, navyše keď sa tam dá (aspoň teoreticky, do ZB sa pešo veľmi nedostaneš) dostať pešo do cca 15 minút?
Koľko ľudí potrebuje cestovať práve v relácií Nobelova - Tehelná? Zvyšok Nového Mesta tam už priamu linku nepotrebuje?
Základ by určite mal byť taký ako teraz, je to nosná linka pre danú oblasť. Teda hustý interval a návoz k električke (+ spádovému OC). Bolo dosť nedôstojné akú obsluhu mala tá oblasť predtým. Teoreticky si viem predstaviť nejake "dôchodcovské" spoje raz za hodinu, ktoré by potom vymetali Nové Mesto, len je otázka ako by v praxi v špičke fungoval preklad s tými základnými spojmi.
Ja tam mam nejaký divný autocomplete a napr Hany Melickovej mi nenájde pretože tam dopĺňa inú zastávku a vyhľadáva podľa nej v tom combo boxe. Aj iné zastávky majú problém.
Všetci necestujú do Polusu, polovica až 2/3 na Nobelovej prestupujú na L4 (jedným alebo druhým smerom). L51 v súčasnej trase je len názov k električke (na obe radiály), zachádzka k Polusu je taký bonus navyše (najbližšie miesto na otočenie a zároveň veľký objekt záujmu cestujúcich).
Čo som tak pri asi 10tich jazdách tento rok sledoval, tak medzi Slimákom a Polusom sa vymenilo celé osadenstvo autobusu, občas okrem mňa (a vodiča) šiel niekto z Trnavského na Nobelovu (to by vedel aj s prestupom z L4).
Nechať zachádzať každý spoj L58 k ZŠ by odstrašilo aj tých jednotlivcov, čo ju využívajú od stanice na Trnávku. To radšej vložené spoje typu 51S premávajúce len od Vozovne po Polus. To by ale bol už celkom značný nárast výkonov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023