To je skoro ako legendárny dopr. príkaz na prevádzke trolejbusov: "Na križovatke Miletičova/Prievozská bola nainštalovaná rýchloprejazdná výhybka Kummler+Matter. Dôrazne upozorňujeme vodičov na dodržiavanie rýchlosti 15 km/h!"
Aj ja osobne uprednostním L59 pred L3, pretože to je expres, má menej zastávok a býva tam menej ľudí. Osobne mám s Karosami problém len v lete, keď je tam strašne teplo, inak sú podľa mňa tiež v pohode (tým ale netvrdím, že by tu mali zostať na vždy, ale dá sa v nich celkom dobre cestovať, ak sa teda nepokazia), napr. sedadlá sú omnoho pohodlnejšie, ako v Soroch (nové Solarisy ich už majú dobré). Okrem toho na L59 jazdia aj najnovšie SOR-y. Od jej častejšieho využívania ma odrádza snáď len 20 až 30-minútový interval, príp. zápchy (poobede sa s nimi ale nestretávam).
Zdravím vás. Z Petržalky do Rače počas špičiek odporúčam radšej 59. Bez prestupu, rýchlejšia ako električka a 59 nemáva nehody! Napríklad ráno z Lúčanky na Púchovskú sa 59 dostanem do polhodiny, ale 95 a 3 až 50 minút! To, že sú tam Karosy, Urbiná 18 a tak si nechajte ako výhovorky. To furt vám musí chodiť niečo nové a neviete si sadnúť do niečoho staršieho? Karosy sú legendy! Radšej s Urbinom 18 kratšiu, spoľahlivejšiu a komfortnejšiu cestu než v prepchatej 30T.
Minimálne jeden (ale zrejme aj viac) dopravný príkaz bol v duchu, že upozorňujeme vodičov električiek na potrebu dodržiavania maximálnej rýchlosti 50 kmh aj na Ružinovskej.
Mali v BA niekedy električky MPR 60? Lebo pokiaľ si pamätám, tak asi nie. Ani za totáča, hoci (hovorím z vlastnej skúsenosti zo študentských čias) na rýchlosti sa vtedy oveľa viac kašľalo, trate boli v oveľa horšom stave ale inú, vyššiu rýchlosť na značke ako 50 som nikdy nevidel.
Joyki