Posledná 23:27 je myslím úplne v pohode , keď to porovnám s napr. L209 smer Kramáre..
Pri L50 mi vadí večerný int. 20 min. ,kedže spája všetky východné električkové radiály. Prestupy vychádzajú náhodne..
Uvažovalo sa niekedy nad zavedením výjázdov a dojazdov na L50? Minimálne od Auparku by to podľa mňa dávalo zmysel, pretože by ešte prešla značnú časť normálnej trasy.
Nás vnútro až tak nezaujíma. Licenčný orgán je doprava. Potrebujeme od nich oficiálnu informáciu na základe ktorej budeme môcť bez sankcii nevykonávat dopravu podľa licencie.
Nie je to skor otazka na vnutro? Predpokladam ze ti budu mat lepsi prehlad o tom ktore hranicne prechody budu otvorene (a teda ci je nutne nejak menit trasu 801).
Už teraz po sezóne tie kĺby na N61 netreba, teda aspoň predpokladám (za normálnych okolností tie ekliptické chartre o druhej ráno lietajú aj na jeseň, ale teraz snáď nie). Ale do jari by to mohli nejak poriešiť.
Za ten nový CP 61 fakt palec hore, konečne normálny interval, len škoda, že iba cez špičku. V sedle a najmä cez víkendy mohol byť podľa mňa 15-minútový (je tam síce ,,preklad" s 39, ale ten aj tak väčšinou nevyjde). 20-minútový interval mi príde na takejto linke (nie kvôli Letisku, ale kvôli AVION-u) trošku málo, ale aj tak je to fajn.
Takisto som si všimol zrušenie nočných poradí na 61 a ich presunutie na 50. Takto sa aspoň nebudú Solarisy zbytočne motať na N21 a N31 a SORy nebudú zbytočne večer strašiť na 61. Škoda len, že N61 je stále prejazdom zo 65, takže predpokladám, že Solarisy (alebo aspoň iné kĺby) na N61 asi stále nebudú.
Síce sa X5 neposilnila vloženými spojmi od Borskej, ale hlavne, že boli posilnené 83 a 84, keďže tie bývajú fakt plné. Oveľa radšej uvidím CapaCity tu, ako napr. na 98 (aj keď tam si myslím, že ich zopár pošlú tiež), ktorá bude podľa všetkého opäť aj petržalská.
A aby to nebolo také jednoduché, mali tam ešte aj zubačku a električky na normálnom rozchode, ktoré boli zrušené v roku 1987, kedy už bola móda rušenia električiek na konci a začínala ich renesancia.
Na ulici je vidieť klasická tramka, lebo okrem závesných tam mali kedysi aj klasické električky na metrovom rozchode. Na YT sú o tom zaujímavé historické videá. Fungovala tam aj nákladná doprava s vozňami normálneho rozchodu na podvalníkoch. V súčasnosti funguje muzeálna prevádzka.
To neviem, ale najskôr asi nie. Sila prepravneho prúdu na stanicu sa nijako nezmení a ostatné prúdy budú aj tak prerušené - kto bude chcieť ísť do Ružinova bude to mať rýchlejšie zbehnúť na Špitálsku ako sa voziť dookola a k Chatamovi zas bude stačiť 31/39.
kecho