Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #235459:
Nejakú mieru zálohy má aj Zločinecká Spoločnosť. Nezabudni, že objednávka štátu u ZSSK nevzišla z klasického výberového konania ale je to čisté politikum.
Reply on: S499.1023 #235458:
Nejaka miera zalohy snad k dopravnemu biznisu patri.

Samozrejme vzdy si treba zvazit ci je lepsie drzat zalohy, alebo civilizovanym sposobom preplatit pri meskaniach taxik (pod civilizovanym rozumiem to co robia CD, teda realne uhradu za cestu do ciela, nie ZSSK model kedy ti ujde pripoj do Malaciek a zeleznica ti zaplati taxik po Lamac).
Reply on: Trammat #235457:
Akékoľvek prozákaznícke chovanie, ktoré prináša viacnáklady, musí niekto zaplatiť. A nič na tom nezmení zlostné dupanie nožičkou "ale ja to tak chcem".
Reply on: S499.1023 #235449:
Tak pokiaľ sa chce ZSSK tváriť ako prozákaznícka firma, tak by to problém byť nemal.
Reply on: MatejBA #235455:
Pokiaľ to správne čítam, 209 by mala mať zatrolejovanú celú trasu - ak nová 41 zhltne 9 z 11 trolejbusov, iná možnosť tu aj tak nie je.
Reply on: N/A #235451:
Mna tam dost zaujalo predlzenie 209 k Nuppu, co si myslim, ze je super napad, hlavne ak budu parcialne trolejbusy 🙂

EDIT: Este ale dufam, ze 210 by nadalej zachadzala k Eurovei, kedze je tam SND/nakupne centrum/hotel/byty
Reply on: S499.1023 #235450:
Zlosuk tie cesty len organizuje. Na tieto hardcorove denne otocky uz som prilis stary 🙂 Ale hej, za mladsich cias jednodenna cesta zahrnajuca suhrnne 8-9 hodin cestovania bola normalka.
Reply on: tr3mp #235448:
Cize by mohli konecne zmiznut zaparkovani autisti z toho chodnika pri elektre?
Reply on: N/A #235451:
O predlzeni TT k Eurovea sa hovori uz od postavenia. Je to konecne aj realne?
DPB sa uchádza o NFP na nákup 10 obojsmerných električiek, 16 trojčlánkových trolejbusov, 11 krátkych a 23 dlhých parciálov:
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3743_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_elektricky-pre-bratislavu.pdf
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3746_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_trolejbusy-pre-bratislavu.pdf
Okrem iného sa tam spomínajú nové TT na Hraničnú a k Novému SND, predĺženie 210 pod Most SNP či zlúčenie 203 so 41
Reply on: jozin #235446:
To je samozrejme možné a vysoko pravdepodobné, možno aj Zlošuk o tridsať rokov prestane každotýždenne nadšene lietať do Londýna na otočku 😃 .
Reply on: Trammat #235447:
A nie je?
Reply on: Viko #235431:
Popri Bosákovej sa pripravuje projekt na jej obnovu.
Reply on: S499.1023 #235444:
A to je snáď problém?
Reply on: S499.1023 #235445:
to bude tym vekom 😁
Reply on: 810zssk #235443:
Áno, o hodinu a pol po prílete, to nie je 15 minút. Inak žiadna normálna firma nepoženie zamestnancov na trojhodinovú poradu do Londýna častejšie ako trikrát za rok, na to máme Teams, Vidyo a podobné nástroje.
Tú efektivitu trojhodinovej porady v Londýne totiž musíme vidieť takto: V priemere hodina cesty na letisko, hodina na prechod formalitami, hodina a pol v lietadle, hodina cesty z letiska do centra a po porade to isté. Takže deň je zabitý tak či tak. Ja napríklad lietam pravidelne pracovne do Rotterdamu (resp. na Schiphol + vlak do Rotterdamu, keďže Transavia už mi priamo nelieta) a vždy aspoň jednu noc, či už pred alebo po meetingu, trávim tam, lebo inak by som aj tak ďalší deň bol v práci nepoužiteľný.
Reply on: Trammat #235417:
Ono to niekoho a niečo v zálohe musí aj nejaký iný niekto zaplatiť.
Reply on: S499.1023 #235438:
Bod 1 nezodpoveda realite... Ranny let na LHR a meeting niekde v meste o hodinu a pol neskor je uplne bezna prax (teda bola pred pandemiou). Hej, obcas to nevyjde. Ale vacsinou ano a jednoducho to pre normalne fungovanie firmy byva absolutne nevyhnutne. Nemozes pravidelne kvoli trojhodinovej porade zakazdym platit hotel a nutit zamestnanca spat mimo svojho bydliska (na rozdiel od Ikeho predstav totiz ona situacia nastava ovela viac ako tri krat za rok).
Reply on: Adam3 #235419:
Áno, konkrétne "korytor" Bratislava - Trnava - Žilina je totálne zmršený na nižšiu priepustnosť, než pred reko, keďže modré gumy si pri plánovaní rezali pod sebou konár a tvrdili, že to stačí, lebo vtedajší pokles intenzity dopravy na železnici bude pokračovať až po samozánik.
Reply on: martinah #235418:
Rozdiel je v tom, že v ČR je neporovnateľne väčšia intenzita vlakovej dopravy a lepšia údržba vozidlového parku najmä u "národných" dopravcov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.