Reply on: N/A #230348:
V Bratislave máme 14 vozovní? Lebo presne toľko máme služobákov o 4:30.Ja som nehovoril o tých čo idú priamo stanica -> vozovňa (SL2, SL3), ale o tých 12 "motákoch", ktoré robia dojazd z Hlavnej stanice do vozovne s rôznymi zachádzkami po meste. Tieto motáky sú využívane minimálne, v drvivej väčšine prípadov nikým. Stačili by tie regulérne priame služobáky a cestovalo by sa cez Hlavnú stanicu, ako je to aj o 3:30.
N/A
Budeme to síliť čo to dá.Linka dennej prepravy: z toho mi vyplýva,že linka viac menej premáva od skorých ranných hodín až do neskorších večerných hodín.Povedal by som,že 23:00 je už nočná hodina vhodná na premávku nočných liniek s označením "n".
Slušný človek ide tak z práce po dennej šichte najneskôr okolo 00:00-01:00 po tejto hodine skôr nájsť na ulici iba alkoholom podgurážených ponevierajúcich sa z kadejakých knajp luďí,ktorí si myslím keď mali na vysedávanie v podnikoch pri alkohole a pod.majú aj na odvoz napríklad taxíkom,ktorý ich zavezie kam si ráčia.To len x-té bývalé vedenie DPB urobilo z MHD "pilotnú"taxislužbu a nocľaháreň pre bezdomovcov na linkách kde sa vytvorili priebežné konečné,komfort ako z rozprávky so závanom smradu,najprv za príplatkový nočný lístok k električenke a potom už iba s električenkou alebo zdarma.
Do vtedy kým sa nezaviedla táto "pilotná" habaďúra tuším aj vodičov vozili služobné spoje až domov a to po celú noc.