Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BigMac #229748:
Jednak je to grafický odpad, ale hlavne by si mohla zistiť, čo je úlohou dozornej rady.
Nielen v prezidentskom paláci sa zvolebnieva.
Dokonca aj do DPB dorazila táto demokratická vymoženosť a vedie sa tam regulérna predvolebná kampaň.
Na rozdiel od tej "veľkej kampane" bez moratória. Poniektorí kandidáti dokonca neustrážili kalendár a svoje kortešačkové plagátiky vyvesujú "post mortem"...
Reply on: S499.1023 #229743:
Ja som to písal vo všeobecnosti, pre objasnenie situácie.
Je však škoda že to zašlo až do takéhoto absurdna, nové vozy tu mohli byť už dávno.
Reply on: ceres #229741:
Vie. Ale dokiaľ to nie je upečené, tak sa to nebude šíriť.
Reply on: afeno #229739:
Však ja jazdenky na rozdiel od BW a kpt. Mgr. Dankota nepovažujem za urážku národnej hrdosti.
Inak jazdenky zo Švajcu bude tiež potrebné schvaľovať ale našťastie po prechode od Zlomku k Interurbánu už nemusíme očakávať absurdnú buzerácia s farbami a polohou tlačidiel.


Dnes mi tak možno aj po desaťročí napadlo: bol nejaký racionálny dôvod posúvať zastávku Pri Šajbách v sme re do Rače ďalej od sídliska?
Reply on: S499.1023 #229736:
A vie sa aj čo a odkiaľ? Vždy som mal pocit, že vozidlá majú vo Švajčiarsku pomerne dlhý život.
Reply on: S499.1023 #229736:
Uvedomte si situáciu, v akej je DP. Eurofondy sa čerpať nedajú, treba zmeniť stratégiu rozvoja dopravy. Kým sa ten dokument zmení, schváli, vyčlenia peniaze, vysúťažia vozy, vyrobia a poprípade ak ich ešte bude treba schvaľovať, tak dovtedy sú jazdené nízkopodlažné trolejbusy jediným vhodným riešením, kedže ich cena je zanedbateľná.

Horšie už bolo, takže v najbližšom období sa môžete tešiť na viac dobrých správ z Košíc.🙂
Reply on: S499.1023 #229736:
Zaujímavá informácia 🙂
Reply on: trolejbus6207 #229735:
Obdržal som informáciu, že by sa do Košicoch mohli dostať v rámci pomoci rozvojovým krajinám ojazdené nízkopodlažné Hessy zoŠvajčiarska.
Reply on: Petto #229732:
Ja to beriem ako prvý krok, ten človek má aspoň snahu pre to niečo urobiť. A nerobím si vôbec ilúzie, že by to bolo za iné prachy ako eurofondové. Keby nebolo ojrofondov, aj my by sme sa tu vozili na starých 14Tr, 15Tr/TrM a T3-kách, veď toto mesto doteraz nebolo schopné zainvestovať do elektrickej MHD ani lobogo, jedine tých povinných 5% na EÚ projekty obnovy...
Reply on: Mike #229733:
Samozrejme tak som to aj myslel. Je mi jasne ze ani v Kešicoch to bez EU fondov nepojde - nakup tbusov. 🙂 Uz druha vec kto si vydupal nakup abusov diesel cez EU fondy. A EU to este odklepla + tie nove vozidla jazdia aj na ex. tbusovych linkach tj popod trolej.vedenie.
Reply on: Petto #229732:
Košice sú brutálne zadĺžené, DPMK nevynímajúc. Takže trolejbusy jedine za eurofondy. A k tomu musia byť patrične nastavené operačné programy a tiež patričné strategické dokumenty Košíc, z ktorých boli na politickú objednávku trolejbusy vyčiarknuté.
Reply on: trolejbus6207 #229730:
Moc by som to nelajkoval. Prevadzkovat stare vraky , len preto aby sotodeti mali radost z tbusov ? Ine uz je, ak by sa objednali nove tbusy ( v co dufam). No z pohladu cestujuceho je urcite lepsie nova NB18 ako stara 14/15tr(M).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.