Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #226026:
Lipot je TOP. V sezóne cez víkendy je tam pol Bratislavy...
Reply on: Maykl #226027:
To máš asi jedno. Lebo tá 210 môže kvôli zápcham nejaké 2-3 minúty po ceste stratiť (v piatok určite aj viac) a zasa na električku ideš cca 4-5 min pešo. Takže celkový čas jazdy je rovnaký. Akurát električka má interval 8 minút a je kapacitnejšia, 210 má interval 10 minút a niekedy tam býva dobrá tlačenica.
Reply on: Peon #226026:
Dost neskora novinka,
1 Thermal listok uz vlani a asi aj rok(y) predtym ponukal geriojet aj do DS aj do Medera
2 preprava bicyklov v buse Bratislava-priehrada-kompa-Bos je predsa povolena uz davno (aj ked tusim stoji par desiatok centov) - ci tu uz preventivne zrusili?
Reply on: Maykl #226027:
210 v tom čase má na stanicu jazdnú dobu max. 15 min., električka 12, avšak tam ešte treba pešo prísť, takže odporúčam trolejbus.
Ahojte, prosím o radu. Ako sa bude dať dostať najrýchlejšie okolo 14:30 z okolia Nového SND na hlavnú vlakovú stanicu? L210 alebo radšej prejsť peši na Šafárikovo námestie a použiť L1?
Ďakujem za pomoc.
SAD Dunajská Streda prináša dve novinky nejako sa týkajúce aj Bratislavy.

1; Thermalbus do Dunajskej Stredy: http://www.sadds.sk/sk/thermalbus
2; Cyklobus z Dunajskej Stredy do Čunova (po zastávku "priehrada", takže takmer k obývanej časti). https://www.facebook.com/events/447499309042778/?notif_t=event_calendar_create¬if_id=1523880381769706

Myslím, že šoto zaujímavejšie by bolo spojenie z Bratislavy do Lipótu alebo aspoň do Dunakiliti (tam je vraj tiež nejaké termálne kúpalisko).
Reply on: Ámos #226024:
To sme tu už mali za Křižíka na Karlovom moste, Francúzi to majú ako na koľajniciach (APS), tak na ceste (TVR, Translohr) a zatiaľ žiadna sláva. Keď už, tak indukčné nabíjanie Bombardier Primove je aká - taká cesta.
Reply on: Ámos #226021:
A neprečítal si si Soliderov text: "Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo"?
Reply on: Solider #226012:
Keby si čítal ten článok v Kuriéri, tak by si vedel, že "Nové nízkopodlažné električky sú spoľahlivé. Ak sa vykonáva oprava, tak v priebehu jedného dňa a znovu sú nasadené do premávky." ?
Reply on: Solider #226012:
A nebolo nahodou "spolupachatelstvo" celeho tohto aj na strane DPB? Nebolo to cele dohodnuté?
Reply on: Petto #226007:
Už by tam L6 bola keby tam bolo klasické obratisko.
Reply on: Mirtschi #226018:
Napr. 7 sa predĺžila do Rače, to bolo plus nejaké 2-3vozy a trať do Petržalky - L1 +1 voz (a aj to prechod z K2S na 32 m vlak) a oproti tomu, čo bola predtým 3/8 tak predĺžením 3 do Petržky a 8 na Ľ. Štúra je to myslím +4 vlaky.
A tých 60 nových vozov - koľko zrýchlovačových súprav sa namiesto toho vyradilo? + 7729+26 a 7602+10.

A s intervalom sa toho musí narobiť - musí sa zahustiť. Minimálne na ten 7,5, aby boli v sedle lepšie nadväznosti na autobusy na kraji mesta. Už aj to bude na radiálu za hodinu + jeden spoj - teda cca 200 ľudí (takto sa to marketingovo lepšie predáva ? ).
Reply on: Solider #226013:
Síce je momentálne potreba vypraviť +- 110 vlakov, takže pravda i keby sa nakúpilo dalších 60 vozov dlžky 30 m, tak by po dobudování trate do Petržalky museli nejaké T6A5 alebo novostavby K2S zostať. Člověk vychádzal z toho, že DPB mal predtým dlhodobo +- 220 vozov, ktoré vypravoval na 12 liniek a že sa snáď niečo ušetrilo po optimalizácií linkového vedenia, no ako sa dívám na výpravu, moc sa neušetrilo, tak 120 30 metrových vozov bude naozaj málo. Niečo by sa dalo možno ušetriť, keby sa všade vybudovala preferencia, tak by sa zvýšila rýchlosť a tým i obrat vozidiel a znížil by sa ich počet potrebných do výpravy. Ono niekde miesto K2S sa kapacita i navýši, ale z intervalom sa moc toho nenarobí, ak chceme zasa zachovať nadväznosť na každý spoj.
Reply on: Solider #226012:
Ja si to naopak viem veľmi živo predstaviť. Tu sa vyskytne biely nenalakovaný nárazník, tam biele nenalakované dvere, tu sa použije blatník z iného vozila, ktoré má vzhľadom na iný výkon viac zosvetlený lak, tam sa hodí handra, hentam sa použije 10 kg lepiacej pásky, zničené kabínové dvere nahradíme dverami z K2S, tu sa dá poťah z inej električky a tlačitlá dopytu sa postupne budú prelepovať s oznamami, ktoré budú vrcholom ľudovej slovensosti vodičov.
Reply on: Solider #226012:
Najnovšie som počul že sa musia repasovať všetky trakčné motory na vozoch 29T a 30T.Dôvodom je že začínajú nadmerne hučať, asi vadné ložiská? ? ? ?
Reply on: Ámos #226009:
Teoreticky,po rokoch úprav bez zásadnejšieho zásahu nie.
Reply on: S499.1023 #226008:
Zrejme si úplne mimo ja sa Milan nevolám. ? ? ?
Reply on: Mirtschi #226005:
Neviem, kde si došiel na takéto zvláštne počty.
Reply on: MatejBA #226011:
Však nikto nehovorí, že pre cestujúceho a pre vodiča to nie je super, ale dôležité je, za akú cenu. Niečo si tu už mal nižšie spomenuté, vymyslel sa tender namieru s údržbou, ktorý na základe tohto vyhrala Škodovka, ktorá potom odstúpila od zmluvy na údržbu kvôli tomu, že nemala na jej výkon zmluvne dohodnuté priestory. Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo. Oni si už v najbližšom čase balia kufre z Bratislavy a odchádzajú domov, pričom pôvodne to mala byť 15-ročná údržba alebo 900 tisíc najazdených km (teraz majú vozy s najväčším kilometrickým nábehom okolo 200 tisíc). Po troch rokoch prevádzky nových električiek. Navyše na náhradné diely majú výhradného dodávateľa a ceny za diely nie sú nízke. Vozy začnú postupne odchádzať, prídu problémy, ako sa to vyrieši, ďalším tendrom na „náhradnú“ údržbu? A ešte dodať vozy za 2,5 milióna eur v pochybnej remeselnej kvalite? Takýto dodávateľ by mal s čistým svedomím ďalej dodávať vozy, akože sa nič nestalo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.