Reply on: Solider #225806:
K tvojej prvej otazke: Preto, lebo sa zda ze nejaka skupina cestujucich ma zaujem o ochranu statu prostrednictvom prisne regulovanej taxisluzby. Preto navrhujem ju zachovat pre tuto skupinu cestujucich, ktorym by oznacenie TAXI nadalej garantovalo to co dnes. Pre ostatnych zaviest podstatne menej regulovany druh dopravy.Uspech Uberu podla mna nie je zalozeny len na cene, ale aj kvalite. Bola kopa pripadov kedy bol Uber drahsi a aj tak ho cestujuci vyuzivali. Za mna osobne mozem povedat ze cena rozhodujuca nebola vobec, nemam tusaka kolko bezne stoji taxik (porovnavanie cien viem len od ostatnych) lebo ho nepouzivam. Okrem pohodlia (jedna jednoducha aplikacia pre cely svet) a garancie kvality a standardov silnou sukromnou spolocnostou som bol obzvlast spokojny s vodicmi Uberu - co je moja hlavna vyhrada voci taxikarom. Ono je to mozno preto, ze pre Uber vacsinou nejazdili taxikarski intelektuali ktori proste nedokazu robit nic ine, pripadne ich nikde nevezmu kvoli zapisu v registri trestov. Taxikari su vacsinou ludia co to robia ako hlavne zamestnanie. To o Ubere vobec neplati, co z mojho pohladu bola jeho silna stranka, a preto jeho vodici pri prehnanej byrokracii zmiznu.
Ak by vsak aj podstatou uspechu Uberu bola cena, tak vobec cely argument nepada. Ak Uber dokazal poskytovat podstatne nizsie ceny znizenim byrokracie a zakaznici s tym nemali problem, potom je na mieste sa pytat ci ta byrokracia ma zmysel.
perets
Taxameter taký že stanica centrum 40€
Uber má tiež obmedzenie veku vozidla. Felícia isto nikomu neprišla.
V prípade UBERu som vždy dopredu vedel koľko zaplatím -+10%, v špičke xy krát viac, bolo na mne či to budem akceptovať, alebo nie.
Samozrejme by sa mi nepáčilo havarovať, a ani následné zistenie že šofér nemal poistené prevažané osoby. A to je presne ten priestor na úpravu legislatívy.