Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #225370:
Už konečne by som chcel vedieť nejaký rozbor tvrdenia "je to drahé" - oproti čomu je to drahé - litru mlieka, lístku do kina, dovolenke v Egypte, vybudovania eskalátorov na Hlavnej stanici alebo k čomu. A tak isto je to "nerentabilné" z čoho to tak tvrdíš ? Jedine z toho, že každá osobná hromadná doprava je nerentabilná, každá je dotovaná z našich daní či sa jedná o železničnú osobnú, MHD-ečku. A nik to neruší a nebude rušiť. Takže prečo táto je akurát tak nerentabilná, že máš krvavé oči keď sa k nej vyjadruješ. A zasa bez argumentu. Porovnaj nejaké náklady na prepravenú osobu, alebo nejaké iné relevantné porovnanie s niečim iným ktoré ty presadzuješ, aby si to dokázal. Ale porovnávaj komplexne osobnú dopravu v rámci celej bratislavskej VUC-ky. Nielen koľko ľudí vystúpi z nejakého IC, REX, Os a pod. na Hlavnej stanici. Inak sú to len ani nechcem povedať aby som Ťa nevytočil "kubáčkoviny".
Reply on: Valec #225324:
Tieto argumenty dávajú zmysel.

Ak by v budúcnosti mala existovať predĺžená Tomášikova, tak križovatka Račianska x Tomášikova by bola už dosť blízko, aby tam železničná zastávka dávala zmysel. Zastávky električky / autobusu by mali tiež logiku v blízkosti križovatky.
Reply on: 810zssk #225372:
Na TEN-T je tu OPII ale aj napríklad CEF - Connecting Europe facility - ten na rozdiel od OPII nie je alokovaný do štátov, ale je spoločný balík EÚ a štáty medzi sebou "súťažia".
Reply on: chodec #225367:
- Pre ŽSR, EÚ je momentálne XY dôležitejších projektov ako Filiálka. Inak Praha chce tiež nové tunely: http://www.metro.cz/tunely-pod-prahou-chystaji-se-dalsi-trate-fgk-/praha.aspx?c=A170822_164222_metro-praha_lam
Brno tiež tunel:
http://www.boucnik.cz/brnensky-severo-jizni-kolejovy-diametr/
A dalšie mestá tiež tunel, tak komu safra prednostne vyhovieť???
Reply on: Mirtschi #225366:
Dakujem. Nieco take som predpokladal, kedze eurofondy su primarne urcene na potieranie regionalnych rozdielov, kym TEN-T sa realizuje aj v "bohatsich" castiach EU. Podstatne to samozrejme je, lebo od toho zavisi ci vieme prostriedky presuvat na neTEN-Tacku agendu (vratane mokreho sna v podobe Filialky bez vazby na dialkovu dopravu). Kazdopadne, aj v ramci TEN-T existuju pre Slovensko podstatne lepsie riesenia (zmurk, 110, zmurk).
Reply on: chodec #225368:
1) Nie som a ani nikdy nebudem tvoj kolega.
2) Prestaň stále omieľať kubáčkovcov a ja sa ti nebudem mať do čoho navážať.
3) Akosi si "zabudol" uviesť, kedy a kde Kubáček povedal to, čo mu pripisuješ.
4) Všetky tvoje argumenty "pro-Filiálka" tu boli z niekoľkých strán racionálne vyvrátené ale ty si stále točíš to svoje. Tak sa vyrovnaj s tým, že budeš aj naďalej vysmievaný.
5) Keď si taký dobrý, prečo tých "kubáčkovcov" nevytlačíš z minsterstva a nenahradíš priaznivcami metro-TEN-T?
Reply on: chodec #225367:
A aky iny argument ako "je to drahe a nerentabilne" potrebujes? To len na Slovensku je tak tupy zvyk, ze statne peniaze treba zordr*at na totalne hovadiny "lebo vsak zo spolocneho krv netecie a statne peniaze netreba pouzivat efektivne"?
Pre zaujímavosť , hlavne pre chodca, podobne prekrásny projekt zo severu Čiech: https://m.youtube.com/watch?v=J8Mb9PYLDbU
Ale predbežný dátum len začatia realizácie? - 2035! A to ako dlho potrvá výstavba, či toho dožijeme... Mali by sme žiadať, aby SŽDC zastavilo veškeré modernizácie iných tratí, opravu staníc atď. pokial sa nepostaví rýchlodráha
Praha - Drážďany.
Reply on: S499.1023 #225361:
Kolego nejak Ťa synonymum "kubáčkovci" silno irituje. Skús si to nevšimnúť a daj argumenty k tomu čo tam uvádzam. Inak sa strapňuješ. Obávam sa že za chvíľu založíš nejakú "Chartu Filiálka" a budeš na námestiach zbierať podpisy "za viac mínusiek". Prosím diskusia vyžaduje argumenty.
Reply on: ceres #225362:
A nie ? Zabudni na úplne nelogický argument "je to drahé" a ak vôbec poznáš riešenie bratislavského Projektu TEN-T skús napísať argumenty prečo nemal by rovnaký alebo porovnateľný prospech. Ale prosím neopakuj pseudo argumenty tých čo argumenty nemajú a nahrádzajú ich len mínuskovaním. S klapkami na očiach sa nedá dospieť k zmysluplnej diskusii
Reply on: 810zssk #225350:
Tak TEN-T je samostatný rozpočet Európskej Únie určený na rozvoj transeurópskych sietí. Ono je nepodstatné, už nech k financovaniu Filiálky ,tunel je určené čokolvek, pravda je taká, že najbližších 20 rokov to nikto nezaplatí. Bohužial.
Reply on: chodec #225359:
Vo Viedni sa postavil Tunel, Lebo na rozdiel od Slovenska na to akotak tam majú. Len také mesto Viedeň má rozpočet taký, ako celé Slovensko. Slovensko bohužial na to nemá. - Alebo, zaplatíš? Môže sa hneď urobiť projekt a stavať už tento rok a hneď tunely tri. - Veď si prenajmi, tie dve Desirá a postav tie dva koncové peróny a uvidíš hneď, čo čo stojí. - Ešte sa ani poriadne nevie tu v ČR dátum realizácie úseku Choceň - Ústí nad Orlicí, ktorý má tiež byť spolufinancovaný z rozpočtu TEN-T a zhltne to 15 miliárd korún. Ešte sa tam ani nekoplo. - Úsek Filiálka - Petržalka odhadujem bude stáť dvoj až trojnásobok.
Reply on: ceres #225362:
Ešte to podstatné - naozaj ideme porovnávať, ako vo Viedni stavali za ťažké prachy tunely a Hauptbanhof aby zjednotili uzol, zatiaľ čo chodec túži po rovnakých opatreniach na dosiahnutie presného opaku?
Reply on: Miro #225351:
No a sme doma. V Bratislave sa nevie vybudovať ani žádné najjednoduchšia zastávka a tu sa vedú dohady o výstavbe velkej stanice. I keď pravda, zastavku má na starosti mesto/ DPB a stanice ŽSR.
Reply on: chodec #225359:
Takže aby sme porovnávali porovnateľné, tvrdíš, že pre národnú a medzinárodnú dopravu v Bratislave, a to ako osobnú, tak nákladnú, by mala Filiálka s tunelom do Petržalky rovnaký prospech ako pre Viedeň Lainzer Tunnel?
Reply on: chodec #225359:
Kubáčkovci! Kubáčkovci! Kubáčkovci! Tí sú horší ako Bilderberg s iluminátmi a NWO dokopy!
Reply on: Mirtschi #225349:
Nákladná doprava je celkom slušná, keďže sa tu zbieha medzinárodná doprava zo všetkých smerov SR do Maďarska a Rakúska. Ale je aj celkom nepravidelná, cez víkend toho jazdí podstatne menej. Najvyťaženejšie dni sú utorok až štvrtok, v noci toho spravidla jazdí viac.

Aj vrámci jedného dňa je doprava dosť nárazová. Na jednej strane sú tu hluché časy (väčšinou 03:00 - 08:00 a 15:00 - 19:00), kedy toho jazdí málo a neraz sa niekoľko hodín nepohne ani koleso, v iných časoch ide aj niekoľko vlakov na odhlášku po sebe (medzi ÚNS a Petržalkou sa čaká na odhlášku asi 8-9 minút, na Rusovce 10-12 minút). Vyťaženejší je úsek ÚNS - Nové Mesto, keďže z ÚNS je veľa východiskových a končiacich vlakov (+prístav).
Reply on: 810zssk #225350:
Samozrejme že rozpočty na infraštruktúru existujú v rámci rôznych tzv. operačných programov. Všetky štáty ich "doja" a dokonca aj tie najbohatšie ktoré najviac do neho prispievajú (Nemecko, Francúzsko) a vôbec ich netrápi, že sú drahé. Náklady napr. na vysokorýchlostné trate sú aj "vysoko" drahé. To len kubáčkovci vzlykajú a vypisujú, že to je drahé, NIE, NIE to my nechceme to je drahé. Čo myslíš z akých peňazí rekonštruovali napr. viedenskú hlavnú stanicu a to bol riadne drahý projekt. A vo Viedni realizovali v rámci Projektu TEN-T tunel Lainzer s dĺžkou hlavnej trasy 9,5 km a s prípojnými tunelmi a záchrannými tunelmi má cca do 15 km. Asi tam nemajú našich kubáčkovcov, inak by ešte dnes kričali do Európy - to je drahé to nechceme.
Reply on: Ivan484 #225353:
Takže mám to tak pochopiť, že si za segregovaný dopravný systém v MHD ktorý nie je závislý na počasí. To znamená že nosné trasy vedené z radiál do centra mesta by viedli pod zemou a občan by mal záruku, že sa spolahlivo odvezie do cieľa cesty aj v prípade že prípadnú časť cesty k stanici by prešiel peši.
Reply on: Mirtschi #225349:
Na jednej strane by som odporúčil ZCP 127...na druhej strane reálne, celkom slušná, ale nič horibilné. Záleži, kto robí v Petržalke - ak pani Šándorová, tak mizerná, skoro žiadna. Zmena po nej schytá dopravu stojacu po polovici slovenska....Tých 20 párov tam bude určite za 24h. Aj keď..inak vyzerá trebárs štvrtok..a inak pondelok....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.