Prosím ťa, to vyhlásenie, že chceme byť napojiť významné letisko, nejako automaticky zahadzuje do koša snahy na skapacitňovanie a zlepšovanie parametrov spojenia cez Marchegg???
Tak pozor! Zovšeobecňovanie je veľmi nebezpečné a väčšine krivdí. Ak si mal smolu na ženy, to ešte neznamená, že sú všetky "chudery, svine, naivky a hlupane" (citujem). Ja zasa mám na ženy šťastie. Som obklopený samými inteligentnými i peknými, zlatými i milými. V rodine a platí to aj pre väčšinu kolegýň! Ale zasa nebudem tvrdiť, že všetky sú úžasné. Sú aj "chudery, svine, naivky a hlupane". Ale tými sa nezaoberám ani v mysli. Som rád, že sú okolo mňa aj tie so znamienkom +. Mysli na (+) a zabudni na (-). Všeobecne, vo všetkom! Inak sa zblázniš!!!
Neopakuj chlapče lebo sa zhovadíš ešte viac a plusky sa míňajú. Rakušáci by boli blbci aby cca 35 kilometrový úsek po nejaký hraničný úsek na Slovensko modernizovali na 200 km/hod, jedine ak to je nejaká priamka, takže teoreticky z hľadiska parametrov trate by tam 200-ka mohla byť, ale čo ďalej ? Taká rýchlosť na slovenskom úseku po Devínsku je nedosiahnuteľná bez toho aby sa nevybudovala úplne nová trasa v novej polohe, a na jednokoľajnej trati zaviesť 200-ku to je riadne uletené, k tomu nový most cez Moravu, nové mosty v inundačnom území Moravy, hahaha.
Okrem toho ak nevieš Rakušania preferujú spojenie na Slovensko cez Kittsee.
V januári 2017 totož Ministerstvo ŽP SR informovalo, že sa v rámci povinného cezhraničného posudzovania EIA prerokováva strategický dokument „Plánovaná prioritná železničná trať Viedeň – Rakúska hranica“ v ktorom sa hovorí o vyhlásení železničnej dráhy „Viedeň - Flughafen Wien (letisko Viedeň) - Bruck / Leitha - štátna hranica pri obci Nickelsdorf“ za vysokovýkonnú trasu.
Tento dokument na základe dohody medzi príslušnými ministerstvami Rakúska a Slovenska predstavuje železničné prepojenie „južne od Dunaja cez Kittsee prioritné prepojenie pre regionálnu a nákladnú dopravu, ktorej ale z dlhodobého hľadiska prináleží dodatočná funkcia rýchleho spojenia medzi Viedňou, Flughafen Wien (letiskom Viedeň) a Bratislavou“. Táto stavba vyplýva zo skutočnosti, že Flughafen Wien (Letisko Viedeň) predstavuje podľa čl. 41 ods. 3 Nariadenia (EÚ) č. 1315/2013 hlavné letisko v TEN-T. S tým je spojená povinnosť do roku 2050 spojiť Flughafen Wien (letisko Viedeň) – ako aj všetky takzvané hlavné letiská – so železničnými a cestnými infraštruktúrami TEN-T.
Pre navrhovanú zmenu siete z toho vyplýva konkrétny cieľ a to vytvoriť výkonnú os osobnej diaľkovej dopravy na relácii Wien Hbf (Viedeň hl. st.) - Flughafen Wien (letisko Viedeň) - Győr - Budapešť a funkčné pripojenie Viedeň - Flughafen Wien (letisko Viedeň) - Bratislava.
Tak čo na to povedia chlapci od Jaspersu, čo s tým naložia Kubáčkovci na ministerstve dopravy a odborníci na IMHD, to som zvedavý
Hlavu hore! Treba robiť niečo úplne iné, kde uvidíš výsledky svojej práce. Trebárs pestovať zeleninu, bonzaje, starať sa o starkých, nevládnych, skrátka hocčo, za čím je vidno výsledok. Ja keby som nerobil svoju profesiu, ktorá nemá s MHD nič spoločného, asi by som bol tiež v ťažkej depke. Ja aspoň vidím niekedy aj pozitívne výsledky svojej práce, niekedy zasa nedokážem pomôcť, ale taký je život. Avšak s nekompetentnými idiotmi na riadiacich miestach (nemyslím bezprostredných nadriadených) prichádzam do styku bohužiaľ permanentne, v tomto asi na Slovensku nie je odvetvie, kde nie sú na najvyšších miestach aj nekompetentní a naviac svine. Našťastie ľudská psychika je zameraná tak, že si skôr pamätá to dobré. Takže hlavu hore, rob niečo, za čím môže byť uspokojujúci výsledok. Potom z mysle vymaž idiotov a spomínaj na to pozitívne. Inak to nejde - v žiadnej branži.
Presne tú myslím. Ja som tam veľakrát šiel autom v prúde vozidiel a zrazu skočila červená. Už sa mi stalo aj to, že žiadne auto na vedľajšej ceste nebolo. Tiež som už videl brzdiť električku. Ako cez kopirák to funguje aj pri Zuckermadli.
Asi myslel križovatku na Novom Záhone. Tam keď ide auto z parkoviska tak bežne čaká aj 5 min (asi je to veľmi ekologické Celá križovatka mi príde, že je to urobené ako vyvolaná investícia, len aby investor minul peniaze. Ako ju spustili boli tu už 2 ťažké havárie a výrazne spomaľuje premávku (pre všetky smery). Dokiaľ nebol signalizácia zapnutá, neviem, či tu vôbec bola nejaká havária.
Verím, že musí byť strašne ťažké čeliť vyhoreniu s vedomím, že moja robota bola fatálne zadupaná, ale myslím si, že sa aj tak neoplatí takú skúsenosť generalizovať. Pohľad, že svet je zlé miesto kvôli kadejakým podmienkam a okolnostiam človeka nemá kam posunúť. Omnoho napĺňajúcejšie je hľadať si cestičku, ako sa aj napriek tým okolnostiam dostať k niečomu trvalejšiemu.
Odilustrujem to na príklade záchranára z Antolskej, ktorého nebavilo sa pozerať, ako musia jazdiť naokolo kvôli nikdy neprevzatému podjazdu popod Dolnozemskú. Rozhodol sa ho vyčistiť, znovuosvetliť, doplnili tam zeleň, napojili nedokončené chodníky, starajú sa o značenie atď. Tiež mohol čakať a nadávať na svet, zostať frustrovaný, ako sa MČ nestará, mesto dáva ruky preč, SVHP nechce držať hladinu ramena, nikto oficiálny ani po urgenciách neprevzal iniciatívu... Lenže on miesto toho objavil spriaznené duše, s ktorými s radosťou a elánom pokračujú v zveľaďovaní okolia, lebo vidia, že po nich zostáva nejaká trvalá hodnota pre spoločnosť. Nevravím, že poďme sa všetci hrať na technické služby, ale že aj v súčasnom nastavení sa dá robiť prospešná robota, ktorá niekomu dáva zmysel a úžitok. A takých príkladov sa dá nájsť v rôznych oblastiach života celkom dosť.
(a môžme pokračovať mailom ak chceš, ak by mal niekoho stresovať offtopic)
Snáď mi všetci prepáčia Off Topic, ale musel som si neodpustiť:
Asi som divný. Tiež viem čo sa tu deje, a aj si na to riadne zanadávam, ale stále verím, že sa to zlepší (či sa toho dožijem, neviem), a nevidím to až tak čierno, resp. mám k tomu taký postoj. Napr. si myslím, že deň, kedy úplne skolabuje doprava v Bratislave určite príde. Ale netrápi ma to. Prečo? Pretože viem, že aj tak sa dostanem kam chcem, síce neskôr, ale dostanem, pešky. Asi si teraz niektorí ťukajú na čelo, oprávnene, vďaka ich postoju k veci. Ja mám električenku zdarma, darca krvi, ale aspoň raz do týždňa idem pešo z roboty, na jar, jeseň a v lete aj častejšie. Trnavské mýto - Stavbárska (Vrakuňa - Lidl). Niekto si teraz hovorí, keď budem starý, tak nebudem vládať. Viem, že to tak nebude, pretože už teraz robím opatrenia, aby to tak nebolo. Viem, že sa to dá. Cítim sa po tejto stránke veľmi slobodný. ?
Nezbytočný človek, priznávam, mal som tiež stavy, kedy som tu už nechcel byť, chcel som sa odtiaľto odpratať, ale nestalo sa, NAŠŤASTIE, nejako som to zvládol sám. Určite by som navštívil odbornú pomoc (ale skôr bez medikamentov, lebo tie narobia viac škody ako majú úžitku), teda niečo také, ako terapia Cesta, alebo Etikoterapia (mimochodom vznikla na Slovensku na Liptove), a kopu iných:
Áno, ezoterika, ale funguje to!
Nevýhoda je, že sedenia niečo stoja, je to trochu drahé.
Sú aj iné spôsoby, ako si fyzicky pomôcť pri depresii.
Jeden mnou overený spôsob: klystír.
Za 7 € sa dá kúpiť irigátor, a voda a soľ by nemali byť problém. Ale treba ešte odvahu.
Na internete je kopa návodov, ako si spraviť klystír.
Nebudem vysvetľovať prečo klystír na depresiu funguje, ale funguje.
Ďalší spôsob Wim Hofova metóda, mám na mysli hlavne dýchacie cvičenia. Tu sú ale kontraindikácie pri problémoch so srdcom a pľúcami.
Predovšetkým si treba veľa naštudovať, až potom skúšať.
Nájdi si nejaký koníček, hoc' aj zlepšenie zdravia.
Trošku som sa Ťa pokúšal naviesť. ?
Možno Ťa nič z tohoto neosloví, neviem kde na ceste v živote sa nachádzaš, ale snáď Ťa to aspoň navedie na vlastné bádanie. ?
A ešte aby si vedel, každý jeden človek na tejto planéte je hodnotný, (aj keď si to práve nemyslí), je jedinečný a neopakovateľný, a môže byť niekym ľúbený. Tak hlavu hore, a začni meniť postoj k svetu. ❤
Dá sa to.
Čuduješ sa? Prístup k MHD je vidno aj na pravidelných výlukach elekričkovej dopravy kvôli plesniam v opere, náhodným behom, rozlúčkami so zdravým rozumom. Preferencia je - áut. Veď sme v Autoslave !!!!
Som zbytočný človek. Všetko čo som urobil je zbytočné. Všetko na čom mi záležalo je ináč. Dokonca mi už nezáleží ani na viacerých ľuďoch, sú mi ľahostajní. Naozaj by som chcel prestať existovať. Nechcem už viac byť tu a sledovať čo sa deje. Svet podarí arogantným klamárom a ich poskokom, udavačom a podrazákom. Ľudia sú blbí, hádajú s medzi sebou o vymyslených problémoch a uniká im skutočnosť, ktorú možno ani nedokážu vidieť alebo pochopiť, resp. vidia iba seba seba seba a svoje záujmy. Mojím záujmom je nebyť. Mám morálne právo byť sebecký. Len sa tu všetci tvárime aké je to neakceptovateľné dôstojne z tohto sveta odísť. Sveta na ktorý evidentne nepatrím ani na ňom byť nechcem. Človek zbytočný. Nehodný lásky, ani uplatnenia svojich znalostí, ani svojich hodnôt. Svet podarí arogantným hajzlom, klamárom, individuám s pochybnou morálkou, ktorým ľudia ešte aj dajú mandát k tomu, aby ich nimi zvolení mohli okrádať.
Je tam vôbec preferencia už zapnutá?
Na bežných križovatkách s dynamickým riadením pustí vždy hneď auto z bočného smeru pokiaľ už bol dosiahnutý max. nastavený čas zelenej v hlavnom smere.
Inak "páči" sa mi vývoj preferencie na svetelných signalizáciach v Bratislave. Vyzerá to tak, že na posledných inštalovaných križovatkách dostane okamžitý signál voľno osobný automobil, ktorý vychádza z parkoviska. #zuckermandel, #krasnany, #tunel
Jasné. Existuje niekoľko malých a predsa dobrých opatrení, ktoré vedia tú ulicu už dnes výrazne zlepšiť. Hlavne to "námestie pri 9 autách" a bordel pred Alžbetkou keby sa upratal, bol by ten priestor niekde inde. Tiež urobiť revíziu priechodov, pretože v súčasnosti je ten legálny označený ako zrušený a dočasný (a zrušený) ako legálny. Nerozumiem tiež tomu trendu (na ulici 29. augusta) robiť z každého výjazdu hromadných garáží križovatku, to tiež podporuje autoslavistický charakter.
Ale aktivita je to super. V podstate tej ulici závidím. Ja som skúšal niečo podobné u nás, ale bez odozvy.
Dovolím si protestovať proti zmazaniu. Príspevok veľmi presne opisuje ako sa človek cíti, keď vidí čo sa v tomto meste deje a ako sa rôzne aktivity z vrchu ignorujú, ako sa robia "súťaže", ako sa "vysúťažia" veci, ako sa miesto toho, aby vzniklo múzeum MHD investuje do niečoho, čo bude z prevádzkových nákladov znamenať krvácanie podniku (z našich daní + cestovného). Okrem toho vidno čo a ako sa robí na úrovni mesta, nekvalita, inkompetencia, zadubenosť a hlavne nezáujem, zato obrovský záujem o to, aby správne firmy a dodávatelia "vyhrali" v rôznych obstarávaniach, alebo záujem kryť ich zlyhania, keď to je potrebné.
Akékoľvek občianske aktivity sú vopred márne, doslova zbytočné. Toto NIE JE odbočenie od témy. Tak sa netvárte že je všetko OK a keď niekto napíše o zbytočnosti akejkoľvek činnosti a zafilozofuje si o zbytočnom premýšľaní o svojej zbytočnosti tak to nemusíte hneď mazať, lebo sa to nehodí do "slniečkárskeho" prístupu aktivistov, ktorí márne veria že niečo dokážu. NEDOKÁŽU! Nič v Autoslave nebude. Zbalte kufre a tiahnite ďalej. Ja viem, je to kruté, ale je to tak. Je jedno koho si zvolíte za primáta alebo za posrancov do zastupiteľstva, všetkým ide o to isté. "Výhodne" predávať mestský majetok a lobovať za "spriaznené" firmy. O NIČ INÉ NEJDE! Nikto nechce naozaj zlepšiť dopravu (alebo čokoľvek iné). Iba sa tak navonok tvária a keď niečo aj vzbudí dojem že to zlepší dopravu (alebo čokoľvek iné), tak to je iba vedľajší efekt nejakého "obchodíku" v pozadí.
Neviem čo na tom je odbočením od témy. Keď vidím čo sa v tomto meste deje, tak naozaj túžim radšej nebyť. Nie, nezmierim sa s tým. Naozaj radšej nebyť ako byť otrokom ľudskej hamižnosti, tuposti a arogancie. Keď napíšem že by som najradšej chcel len tak prestať existovať, tak je to pravda. Nehľadajte za tým žiadne "iné" vysvetlenia.
Málokto z Vás, ak vôbec niekto, čo tu píšete, strávil toľko hodín prácou nad vecami, ktoré by drvivá väčšina z diskutujúcich v tomto fóre okamžite brala a chcela, prípadne s malými úpravami. Keď už človek nemá absolútne žiadnu "hodnotu" a vzdá sa svojej citovej stránky (za pomoci liekov), ostane mu iba zamerať sa na iné veci a tie ho doženú a doslova dožerú tak, že dá výpoveď, lebo to proste nejde. A tak existuje nezamestnaný, nedokáže si nájsť prácu, vidí čo sa deje, je citovo zmrzačený (za pomoci tabletiek). Ale viem že mám pravdu. Realita za oknom je jasným dôkazom. Fakt radšej nebyť ako byť celé dni sám v byte s vedomím svojej vlastnej zbytočnosti, vidiac kam sa svet uberá. NIE, nechcem byť súčasťou tohto sveta. Tabletky ma oslobodili od istých ľudských potrieb. Ďakujem. Už neplačem, nie som zúfalý. Ale to neznamená že nevidím realitu okolo seba. Svet, ktorý patrí indivíduám, ktoré porušujú pravidlá, klamú, podvádzajú a robia podrazy. LEBO TO TAK PROSTE JE.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zbytočný človek