no daj konkrétne info kto alebo čo je ten JASPERS, či a kto je tam v kolektíve za Slovensko a hlavne daj konkrétne info čo pozitívne spravil pre Slovensko, ale diaľnica z Dolnej Hornej do Hornej Dolnej ma nezaujíma.
No moment, ja nehodnotim kvalitu IC vlakov jednotlivych dopravcov. Osobne tiez preferujem IC ZSSK, resp. preferoval som ked jazdili v pouzitelnom 4-hodinovom takte a nie dnesnom rezime "obcas nieco pojde" (vdaka comu IC ZSSK vyuzivam minimalne, lebo vacsinou existuje vhodnejsi R).
Len som reagoval na Duncovu teoriu o tom ako budu ludia masivne plakat za ZSSK (alebo dnes vraj placu za Cargom, ci inymi ex-statnymi molochmi).
Tie IC vlaky ZSSK sú, celkom úprimne povedané, lepšie ako RegioJet. Lenže keby ich nechali bezdotačnému Jančurovi, mohli naprieť svoje úsilie práve do tých rýchlikov.
Tak priznajme si zasa, že to malo marketingovo-politický podtón. Na jednej strane admirál, ktorý teda zasadil sebemenším pokusom ZSSK o marketing plesnivý kôl rovno do srdca, na druhej strane Radim akoby člen opozičnej strany. Rozhodne to ľudia nevnímali rovnako, pričom pri týchto búrkach v šerbli úplne zanikli ďalší dvaja dopravcovia, ktorí akoby ani neexistovali.
Tie IC ZSSK vlaky sú úplne porovnateľnŕ s RJ, v drobnostiach lepšie a iných drobnostiach horšie. Čo sa už nedá povedať o rýchlikoch.
Tak Jaspers je najväčšia pijavica na Eurofondy. Ich odbornosť končí v okamihu keď treba umne presmerovať financie tam, kde to vychádza "efektívnejšie" a každý si môže domyslieť čo sa za efektívnosťou skrýva. Vznikla divným spôsobom a nikoho nezaujíma že sa nezúčastňuje žiadnych transparentných verejných súťaží na výkon "expertíznej činnosti". Kde sú novinári a politici ktorí neúnavne bojujú za transparentnosť. U tejto firmy držia pysk. Prečo asi - nuž pozrime si priezviská a je to jasné. Už roky je výnimočnou organizáciou pre túto oblasť - prečo asi to nikoho nezaujíma. A ak určujú ešte aj ako má nebodaj vyjsť dopravný prieskum tak zbohom.
Prečo, liberalizácia nie je na škodu pokiaľ tam neoxiduje jeden nemenovaný súkromník. So zbytkom nie sú žiadne problémy, a v mnohých prípadoch prinášajú aj kvalitatívne či časové prínosy. Navyše, ak to odbremení štátny rozpočet....Prečo nie...
Toto nevyslovuj nahlas. Taký bonzák odtiaľto to nahlási KDI a šup, mestké okruhy či obchvat ostanú bez zmeny a v centre pribudne 7924895658556622 svetelných križovatiek po štýle farského - niektoré smery viac ako 3 minúty červenej...nakoľko stačí aby prešla električka a cyklus sa resetne do bodu začiatku A bude to dlho obchvatom, a centrom ešte horšie...
Inak ale áno, Pe-Kramáre či Pe-Rača je najrýchlejšie centrom (Pe-SNP-Hodžovo-a buď hore na klamáre, alebo rovno na račko a dalej...) Smutné...
Takže Cargo je už v troskách, lukratívne výkony majú súkromníci. Teraz ideme to isté zabezpečiť aj v osobnej doprave. Zlikvidujeme si štátne a za 10-15 rokov budeme nariekať.
Ono, v tej Petržalke hlavne neboli dobudované služby a administratíva (popri trati budúceho metra) a priemysel Juh (južne od Janíkovho dvora). Takže toto nemala byť čisto obytná štvrť.
Ike
Tie IC ZSSK vlaky sú úplne porovnateľnŕ s RJ, v drobnostiach lepšie a iných drobnostiach horšie. Čo sa už nedá povedať o rýchlikoch.