Reply on: Mike #224706:
Na linky s označením "H" by mali byť vypravené historičáky, takže Karosy B741 CNG. Náhodou, kde inde boli v rámcu MS v Hokeji vypravené na posilové spoje historické vozidlá? Budeme mať svetový unikát. Teda za predpokladu že počas MS v hokeji nebudú Karosy B741 CNG potrebné na zabezpečenie NAD za električky na Karloveskej, alebo inej radiáleˇ.
zbytočný človek
Mal by som ešte porovnať obsadené trolejbusy. 50 cestujúcich je zaplnené vozidlo, ale ešte žiadna tlačenica. Hmotnosť cestujúcich 4 tony.
10680 + 4000 = 14680
12780 + 4000 = 16780
14680 + 15% = 16882
Takže rozdiel v hmotnosti medzi 30Tr a 30TrDG, ktoré obe vezú okolo 50 cestujúcich, je približne 15%.
Dobre, spotreba 30TrDG zrejme nebude až o 20% vyššia. Bude o 10% až 15% vyššia, podľa obsadenia, trasy, atď.