Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #224606:
Prečo by chýbal okres BH? Ako často potrebuješ navštíviť nejaký okresný úrad?

Deti môžeš zapísať do ľubovoľnej školy (zo Slanca ich veľa chodí do škôl v Rači a Krasňanoch), lekára si môžeš vybrať kde chceš, obchody s vlastnou MČ nemajú už vôbec nič spoločné.
Reply on: david1 #224606:
Pozri si to napr. na www.openstreetmap.org. Nezmyselné to asi je, ale proste je to tak, preto treba v prvom rade zabezpečiť dobré spojenie Slanca s Novým Mestom a samozrejme s centrom. Podľa mňa by bolo fajn aj predĺženie L51 až na Slanec (cez Horskú), avšak tá linka je veľmi nespoľahlivá, takže by to nebol až taký dobrý nápad.
Reply on: Valec #224603:
Pekné čítanie.
Odporúčam každému čo si myslí aké je jednoduché dnes čokolvek postaviť, rozšíriť a pod.

A hlavne úplne dole kto všetko sa k tomu vyjadruje... /Spevavec samozrejme nechýba/
Reply on: Melange #224605:
Hej , ale je to nezmyselné. To je iba ten pás pod karpatami. Male Krasňany sú v Rači. neviem presne ako ide hranica M.Č.
Podobne ako Rovinka, Hamuliakovo či Lužná patrí pod Senec a reálne sú pár km za BA. Tu chýba okres BA okolie ex.BH
Reply on: david1 #224602:
Pozor, Slanec je v MČ Nové Mesto. Na to sa často zabúda. Ale aj ak by si mal pravdu, stále nedáva zmysel, aby obyvateľ Slanca mal prestup na električku až niekde na Hybešovej.

Čo sa týka prepojenia Slanca s Račianskou cez Horskú, som úplne za. Nemyslím pre IAD, ale pre verejnú dopravu určite.
Reply on: Melange #224600:
Spojí ich s doktormi, školami, miestnym úradom a obchodmi vo svojej mestskej časti. Spojenie s električkami by bolo teraz komplikovanejšie pokiaľ sa neprestavia Horská ul. na klasické parametre. Potom by šla priamo k vozovni. Prípadne vybaviť výnimku na prejazd MHD po súčasnej Horskej. No tá je v zime bez údržby.

Zatiaľ by teda mohla mať zachádzku cez Hlinickú a Cyprichovu , kde by bol prestup na električky.
Ináč to nevymyslíš pokiaľ sa zruší L75 z Kadnárovej a nechceš aby to ostalo bez obsluhy.

Ešte k tým neštastným kachnám.
Pokial je nutné ich vypravovať a zároveň zlepšiť kapacitu aj v Ružinove tak presmerovať špičkovú linku L7 v trase ex L16.

Čiže Vinohrady /Rača/ - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Ružinov a späť.

Chcelo by to 4-5 špičkových služieb navyše ak máme na to teda vodičov...

L7 by zase obsluhovala Obchodnú obojsmerne a pomohla L5 po STU.
Z Ružinova by bol 4 min.int do centra po Špitálskej .
Z Trnavského mýta priemerný 2,6 min.


Reply on: david1 #224595:
Ako obyvateľom Slanca pomôže L52, ktorá ich odvezie cez Kadnárovú do Rače a ďalej na Rendez? Predpokladáme, že väčšina obyvateľov Slanca chce ísť do centra mesta, takže prioritou by mala byť možnosť prestupu na električku čím bližšie k centru, nie čím ďalej od neho. Tzn. ideálne na Peknej ceste.
Reply on: Mike #224596:
Kraťas v pohode. Klbák veľmi natesno ak vôbec. Niečo podobné ako kolečko L51 na Tehelnej.
Reply on: Mike #224596:
Však povedz, ako.
Reply on: anbis #224594:
Súhlas, akurát že zo Slanca to majú k električkovej trati ďalej ako obyvatelia Kadnárovej a J. Hagaru.
Reply on: david1 #224595:
Na Slanci sa neotočí ani keby prechádzala blokovo jednosmerne okolo nejakých barákov?
Reply on: anbis #224594:
Tam kĺb neotočíš. Ak teda nemyslíš presmerovaním na Slanec iba ukončenie na hornom konci Peknej cesty čo nikomu nepomôže a iba zhorší obsluhu starých Krasňan.

Ja by som L75 sekol po Vozovňu a L52 poslal z Rače na Slanec. Smerom tam po Hubeného a naspäť po Kadnárovej.

L75 by som nechal ráno zachádzanie v cca. polhodine do Krasňan max. do siedmej hod. ,aby stihla obrat pred zápchou.

Ušetrené klobásové vozokm by pokryli v pohode predĺženie L52.

Reply on: david1 #224579:
Podľa tej FB diskusie to vyzerá, že L75 sa presmeruje na Slanec. Mne osobne chýbať nebude, ale myslím si, že bez nejakej formy náhrady (napr. tu navrhovaný račiansky vymeták) to je krok smerom k nepodpore MHD, vzhľadom na vzdialenosť hornej časti Krasňan od električkovej trate. Pre neznalých Krasňan - električková trať vedie excentricky, na úplnom okraji 6-tisícového sídliska.

Na druhej strane L75 stojí každé ráno v kolóne až po ŽST Vinohrady, v rannej špičke po 7.30 ju preto využíva už málokto, vtedy jazdí skoro prázdna. Toto by chcelo nájsť komplexné riešenie a pochybujem, že sa nájde, keď o tom budú rozhodovať dôchodcovia, Žitný a DPB.
Vdaka za objasnenie. Mohol to byť aj 4244 - prešiel okolo dosť rýchlo.
Reply on: MatejBA #224591:
4244 vtedy odisiel na poruchu do vozovne.
Reply on: danicac50 #224589:
Urcite to bol 4245 o 16:43? Lebo podla cestovneho poriadku vtedy ide spoj 95/8 z Vysehradskej, ktory dnes robilo vozidlo 4244. Autobus 4245 bol na 95/5, ktory mal odchod 4 minuty predtym 🙂
Reply on: Valec #224585:
Obsluhovat Potocnu 56kou sa mi nepozdava, to je pri ceste z Cachtickej dvojita zachadzka - najprv na Baronku, potom na Tbilisku...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.