Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #224322:
tak nám nosné linky zlyhali ako každý rok, napadlo trocha snehu a všetko čo je nesegregované t.j. jazdí po uliciach krachlo, alebo to nevytiahne do kopca, alebo sa "ťuknú" keď nedobrzdia, alebo auto skončí v koľajisku, konečne experti uznajte že "nosným systémom" bude taká "linka" čo bude jazdiť spoľahlivo, pravidelne za každého počasia a teda treba to segregovať pod úroveň terénu.
Jak Brňané v léta páně 1991 předpovídali vznik vozidla K3...
...aneb mají tam tolik typů tramvají, že se začínají ztrácet v jejich značení. ?

1991 TMB Brno, výjezd soupravy tramvaje K3 a VV K104

https://www.youtube.com/watch?v=89Vgkk_Pwvs
1992 TMB Poprad, Tatranská električka a nové nástupiště

https://www.youtube.com/watch?v=iIkFDSZJiSQ
1992 TMB Bratislava, historické tramvaje a provoz tramvají

https://www.youtube.com/watch?v=DPE3askUJZA
Reply on: chodec #224384:
Ty o čom rozprávaš, HLUPÁK?
Reply on: chodec #224384:
A čo je alternatíva? ? prímestské autobusy, ktoré v špičke zabijú hodinu v zápchach s gumokolmi a ďalšiu polhodinu pri nástupe cestujúcich? Ktorých najväčším údajným problémom, že musia čakať 5 minút na vlaky?
Reply on: 810zssk #224335:
Trochu offtopic... Ale prekvapuje ma, že kritizuješ uzavretosť tarifného systému a presadzuješ implementáciu platobného systému, v ktorom kartičky a poplatky za transakcie celosvetovo určujú AŽ dve firmy. ?
Reply on: S499.1023 #224375:
teraz si sa odkryl, typický eisenboňák, Kubáčkova predstava integrovaného dopravného systému - nestarajte sa do nás, dovezte nám ľudí na stanicu a my ich už povozíme
Reply on: Ričard #224382:
Väčšina má pridelený ale NIKDY sa neberie "najbližší k výjazdu" ale ten, čo je napísaný na tabuli/vlakopise.
Chcel by som sa len tak odveci opýtať: majú vodiči vozovní Trnávka a Hroboňova pridelený svoj trolejbus, alebo berú ten, ktorý je najbližšie k výjazdu?
Reply on: Mike #224379:
Absolútne pravidelne pýtam lístok "Ivanka, Záleská cesta" a polovica tých dutých kladív mi predá lístok do Zálesia...
Reply on: Mike #224379:
Môžem potvrdiť Ámosov poznatok. Nestáva sa často, ale občas áno, že vodič vydá lístok do vzdialenejšej zastávky v rámci "pásma/platnosti". Zámer v tom nevidím, podľa mna ide len o pohodlnosť, keďže vodič nemusí robiť "úkon naviac" a nechá vytlačiť lístok s hraničnou hodnotou. Môj názor...
Reply on: Ámos #224369:
Zaujimave, mne sa pri ceste SL este nikdy nestalo, ze by mi vodic vydal listok na inu zastavku, ako som mu nadiktoval. A to aj ked som isiel iba v ramci BA.
Reply on: Ámos #224359:
1. DPB má vlastnú online tabulu s príchodmi, či sa bavíme o tabuli na iMHD? Inak na mojbuse sa dá zobraziť aj tabula s odchodmi.
2. Písal si, že sa nič nezmenilo, tak som ti napísal čo sa zmenilo. Nikde som netvrdil, že je všetko ideálne.
3. Neznalosť obsluhy zariadení a prepravných podmienok je problém, ktorý sa vyskytuje u všetkých dopravcov (a rovnaké problémy majú napr. aj v českých IDSkách, ktoré fungujú roky).
Reply on: 810zssk #224356:
Napríklad teraz mobilnú aplikáciu. Pripravovaná stratégia rozvoja predajných kanálov je nachystaná tak, aby mohol byť dodávateľom HW a príslušného SW ktokoľvek, kto splní požiadavky.

"BIDka vybrala cestou zachovavania uplne uzavreteho emtrestackeho kartoveho systemu"
Nie, BIDka integrovala to, čo dopravcovia používali, však kartový systém od EMTestu mali ako DPB, tak aj SL už od 90-tych rokov. Ak sa na SK v 90 % používa jeden uzavretý kartový systém, tak si veľmi nenavyberáš. Ak teda nejdeš do riešenia, že všetci všetko vyhoďte, ideme integrovať.
Reply on: baran #224374:
Počká si na prepnutie Slovenska na 25 kV, však to už nepotrvá viac ako 30 - 40 rokov ? .
Reply on: chodec #224373:
Takže dokazuješ, že si teoretik odtrhnutý od praxe. Nerozlišuješ systém, linky, trakcie, nepoznáš elektrizačné sústavy na Slovensku ani Kryšpínovo označovanie HDV.
Reply on: chodec #224373:
A ako by sa tá laminátka vlastnou silou dostala do Košíc? ?
Reply on: S499.1023 #224352:
dobrá a kvalitná mestská hromadná doprava je sieťový problém to nie je problém jednotlivých liniek vytrhnutých z celého systému, bez urážky každý pes si svoj chvost chváli, vodič trolejbusu bude preferovať trofliše, vodič električky nové vozidlo hlavne že má wifi a "fíra" mašinu S499 na trati Bratislava - Košice
Reply on: Ámos #224369:
Ak sa nemylim, tak tamta evidencia nema vplyv na rozuctovanie trzieb v IDS.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.