Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pár postrehov k prvému dňu na Špitálskej:

(i) Na odchodovej tabuli na Kamennom námestí píše odchody pre opačný smer ?
(ii) Zastávka na Mariánskej nie je stále pripojená na elektrinu – nefunguje automat, osvetlenie ani odchodová tabuľa
(iii) Zastávka na Mariánskej DC naozaj chýba
(iv) Kačice na linke 9 sú nepodarený vtip ?
Reply on: Ike #224267:
No tie primestske linky neviem neviem. Skus navrhnut, ako by vypadala napriklad zastavka Prievozska smer mesto, Mliekarenska smer Prievozska ci Patronka 🙂 (aby to zas nebola tabula o velkosti billboardu)
Reply on: Ike #224267:
Je sporné, či odlišovať jednotlivé typy liniek (denné, nočné, regionálne).
Chápem tu pohnútku, že každá má osobitný režim, ktorý musí cestujúci ovládať (pri nočnej linke sa nachádza na zastávke na znamenie - teda musí stáť pre vodiča viditeľne, kým pri dennej linke sa nachádza na stálej zastávke (môže byť hocikde schovaný), pri regionálnej linke je nástup iba prvými dvermi, teda by sa mal podľa možnosti nachystať dopredu k označníku.

Ale jednak sa tieto pravidlá môžu niekedy zrušiť / zjednodušiť ale hlavne tie "kateogórie liniek" sú veľmi krehké a prekrývajú sa.
Reply on: Ike #224267:
Všetko pekné ale vrátil by som tam starú dobrú ešemku.
Reply on: tr3mp #224265:
Vyzerá to dobre.
Ten kolaps pri prestavbe si však ani nejdem predstavovať..
Reply on: david1 #224256:
Semafory tam nikto nebude montovať, celá križovatka bude pri stavbe R7 komplet prerobená, dnešný kruhový objazd zanikne a s ním aj všetky kolízne križovania. Vyzerať to bude približne takto: http://www.bratislava.sk/assets/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11051643

Dôsledkom bude, že na zastávku Prístavný most sa bude dať dostať len z Bajkalskej (budúceho začiatku R7), nie z pruhu vedúceho z kruháča.
Reply on: david1 #224263:
A to si treba uvedomiť aj také legislatívne detaily a tiež, že vlečka je v súkromnom vlastníctve (nesúhlas vlastníka), že prechádza uzatvoreným areálom (bezpečnostné problémy) alebo že celá logistika v prístave sa nemôže denno-denne odvíjať od (ne)pravidelnosti šotodopravy.
Reply on: mathre #224262:
Problém je samozrejme úplne inde. Si spomeň koľko len trvalo vybudovanie zastávky z makadamu vo Vrakuni. Keby to nenaháňala mestská časť tak doteraz tam vlaky nestoja. A to bola funkčná sieť ŽSR a nie vlečka, ktorá nie je v ideálnom stave.
Reply on: Viko #224261:
A aký je problém s úvraťou na Novom Meste? Veď RJ mám obojsmerné jednotky. Fíra len presadne na druhé stanovisko a frčal by sme Eurovea. Nevidím v tom problém.
Reply on: david1 #224257:
celá fáma o zakonzervovanej zastávke vznikla z toho, že v základoch Eurovey je rátané s koridorom pre podzemnú dráhu, nič tam fyzicky vystavané ešte nie je (a ani by to nemalo zmysel, keďže neboli/nie sú známe definitívne parametre spojenia).

Mať S-vlak do centra by vedelo byť prínosné, lenže keby sa aj podarilo vybaviť papierovačky okolo vlečky, všetky smery okrem Rača-PK získajú strašne okružné vedenie pri ceste okolo Ružinova, čo bez dobudovania zastávok nebude mať pre ľudí zmysel. A z geograficky najlogickejšieho smeru z PB-DS potrebuješ úvrať na Novom Meste...
Reply on: MatejBA #224250:
Tá vlečka zostane zachovaná. Linka by to bola zaujímavá, ale #NikdySaToTakNerobilo
Reply on: david1 #224257:
Zastavka nie je pod Euroveou, ale ma byt pod tym zatial vyasfaltovanym parkoviskom, co je medzi Euroveo a zastavkou Mala scena - ak tam nieco chcu postavit, musia urobit hlbsiu jamu pre zastavku.
Reply on: david1 #224256:
Doplním že DPB nariaduje vodičom presnú trasu na každej linke.
Reply on: matt11 #224249:
V prvom rade ide o vlečku prístavu. Na youtube nájdeš aj mimoriadny vlak, ktorý tam doviezol cestujúcich počas akcie fanúšikov po spojkách a vlečkách Bratislavy.

Ak tam potiahnuť vlak čo by nebol zlý nápad tak určite pod zem.
Toto sa však v ďalekom výhlade rieši tunelom ako pokračovanie z Filiálky do Petržalky. Pod Euroveou by mala byť aj zakonzervovaná zastávka.
Reply on: Ámos #224252:
V prvom rade ide o bezpečnosť.
S klbákom ak ideš spodom sa musíš preradiť k zastávke cez dva rýchle pruhy z mosta na Bajkalskú.
Možno by stačilo posunúť zastávku o cca. 15m.

Na tom kruháku by sa uživili aj semafory pre zlepšenie priepustnosti od Slovnaftu a zníženie kolízií..
Reply on: Ámos #224252:
Ak aj je taký príkaz, nechápem k čomu je dobrý. Z tej zástavky sa dá úplne v pohode cez prerušovanú čiaru prejsť do pruhu ktorý vedie po Bajkalskej popod most. Vždy som sa čudoval, prečo tie autobusy jazdia vrchom. A tak isto sa dá vojsť do zástavky za mostom cez prerušovanú čiaru.
Reply on: Novan #224166:
Lebo medved.Ty si nevidiaci a nepocujuci?Asi ano,lebo inak by si taku hlupu otazku ani nenapisal.?
Reply on: Mike #224251:
nemyslím si, už je to pár rokov, čo to robia..
Reply on: david1 #224247:
Akeho nariadenia?
DPB nariaduje vodicom stat v zapche?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.