Len v zákazníckych centrách je to preto, lebo Zločinecká dokáže v iKVC predávať len služby, nie tovar. Prečo je to tak a prečo sa nedá platiť kartou? Pretože ZSSK, vždy sa to tak robilo, ešte nič neprišlo, bolo by to príliš zložité, cestujúci by to zneužili a vôbec - nerob problémy a nejako sa dohodni.
A buď rád, že ho máš aspoň za 7 evri, v Česku už SŽDC KCP v tlačenej forme nevydáva vôbec, len ČD svoj - čiže bez CP súkromníkov. Toto keď sa pokúsili spraviť ÖBB, tak ich Bundesnezagentur (ÚRSO) dotrhala jak noviny.
Dnes ma prekvapilo, že knižný CP železníc stojí až 7€! MInulý rok to bolo nejak okolo 5,50 € ak si dobre pamätám. Z minuloročného knižného CP Slovak Lines mám aj účtenku - ten stál 3,60 €. Som zvedavý koľko bude stáť a či naozaj bude ešte tento rok.
Najlepšie je, že knižné CP predáva ZSSK iba v Zákazníckych centrách (zdá sa mi, že kedysi to predávali aj v pokladniciach s KVC). A dá sa platiť iba v hotovosti! Zaujímavé, že cestovné lístky aj do zahraničia (!) sa na viacerých staniciach dajú platiť platobnou kartou. S knižným CP si Sekcia odúčtovania tržieb železníc v ZSSK nevie poradiť?
Možnosť kúpy iba v Zákazníckych centrách je, predpokladám, spôsobená tým, že iba tam majú registračnú pokladnicu - aj kvôli rôznym spomienkovým predmetom súvisiacich so železnicou. A to ani tie sa nedajú platiť platobnou kartou?
Predpokladám, že každý rok kupuje knižné CP vlakov menej ľudí. Na rozdiel od minulosti sú tie CP celkovo tenšie. To ich tlačia tak málo, že na jeden výtlačok to vychádza tak draho alebo ŽSR, ktoré to vydávajú to vnímajú ako komerčnú službu na ktorej sa snažia zarobiť? Alebo na knižnom CP zarába ZSSK?
A napriek tomu, že to vydáva ŽSR, tak nikde u nich (napr. na Klemensovej ul.) sa to nikdy nedalo kúpiť?
PS: Čo si pamätám (ak sa to nezmenilo), tak DPB neumožňuje platiť cestovné lístky na linku 901 v predajniach platobnou kartou. A v automatoch sú dostupné iba v tých starších žltých, ktoré neboli prerobené aj na možnosť platby kartou. To je tak len preto, že tá linka je (teda aspoň oficiálne) prevádzkovaná mimo výkonov vo verejnom záujme?
Ako je možné, že linka 92 to má cez pracovné dni ráno z Hálovej k VW2 za 31 minút , ale späť (poobede) za 30 minút? To je z pohľadu cestujúceho využívajúceho CL1C dosť veľký rozdiel. V oboch smeroch majú rovnakú trasu. To je také "slovaklajnistické"... ? Myslíte, že existuje zo strany kompetentných ľudí možnosť toto nejako vyriešiť?
Zase na druhej strane - ked jedna nemenovana firma na tri pismena dokaze vyrobit busy uz pred vyhlasenim vysledkov tendra, a to dokonca s BA potahmi, tak zvladnu aj taky detail ako "zapozicanie" busu a az potom moze nasledovat jeho nasledne "odkupenie/dodanie"...
to je všetko na čo sa Magistrát a DPB zmôžu? Čo tak už niečo postaviť, zrekonštruovať. Ale kto by to riadil? Električka Špitálska-problém, električka Petržalka-problém, DOPRAVA v Bratislave? Strach domyslieť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
A buď rád, že ho máš aspoň za 7 evri, v Česku už SŽDC KCP v tlačenej forme nevydáva vôbec, len ČD svoj - čiže bez CP súkromníkov. Toto keď sa pokúsili spraviť ÖBB, tak ich Bundesnezagentur (ÚRSO) dotrhala jak noviny.