U DPB je to spravidla D+1 (transakcie medzi 0:00 a 0:59 este v ten isty den), u SL spravidla D+2. SL je premenlivejsi, pri DPB ak to tam neni nasledujuci den, tak ma zmysel v pripade potreby napisat na ots@dpb.sk a urgovat to.
Ďakujem za odpoveď!
Pýtam sa len preto, lebo som si chcel vytlačiť doklad (CL), ktorý prikladám k vyúčtovaniu služobnej cesty a dnes je posledného v mesiaci. Ergo, ak chcem peniaze ešte tento rok, musím to vydokladovať zajtra?
Podla toho, co mi IDSBK davnejsie pisalo na FB, to vecer stahuju (data) z vozov a hned nato by sa mal zobrazit na ich konte. Mne takto 2 tyzdne ukazovalo zostatok €1,14 namiesto €0,33, lebo zrovna ten oznacovac isiel na 2 tyzdne do servisu
To co malo neska znamenat daco hrozno troska napada snech a hnet vsetko kolabuje a este budete klamat novinach ze je vsetko oka a ze doprava bola obnovena o 9.30 pritom ja som cakal na trolejbus na kolarovom namesti od 8.00 do 10.30 a ziaden nesiel ani info nebolo podane ziadne a za tohle si mame platit listky a co sa tika aj autobusov daco hrozne
Malokedy niekto pozera aj virtualnu zastavkovu tabulu, aj papierovy cp na zastavke (alebo na nete) Bud niekto pozera jedno alebo druhe.
Info "odchod podla cp "v bežnej premávke" znamená, že daný voz môže prísť (ak nevysiela údaje, vypadla mu vysielačka, ...) alebo nemusí, ak naozaj vypadol. Plus bolo už x výluk, kedy imhd nahodilo cestovné poriadky (napr. počas dušičiek riadne trasy spojov), ale DPB nedal údaje do palubákov, takže virtuálna tabuľa ukazovala celý deň iba odchody podľa cp (a počas víkendu tam kde neboli zápchy tie vozy aj reálne podľa cp chodili). Podľa Tvojej teórie by sa na dušičky nezobrazovali žiadne odchody linky 39 napr.
Druhá vec je, že keď už je 4-5 odchodov posebe iba podľa cp bez reálneho vozidla, tak ja, rovnako ako v príspevku predomnou, aj ja sa dovtípim, že sa niečo mimoriadne deje.
Uz ti bolo vysvetlene, ze ak sa vozidlo "nehlasi", tak sa zobrazuje odchod podla CP preto, ze nehlasiace sa vozidlo neznamena vynechany odchod, kedze nam po Bratislave stale behaju vozidla ktorym proste nejde vysielacka.
Je to nestastne, ale kym nebude existovat nejake prepojenie na dispecing a riadiaci system kde budu evidovane vypadnute sluzby, tak vela lepsich rieseni nie je.
Kazde vozidlo ma vysielacku (okrem testovacich, pri ktorych na to DPB kasle). Ale nie kazde vozidlo ju ma funkcnu. To ze je vozidlo nove neznamena nic.
Dalej ak uvadzas ze vo vozidle zobrazovalo ze je na Cilizskej, tak pozname povod problemu pri danom spoji - vozidlo nelistovalo zastavky a teda neposielalo udaje.
neviem ako ty, ale keby by mi nesli 4x zelane spoje, tak uz davno hladam nahradne riesenie, ked vyuzivas tabulu kazdy den, plus snezenie, vies, ze je to odchylka od beznej praxe, plus relevatne info davaju odchody zo zastavok, ak sa nezobrazuje nic, tak ratam s moznostou, ze bud chyba vysielacka alebo chyba cely bus, ak je tak 4x za sebou, tak uz nie je nahoda, pozriet waze, pozriet oznamy na imhd, a hladat ine riesenie
imho tabula je velmi uzitocna aj napriek obcasnym nedostatkom
Ved prave pre taketo situacie by to malo byt, ale nechapem, aky je rozdiel ci stoji v zapche alebo pod kopcom zapadnta napr. Tak bud sa stale hlasi na mieste, a v tom pripade po 2-3 pozretiach na tabulu vidim ze sa nehybe, alebo sa odhlasi, ale v takom pripade by tabula nemala zobrazovat nic, lebo info "kedy by mala prist podlka CP" je nie ze zbytocna, ale priam metuca. Vid dnes. Clovek sa spolieha ze uz uz to pride a nic. dalsia nic., dalsia nic. ani nasledujuca. NA to je papierovy CP, kedy ma mat odchod.
Neviem presne ake data sa posialju, ale predpokladam ze z dat sa da zistit, kedy ake vozidlo je kde. Takze by to bola idelan apomocka. Ale takto je to degradovane na papierovy cp. TAbula by podla mna, mala hlasit realne data, na co ma moznosti, ved ak niekto niekde stoji, tak vidim ze sa nehybe, alebo ked sa odhlasi, tak nema zobrazovat "virtualne" data . . . to je moj skromny sukromny nazor. Alebo sa mylim? Skuste mi vysvetlit, aky je prinos potom tejto tabule, ked do zobrazenia medzi realne casy mota aj "virtualne" akoze odchody podla cp ? Ako sa potom da zistit, kedy naozaj taky spoj pride? Da, ale to by nesmela zobrazovat tie spoje, ktore neposielaju data.
Občas nejaké vozidlo o sebe neposiela údaje, vypadáva signál, nejde vysielačka, atď ... GPS určite má. A to je bez ohľadu na vek, či typ vozidla. Bežne je v premávke povedzme 5% takýchto vozidiel (neviem to presné . Čiže občas sa v praxi vyskytne aj takéto vozidlo, preto zastávková tabuľa imhd ukazuje medzi ostatnými (reálnymi) aj odchody podľa cp...
Dnes ráno ale bola mimoriadna situácia, a zastávková tabuľa prestala ukazovať reálne info o vozidlách nie preto žeby nemali GPS, ale napr,. ak stáli niekde 2 hodiny bez pohnutia, alebo sa odhlásili zo služby a pod. To sú situácie, kedy sa nijako nedá z dostupných zdrojov vypočítať, kedy to vozidlo reálne príde na zastávku. Ale keďže zastávková tabuľa imhd nemá iný zobrazovací režim pre "snehovú kalamitu" ako pre bežné dni, tak keď chýbali reálne údaje o odchýlkach vozidiel na zastávkach voči CP, tak začala zobrazovať plánované odchody podľa cestovného poriadku.
este doplnim, kedze viem datum, a viem aj casy, kedy mala ist, a vieme aj vypravu, nieje podla mna problem zistit, ci ma vozidlo funkcnu vysielacku . . . ak ma, tak sa ma hlasit tam kde je, a nehkasit virtualny odchod . . . jaj, uz som na to dosiel, preco sa to vola Virtualna tabula . . . lebo to hlasi virtualne odchody
To je sice mozne, ale jedna sa o linku 212, a este som nevidel 212tku ktora by nebola nova a nemala GPS. Aj ked je pravda, ze nakoniec po vyse pol hodine dosla 202, ktora asi koncila, lebo konecna bola Prokopa Velkeho, ale celu cestu az po Hodzovo ( a potom asi aj dalej) svietil na info tabuli oznam ze sme na Cilizskej, takisto aj u vodica na displeji.
Nechce sa mi verit, ze mali ist 4 vozidla linky 212 ktore by neposielali udaje. Pochopil by som, ak by sa jednalo o starsie vozidla. Potom v takomto pripade, je lepsie to vozidlo nezobrazovat, ako zostat na zastavke stat vyse pol hodinu, lebo Virtualna tabula oznamuje ze spoj uz pride za chvilku, neprisiel, potom druhy, tak isto neprisiel . . . treti, stvrty . . . . Predpokladam, ze budes so mnou suhlasit, ze taketo oznamy su akurat na nervy. Ak by som na zastavke videl, ze najblizsiu pol hodinu nic nejde, alebo vidim 212 prichod napr. o 37 min, hladam nahradne riesenie a nie stojim na zastavke jak bulo a cakam ved uz ma prist podla oznamu. Inac, kedze prisla 202, zaujimalo by ma, kedy vlastne prisla 212 (funkcna podla tabule).
Ak je pri odchode vlnovka, znamena to ze vozidlo neposiela udaje. Dovod preco sa taketo odchody v aplikacii zobrazuju je ten, ze DPB zial dodnes posiela do premavky vozidla bez funkcnej vysielacky. Cize to, ze vozidlo neposiela polohu automaticky neznamena, ze spoj nejde - moze ist proste o vozidlo bez vysielacky.
ano, u niektorych co teraz pozeram boli pred casom vlnovky. Ale potom sa pytam, naco je taka aplikacia, ktora zobrazuje odchody podla cest. poriadku? To si mozem v imhd pozriet odchody na linke z prislusnej zastavky. Myslel som, teda spravne povedane, naivne som sa domnieval, ze to berie signal z prislusneho vozidla a GPS. Naco mi je info, ze "mala ist". Mna zaujima, kedy pride realne. V tomto ponati je cela virtualna tabula na dve veci. 1 na nic a 2. neslusne slovo. Alebo v tom je nejaky hlbsi zamer autora ktory som nepostrehol?
Pozn. Hlavne v takomto marazme ako bol dnes, by to bola idealna pomocka, aby clovek videl co realne ide, kedy, pripadne kde sa nachadza aky spoj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
llubik
Pozn. Hlavne v takomto marazme ako bol dnes, by to bola idealna pomocka, aby clovek videl co realne ide, kedy, pripadne kde sa nachadza aky spoj.