Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #223503:
Raz som ju videl ist zo Smolenickej k Ternu a okrem vodica tam nebolo ani nohy. 🙂
Reply on: N/A #223501:
Vdaka 🙂
Reply on: 810zssk #223499:
Kedy tak jazdila? Lebo pozeral som teraz schemy z pred 2005 a 180 chodila z Udernickej priamo na Zaporozsku a Einsteinovu 🙂
Reply on: Peon #223478:
Este si zabudol na 180, ktora jazdila z Udernickej na Holicsku cez cintorin.
Reply on: Peon #223410:
Zdá sa, že Wiener Einkaufskarte nerušia, lebo na https://www.vor.at/tickets/tickets-fuer-wien/ ho vidím v tabuľke podľa ktorej bude od 1. 1. 2018 za rovnakú cenu ako teraz, t.j. 6,10 €.
Práve som zistil, že na http://idsjmk.cz/TicketFinder.aspx (Výpočet jízdného) je možné zvoliť vek cestujúceho, zľavu (napr. ZTP) a hlavne aj zadať zónu alebo zóny na ktoré už má cestujúci předplatní jízdenku. ? Okrem človeka je možné takto jednoducho a rýchlo nájsť cestovné aj pre psa, ruční zavazadlo, jízdní kolo, lyže atď. Napr. pri lyžiach to pekne zobrazuje 0 Kč takže cestujúci sú výborne informovaní. Takéto vylepšenie by sa určite zišlo aj na webe IDS BK.

Žiaľ našiel som tam chybu: Umožňuje to zistiť cestovné aj zo Skalice do Holíča a opačne aj napriek tomu, že napr. v CP v PDF aj na zastávkach je jasne napísané "Vnitrostátní přeprava po území Slovenské republiky je zakázána." Žiaľ aj IDOS má túto chybu.

Zaujímalo by ma čo urobi vodič keď mu niekto v Holíči nastúpi s cestovným lístkom do Skalice zakúpeným cez aplikáciu Poseidon. Vlastne ak si niekto kúpi v Česku jízdenky IDS JMK v predpredaji, tak keďže český vodič (na rozdiel od Slovak Lines) nevydáva registračnú potvrdenku a [ak sa nemýlim] cestujúci mu pri označení si jízdenky nemusí povedať kam cestuje, tak linkou 910 sa prepraviť z Holíča do Skalica môže byť reálne. ? Alebo cestujúci môže povedať, že ide do Sudoměříc. Vodič aj tak na zastávkach v Skalici (aj opačne v Holíči) otvára aj druhé dvere keďže 910-ka ide v oboch smeroch z Česka cez Slovensko späť do Česka.
Reply on: Andy #223494:
Podľa mňa to nie je úplne žiaduce. Ale ťažko hovoriť o konkurencii ak ma niekto fixnu cenu a niekto ju môže meniť operatívne.
Reply on: Andy #223494:
Moze, kym to nesabotuje Fico vlakmi zadarmo a uplne nerozdr8be kapitan Danko. Ako pri ic na trati ba-ke...
Reply on: Ike #223491:
Medzi štátom a súkromníkom nemôže byť konkurencia?
Reply on: Pajo #223490:
Vážne? Nie je tak dávno, čo len relácia Bratislava - Břeclav stála niečo cez 9 euro a lístol do z Bratislavy do Brna bol za 13 euro niečo spiatočný. Inak České Dráhy idú vraj zdražovať.
Reply on: MatejBA #223485:
Ja som tiež za zlepšenie intervalu na 30 minút na tie spoje linky 80 zachádzajúce k Cintorínu Petržalka. A to aj preto, že tam je nielen iba ten cintorín. Len smiešne mi príde čakať tam hodinu na zastávke kde nie je ani lavička ani prístrešok keď k Matadorke je to od križovatky ulíc Hrobárska / Nábrežná [t.j. bližšie k cintorínu ako zastávka MHD] pešo tesne pod 1 km (podľa Google mapy iba 700 metrov). A kde boli z mestskej časti Petržalka v rokoch keď tam MHD nejazdila?
Reply on: Pajo #223490:
Konkurenčný boj? ZSSK (resp. medzinárodné vlaky, ktoré sú na slovenskom úseku riešené ZSSK) je tam dotovaná a RJ na komerčnej báze.
Momentálne inak zúri pekný konkurenčný boj medzi ZSSK a RJ: Bratislava-Brno stojí u ZSSK 5 € a u RJ 4,10 / 4,20 €. Smutné že lístok do Púchova preplneným rýchlikom stojí pomaly 2x toľko ?
Reply on: mbordac #223487:
"Nebylo by to však klasické metro, které by město vybudovalo jako novou část své městské hromadné dopravy. Jedná se o takzvaný severojižní diametr, jenž propojí nejen okraje města, ale i Tišnov a Slavkov, mezi nimiž by vlaky jezdily v půlhodinovém taktu."

Zdroj: https://brno.idnes.cz/brno-stavba-metro-doprava-0yy-/brno-zpravy.aspx?c=A171110_363524_brno-zpravy_vh
Reply on: mbordac #223487:
Takéto dačo nesmieš pridávať. Teraz si budú ľuďia myslieť že aj Bratislava ho potrebuje.....detail, že u nich električková doprava už nemá ďaľšie kapacity (postaviť sa na Brne hl.n. a čakať na električku je zábava, za 5minút aj 3x rovnaká linka, a prakticky nepretržite je nejaký voz na zastávke) narozdiel u nás čo s 8min intervalom aj tak nemáme vyfullované vozy.... A narozdiel od Brna máme skoro uzavretý železničný okruh okolo centra mesta.... Ale myslím že to ostane aj v Brne na najbližších 10 rokov stále vlhkým snom jedincov....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.