P ROSIM VAS PRECO V ELEKTICKACH ESTE STALE IDE KLIMA KED TAM IDE STUDENY VZDUCH JE TO NEZNESITELNE PRECO SU NENI ZASKOLENY SOFERY ABY TU KLIMU BUT ZASTAVILI ALEBO PUSTILI TEPLI VZDUCH. HLAVNE SA TO TYKA ELEKTICKY C. 4 DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED.
Aj ked nie som zastanca bateriovych pohonov, v takejto prapodivnej situacii, ak by sa z nejakeho dovodu musela stavat trat bez troleja (napr. v historickom centre), inak ako bateriami to nema zmysel riesit. Najma kvoli tomu ze cela infrastruktura vo zvysku siete je na to nachystana - priame dobijanie z troleja.
To uz by tramvaj rovno mohla za sebou tahat generatorovy privesak ?
Komentáre k tomu? Plusy, mínusy? Keď to tak vidím, rozmýšľam, čisto teoreticky, takýto stroj nepotrebuje trolej. Nebolo by možno zaujímave vlastniť cca 30ks takýchto strojov, a pri predlžovaní tratí by stačilo na začiatok len koľajovo (lacnejšie) a až po nejakom čase dostavať trolej? V podstate dobrý dojazd, výdrž, rýchle plnenie.... Celkom použiťeľné pre hybridy ako Vajnory či Bory(DNV) s tramtraťou
Môžem hádať?
- napriektomu, že sú prázdniny, nie je až tak výrazne menej cestujúcich ako počas letných alebo zimných prázdnin
- kvôli dvom dňom by to nemalo veľký ekonomický efekt a skôr by to spôsobilo ľuďom zbytočnú nezrozumiteľnosť
Veru, tie chýbajúce zástavky MHD na mapách google som zaregistrovala aj ja. Veľmi to chýba, najmä ak človek vie kam ide a nevie názov zástavky, ja som si takto vyhľadávala prestupy cez appku iTransit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy